Dvesto slovný drabble na nespočetne veľakrát opísanú tému. Nessie sa dozvie, že Jacob kedysi miloval Bellu. Lenže ako jej to vlastne Emmett prezradí?
11.07.2011 (15:30) • TeenStar • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 17× • zobrazeno 2331×
Rozkošné dievčatko nervózne pohojdávalo nôžkami a očká, hnedé ako tá najlepšia čokoláda, skrývalo do maličkých štrbiniek.
„Tak mi to už prezraď." Zatajila dych, až sa izbou rozliehalo len pravidelné bitie srdiečka.
„Kedysi dávno, v časoch, keď sa piesok lial a voda sa sypala, žila v prenádhernom zámku princezná Isolda. Hodiny na kostolnej veži odbíjali posledné dni do veľkolepej svadby. Princezná vedela, že len princ Edmund je ten, s ktorým by chcela stráviť zvyšok svojho života, no odhliadnúc od všetkého, nechcela prísť ani o svojho najlepšieho kamaráta, psíka Jacka, ktorý nemal princa príliš v láske. Jack mal princeznú veľmi rád a aj ona mala rada jeho, no princa Edmunda sa nedokázala vzdať, a tak sa už o niekoľko dní mestom šírilo veselé trúbenie fanfár. Jackovi šlo puknúť srdce, ale smútil len do chvíle, kým si novomanželia nezaobstarali šteniatko, maličkú fenku, so zlatou srsťou, ktorej dali meno Noemi. Jack sa do nej okamžite zaľúbil a už nikdy nikto v celom šírom kráľovstve nebol smutný. Ani len vtedy, keď zazvonil zvonec a rozprávky bolo koniec."
Očkami jej prebehla veselá iskrička. „Ja viem, že tá rozprávka bola o mne, Jacobovi, ockovi a mamke, ale ja nie som šteniatko, strýko Emmett!" nesúhlasne krútila kučeravou hlavou.
Autor: TeenStar (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Život rozprávkou:
To je krásný...Moc se ti to povedlo A je to tak...roztomilé Mě se to opravdu velmi líbí. Doufám že budeš ve psaní pokračovat, protože bych si velmi ráda přečetla ještě něco dalšího z tvé tvorby.
Veľká vďaka za všetky komentáre! Ani si neviete predstaviť, ako ma potešili.
Kráááááásné. Nádherný drabblík
Krásne. Takto šetrne by jej to mali vysvetliť. Tlieskam.
Nádherné. A sladké - jak už bylo řečeno. Nic jiného fakt říct nejde.
Krásné, sladké a přesně ten způsob, který bych Nessie přála. Vzala to úplně přirozeně a nekonají se žádné děsivé hádky. Skvělé. Emmett vede!!!
To je také zlaté.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!