Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » 21st Century Breakdown - 3. kapitola

Jakesprej


21st Century Breakdown - 3. kapitolaAhojky. Tak je tu další kapitolka. Bude mít Bella problém u Felixe a Demetriho? Přeji pěkné čtení.

3.kapitola

 

Kolem našeho domku je všude les, takže jsem nevěděla jakým směrem se vydat.  Nasála jsem okolní vzduch okolo sebe. Hned jsem díky čistotě zdejšího vzduchu ucítila pumu. Hm… pumu mám ráda. Rozeběhla jsem se tedy hned za jejím pachem. Nacházela se severním směrem od našeho domu. Vzdálenost byl asi kilometr. Uviděla jsem jak se na jedné malé mýtině vyhřívá puma. Ano dneska bylo docela slunečno  a to se tady, prý, moc nevidí. Využila jsem její nepozornosti a napadla ji. Zakousla jsem se jí do tepny. Krev mi proudila krkem a hasila mé pálení v krku. Mršinu jsem potom zahrabala.

 Kvůli lovu jsem se ještě nerozhlédla kolem. Byla to malá, ale hezká a útulná mýtina. Líbila se mi. Myslím, že jsem si našla místo, kde bych mohla trávit čas bez kluků. To se mi bude hodit.

Mýtina byla celá rozkvetlá jarním kvítím a ta jejich vůně byla omamná. Nasála jsem ještě více  vzduch a ucítila upíra. Tento pach, ale nepatřil Felixovi ani Demetrimu. Najednou se zvedl větřík a už jsem ho necítila. Divné. Asi se mi to zdálo. Najednou jsem si vzpomněla, že se musím vrátit. Tady jsem ztratila úplně pojem o čase. Má to tady na mě velice klidné účinky. Cítím se zde dobře. Otočila jsem se směrem k domu a rozeběhla se.

 Jelikož jsem tu neucítila žádný lidský pach, rozeběhla jsem se upíří rychlostí. Bylo to velmi osvěžující. Doma nesmím vykládat takovou sílu, abych něco nerozbila. Zastavila jsem se před našim domem. Naproti mému oknu byl vysoký strom. Vylezla jsem na něj a skočila do okna svého pokoje. Když jsem potichu dopadla na podlahu, tak jsem si oddechla. Bylo to, ale asi unáhlené. Naproti mně u dveří totiž stál Felix. Mračil se na mě.

,,Ahoj,‘‘ řekla jsem potichu. On to ale kvůli upířímu sluchu slyšel.

,,No nazdar,‘‘ řekl mi, už trochu klidnější.

,,Můžeš mi prosím tě říct, kde jsi byla?‘‘ Zeptal se mě. ,,Měli jsme o tebe strach. Teda hlavně já, protože jsem to Demetrimu neřekl. Ten by se dost naštval. Máš štěstí, že jel do města nakoupit jídlo pro tebe.‘‘ Dokončil svoji řeč.

,,Byla jsem na prozkoumání okolí a došla jsem si na lov. Narazila jsem na chutnou pumu. Starosti sis o mě dělat nemusel a pro příště slibuji že ti vše předem ohlásím. Jinak děkuji, že  to Demetrimu neřekneš,‘‘ usmála jsem se.

,,Řekl jsem, že jsem to Demetrimu neřekl, ale to neznamená, že mu ještě nic nemůžu říct,‘‘ řekl a tvářil se pobaveně. To mě zarazilo. Udělala jsem na něj psí oči. To vždy zabere.

,,Bello… dobře, ale už se to nesmí nikdy opakovat,‘‘ řekl vážně.

,,Dobře. Už nikdy. Slibuju brácha,‘‘ řekla jsem s úsměvem. Felix se na chvíli zasekl.

,,Brácha?‘‘ Zeptal se zaskočeně. To mě donutilo se zasmát. V tom do pokoje vešel Demetri.

,,Co se tu děje? Já se chci taky zasmát,‘‘ řekl Demetri stojící ve dveřích.

,,Ale já jsem řekla Felixovi brácho. A  to jsi měl vidět, jak se tvářil,‘‘ uchechtla jsem se. Demetri se zasmál a všechno to Felixovi vysvětlil. Že holt 2 táty mít nemůžu. Užili jsme si hezký večer. A na konci večera, než jsem šla spát, mě čekalo překvapení.

,,Bello. Máme pro tebe dobrou zprávu. Je to takové překvapení a už jsi  určitě o něm slyšela. Myslím, že budeš ráda. Určitě si zvykneš. Ničeho se nemusíš bát, jsi přece poloupírka a to se počítá. Takže…‘‘ přerušila jsem Felixe uprostřed jeho projevu.

,,Takže…co?! Leze to z tebe jako z chlupatý deky. Sakra, tak co?!‘‘ Měla jsem nervy. O co půjde??

,,No zítra už jdeš do školy, ale…‘‘ opět jsem ho přerušila.

,,Ale ty jsi debil, brácha,‘‘ řekla jsem naštvaně. Škola! On si myslí, že se bojím školy. Demetri měl opět záchvat smíchu.

,,Proč?‘‘ Zeptal se udiveně Felix.

,,Ty sis fakt myslel, že se bojím školy? Myslím, že se zítřka ani nedočkám! Jdu už spát, aby mi to uteklo,‘‘ řekla jsem a šla směrem ke schodům.

 Umyla jsem se a lehla si. Nemohla jsem moc usnout. Těšila jsem se na zítřek. Myslela jsem na to, jak mě asi přijmou mezi ně. Budu si raději držet odstup od ostatních. Snad tam nebudou takový kluci, jako upíři ve Volteře. Ti mě pořád okukovali a slintali jen při pohledu na mě. To je dost nechutný. Ještě chvíli jsem přemýšlela nad zítřkem a spánek se za chvilku dostavil.

 

Ráno jsem se probudila. Nechtělo se mi ještě stávat. Potom jsem si vzpomněla, že musím do školy a nakonec vstala. Vzala jsem si na sebe černé legíny. Na to si oblíkla červené šaty nad kolena. Na šatech byl černý pásek. Vlasy jsem si jenom pročesala a dala si do nich červenou čelenku. Nazula jsem si boty na podpatku od Prady. Byly v černé barvě. Rty jsem si namalovala rudě a oči zvýraznila řasenkou a linkami. Musím říct, že jsem spokojená. K tomu mám černou kabelku. Super. Můžu jít.

 

Sešla jsem schody a slyšela obdivné pískání. Kluci. No ti se už nezmění.

 ,,Sluší ti to ségra,‘‘ řekl Felix.

,,Do školy můžeš jet Porschem. My si ho během dopoledne vezmeme, protože jedeme prozkoumat Seatl. A potom tě vyzvednem,‘‘ dodal a usmál se.

Já se taky usmála a přikývla. Vyšla jsem před dům a sedla si na sedadlo řidiče. Super. Do školy můžu jet sama.

Cesta byla v pořádku. Jela jsem víc jak 200 kilometrů za hodinu. Zatáčkou na parkoviště jsem  dala smyk a povedl se mi. Zaparkovala jsem na volné místo. Když jsem vylezla z auta, bylo slyšet hvízdání kluků. Holky měly jenom otevřené huby dokořán. Jakmile jsem se nadechla, cítila jsem stejný pach upíra, jako na mýtině…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek 21st Century Breakdown - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!