Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Cullenovi a vázy

2.avey-Doznání


Další z miliardy legračních dnů u Cullenů: Emmett objeví zálibu křišťálových váz.

V domě Cullenů je všechno při starém.

Alice: Plánuje velké nákupy.

Edward: Přečte Aliciny myšlenky a těší se, že si koupí novou Schaumu.

Jasper, Carlisle, Emmett a Bella: Vidí potutelné a zasněné pohledy jejich poloviček a začnou vymýšlet únikový plán.

Alice: Zjeví se jí vize a naštvaně po nich mrskne vázou.

Váza: Má tu smůlu, že upíří kůže je jako z kamene a rozbije se o Emmetta.

Emmett: Považuje to za hroznou legraci, se smíchem popadne vázu číslo dvě a hodí ji po Alici.

Váza č. 2: Má tu smůlu, že upíří kůže je jako z kamene a rozbije se o Alici.

Alice: „Emmette, já tě zabiju! To byl můj nejmilejší kostým!” rozčileně vydupá po schodech a rozcupuje kostým na kousky.

Kostým: Má smůlu, ale stejně by šel do odpadů, a tak je rád, že skončí alespoň takhle.

Vázy č. 3, 4, 5, 6, 7, 8 a 9: Lítají po místnosti.

Esmé: S brekem uteče do ložnice a začne plánovat rekonstrukci obýváku.

Vázy č. 10, 11, 12, 13, 14 a 15: Dále lítají po místnosti.

Emmett: Dojdou mu vázy, a tak nasedne do auta a jede koupit nové.

Alice: Je ještě pořád v pokoji a uraženě čučí do zdi.

Dům: Je velké štěstí že ještě stojí.

Obývák: Je celý mokrý a zavalený střepy.

Zbytek rodiny: Odchází na lov.

 

Za 5 minut

Emmett: Vrací se asi se stovkou křišťálových váz.

Zbytek rodiny: Vrací se z lovu.

Emmett: Nadšeně mrskne po Edwardovi vázu č. 16 naplněnou vodou.

Edward: Zaječí jako malá holka a běží k nejbližšímu zrcadlu.

Bella: Bezradně sepne ruce a prosí boha o normálního manžela.

Edward: Znovu zaječí, když zjistí, že není vidět v zrcadle.

Vázy č. 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 atd.: Dál lítají po místnosti.

Emmett: Přestává ho to bavit, a tak jde na lov ‚Médi’.

Rosalie: Když je Emmett pryč, vezme si na sebe korzet a tanga a začne tančit u tyče.

Emmett: Vrací se z lovu, vidí Rose, a tak ji popadne a běží do ložnice.

Edward: Přestal zírat do zrcadla, chytil se s Bellinkou za ruku a vyrazili na piknik do lesa.

Jasper: Snaží se uklidnit Alici pomocí vysvětlení a důkladné přednášky o 1. světové války.

Alice: S ječením ho vyžene.

Jasper: Vyrazí do bordelu.

Carlisle: Uklidní Esmé a začnou si užívat.

 

Za hodinu

Emmett: Přestane si s Rose užívat, protože uslyší medvěda. Vyběhne z domu jenom v trenkách a začne honit medvěda po lese.

Rosalie: Naštvaně se oblékne a jde si lakovat nehty.

Edward a Bella: Vracejí se z pikniku.

Esmé: Odejde od Carlislea a dá se do uklízení obýváku.

Alice: Konečně vyjde z pokoje a vydá se hledat Jaspera.

Jasper: Užívá si v bordelu s nějakou šlapkou.

Alice: Uvidí ty dva, odtrhne tu svini od svého manžela a zlomí jí vaz. Pak čapne Jaspera a odvleče ho domů.

Jasper: Chudák ví, že to posral a že ho čeká aspoň rok bez sexu.

Emmett: Ucítí dalšího medvěda a vydá se porvat taky s ním.

Rosalie: Od lakování nehtů se přesune k důkladné pedikúře.

Alice: Mne si ruce, jak vymýšlí trest pro Jaspera - 1. je že s ní půjde nakupovat, - 2. je dva roky bez sexu, - 3. ještě není hotov.

Jasper: Celý se klepe, co Alice, vymyslí vzhledem k její náladě.

Emmett: Konečně se vrátí. Rose, ho seřve a jdou ‚spát´.

Alice: Konečně oznámí Jasperovi dva tresty (ten třetí nevykoumala).

Jasper: Nadává si, proč do toho bordelu vůbec lezl.

Edward a Bella: Z palouku se přesunou do pokoje a je slyšet jenom sténání a rozbíjení nábytku.

Alice: Učiní důležité rozhodnutí a oznámí všem, že jde spát do rakve.

Všichni kromě Alice: Překvapeně kroutí hlavou až si ji vykroutí.

Alice: Ignoruje je.

 

Aro: Mne si ruce že konečně Cullenovi zmizí z povrchu země a obsadí život na slunci (což je samozřejmě zabije).

A tak končí jeden z miliardy dnů u Cullenů.

 

Líbilo? Prosím zanechte komentář!

rosaliC



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cullenovi a vázy:

 1
4. betuška
19.07.2018 [19:19]

Keby si skončila riadkom,kde vázy číslo 17 a viac lietali po miestnosti, tak by mi to prišlo hodne podarené. Bohužial, teraz mi to príde zbytočne natiahnuté a počiatočný vtip vyšumel.

3. BabčaS.
19.07.2018 [16:08]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Shay
03.12.2012 [19:06]

ShayAhoj,
je mi líto, ale článek ti vracím. Stále máš v textu dost chyb, prosím, oprav si je podle komentáře od Hanulky.
Pokud si s gramatikou nevíš rady, navštiv Pomoc autorům a najdi si korektora.
Až si vše opravíš, zaškrtni "Článek je hotov", dříve ne!
Děkuji. Emoticon

02.12.2012 [16:44]

HanulkaAhoj,
Je mi líto, ale článek vracím k opravě.
* Pokud povídka byla zamýšlena jako parodie, tak ji do této kategorie také zařaď.
* Povídka nemá minimum slov - 500, takže něco doplň.
* Neměň barvu písma, jména klidně barevně měj, ale zbytek nech tak, jak je.
* Chybuješ v čárkách. Pokud jsou ve větě dvě slovesa - vzniká souvětí -, musejí být odděleny čárkou nebo spojkou, před kterou se buď čárka píše nebo ne. Zpravidla se píše čárka před těmito spojkami, částicemi, příslovci a zájmeny (když, který, jak, ale, protože, že, ať, co...) - samozřejmě i to má svoje výjimky, ale většinou před nimi ta čárka je.
* Za čárkou a tečkou se dělá mezera.
* Č.2 -> č. 2.
* Potoutelné -> potutelné.
* Unikový -> únikový.
* Ji/jí a ni/ní - krátce vždy jen ve 4. pádě.
* Oslovení se odděluje čárkami z obou stran.
* Překlepy.
* Zdvojené mezery.
* Nejblišímu -> nejbližšímu.
* Vždy Emmett s dvěmi M a dvěmi T, ne jinak.

Pokud si nevíš s opravou rady, navštiv Pomoc autorům a kontaktuj některého z korektorů.

Až si vše opravíš, zaškrtni Článek je hotov.
Děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!