5. soutěžní povídka
31.10.2008 (14:11) • AliceCullen • FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky • komentováno 0× • zobrazeno 2908×
Cesty do Forks
When the vampire and wolf fall in love with Moon...
Ano, to malé městečko ve státe Washington, kde neustále prší. Otřásla se zimou. Slyšela už několikrát o tom místě. Lidé říkají, že právě zde se dějí ty nejpodivnější věci. A přitom to vypadalo jako obyčejné malé, trošku mokré městečko. Nelíbilo se jí to mokré. Malé klidně, ale mokré? Zavrtěla hlavou. Zrovna teď bude přemýšlet, jestli její staré tenisky budou zabahněné. Vždyť tu bude jen na pár měsíců. Co se může za pár měsíců stát?
"Seleno? No tak, vstávej," zatřásl někdo jejím ramenem. Selena. Tmavě hnědé, téměř černé vlasy měla rozhozené na polštáři jako vějíř. Smaragdové oči, ještě ospalé, se otevřely.
"Babi, nech mně spát," zamručela. Na patnáctiletou byla celkem vysoká a docela hezká. V jejím mírně narůžovělém obličeji byly ještě vidět stopy dětství, ale jen na pár okamžiků.
"No tak, Sel, pojď už, nebo to nestihneš do školy," zatřásla jejím ramenem znovu žena.
Škola, pche. Kdyby rodiče nenabourali, nemusela by se cestou do Forks a vůbec žitím zde zabývat. Stejně je neměla ráda. Nikdy si k nim nevytvořila ten správný vztah. Jediná babička jí zůstávala oporou. Tak se přestěhovala k ní, když oni leží již hluboko pod zemí.
"Už jdu, babi," Selena se konečně vymotala z peřiny a rychle se začala oblékat.
Škola nevypadala nijak vábně. Fuj, té šedé budově. Selena se otočila. Rozmyslela si to. Nikam nepůjde. Otočila se. Za ní stály dva chlapci. Oba vysocí, pohlední. Jeden z nich měl světle zlatavé vlasy, rozcuchané do všech stran a do všech směrů, druhý černé vlasy, krátce zstřižené, ale nesmírně slušivé. Oba měli ostře řezané obličeje, medové oči a bledou kůži, téměř průsvitnou.
"Ty jsi tu nová?" zeptal se první, vyšší a zřejmě i starší.
"A-ano," zakoktala se. Tohle se jí nikdy nestalo. Ani u sebe doma ve škole neměla s kluky problémy, jako teď.
"Já jsem Hayden a tohle," představil se mladší a ukázal na staršího bratra, který se Selenu dříve oslovil, "je můj bráška Matthew."
"Selena," usmála se. Málem zapomněla dýchat.
Měsíce plynuly a plynuly. Oba bratři o ni měli velký zájem. Selena se nikdy necítila tak dobře a tak neskonale šťastně. Dokud ji Matt nepozval ven, bez Haydena.
Hayden se strašlivě rozčílil. Neměla chodit nikam s Mattem sama. Neměl rád, když ho z něčeho vynechávali. Zrudl v obličeji. Selena ucítila v očích slzy.
"Haydene," vydechla. Hayden jakoby vybouchl. Jeho šaty se v cárech snášeli na zem. Místo milého, krásného Haydena tu stál obrovský vlk, který velikostí připomínal koně. Matt zasyčel: "Tak je to pravda, bratříčku? Neměl jsem ti věřit. Věděl jsem, že se zdržuje s těmi pytli plných blech?" Vlk po Mattovi skočil. Děsivě vrčel, štěkal a kousal. Matt vycenil své špičáky a odrazil od sebe bratra. Chvíli na sebe zlostně hleděli. Selena klesla na kolena. Tohle nechtěla. Milovala oba bratry, každého jinak a přece stejně. Rozplakala se.
"Nechte toho," vypravila ze sebe ztěžka a sotva slyšitelně. Bratři ji nevnímali. Vrhali se na sebe, každý utržil dávku ran a zase se stáhly. Pak znovu jeden, nebo druhý zaútočil. Selena nabrala dechu, otřela si hřbetem ruky slzy a vykřikla: "Nechte toho!" Nebylo to nic platné. Nemohla jen tak stát. Ne. Musela něco udělat. Když vypozorovala, že se znovu chystají k útoku, vstala. Odhodlaně se naposledy pořádně nadechla. Nemůže je sice usmířit, ale nechce, aby oba zemřeli. Ne. Zavrtěla hlavou. Jak těžké bylo přijet sem do Forks? Usmála se a rozběhla se. V tu ránu po sobě Matt s Haydenem skočily. Selena téměř nic neucítila. Chvíli ostře hlodavá bolest. Pak už nic. Hayden se přeměnil zpět a skočil po Seleně. Matt se tiše díval. Kdyby uměl plakat, byly by to potoky a potoky slz. Hayden svíral dívčino tělo v náručí a plakal. Usedavě, smutně, bolestivě. Matt poklekl. Vzal dívčinu ruku do svých, chladných jako ocel. Selena, uvědomil si bolestně, znamená měsíc. Hayden nepřestával plakat. Opravdu ji miloval. Nevěděl, jestli ji bratr miloval stejně. Ne, uvědomil si, když střelil okem po Mattovi, který stále bezmocně svíral její ruku. Nemiloval ji tak, jako já. Jemně ji políbil na chladné rty.
""když se upír a vlk zamilují do měsíce"" slyšel pobrukovat si Matta, který na ně stále smutně hleděl. Pustil její ruku a poté se jemně usmál.
"Už nikdy, bratře?" zasyčel Hayden tiše, plný hněvu a nenávisti, "už nikdy mně neuvidíš. Ale věř, že skončíš hůř, mnohem hůř," zasyčel. Matt přikývl, vstal a byl pryč. Hayden opatrně položil Selenu na trávu. Stále se usmívala. Jemně naznačil úsměv.
"Setkám se s tebou znovu, slibuji," pohladil ji po tváři. Pak se zvedl, pohlédl na měsíc a zavyl. Jak vyl, jeho tělo se znovu měnilo ve vlka. Ještě jednou na ni upřel své smutné oči a zmizel v lese. Lesy si stále tiše zpívaly: "Když se bratři jiné krve zamilují do měsíce?"
Všechny cesty vedou do Forks. A pro někoho nikdy neskončí.
Doufám, že se vám povídka líbila. Je trošku situovaná do doby před Cullenovými, kdy se upíři a vlci teprve stávali nepřáteli. Omlouvám se, že mám málo popsaný průběh vztahů, když se oba bratři Seleně dvořily. To by totiž vyšlo nejméně na třikrát tolik stránek. A to se mi moc rozepisovat nechtělo.
děj vytvořila a sepsala Selenne Lissi Athi(volně navazující na Twilight a New moon od S. Meyer) ? www.zloutek.blog.cz
Autor: AliceCullen, v rubrice: FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky
Diskuse pro článek Selenne Lissi Athi - Když se upír a vlkodlak zamilují do Měsíce:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!