Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Aj ľad sa raz roztopí 3. kapitolka

Recenze k Remember me


Aj ľad sa raz roztopí  3. kapitolkaTakže je tu sľúbená kapitolka. Jupí... prepáčte ľudkovia. A ďakujem za vaše čakanie... toto bude taká poviedka ktorú budem písať sem tam ,ale nebojte sa... určite ju písať budem... aspoň raz do týždňa! =) Vaša Dark =*

"Jazierko snov... tichý priateľ."

 

3. kapitolka

 

hudba

 

Prekliaty Troy! Už aby som bola dospelá a mohla niekam zmiznúť. Neviem si predstaviť čo by robila mama a ocko... veľmi by som im ublížila a to zas nechcem. Myslím, že sa vykašlem na celého Troya a budem žiť tak ako do teraz. Proste normálne! Ak sa to niekedy vôbec dalo.

„Nessie!“

„Nó...“ zachrapčala moja najlepšia priateľka a plesla mi po tvári.

„Héj, to bolo moje!“ trela som si nos a ona sa začala smiať so zatvorenými očkami.

„Ja viem... videla som ťa,“ To si ešte vypiješ zlatíčko!

„Musíš vstávať ideme do školy.“

„Však už idém...“ išla som si dať zatiaľ sprchu a rýchlo sa prezliecť. Keď už som bola čistučká a voňavučká a k tomu som aspoň trošku vyzerala ako človek. Nessie bola tiež už hotová. Zoskákala som zo schodov a pobozkala babičku Esme na líce.

„Dobré baba,“ zasmiala som sa. Tak som ju volala ešte, keď som bola malé šulo.

„Ahoj zlatko, čo taká dobrá nálada?“

„Hm, vstala pravou nohou babi,“ obehla stôl Nessie a pobozkala ju na druhé líce pri tom si schmatla kroasan a utekala si vypiť džús.

„Už... neštíhame... Nešie,“ zašušlala som s plnou pusou. Ona len prevrátila oči a schmatla ma za ruku. Nemotorne som zakývala Esme a utekala z domu. Naši už  boli v škole len my dve sme sa trošku opozdili. Nasadli sme do Nessinho auta a vyrazili. Pustili sme si na plné pecky hudbu. Milovali sme všetky štýly, ale takto na ranné prebudenie skôr také kolotočové. Až sa nám vždy od smiechu nad našim spievaním točila hlava. S Nessie som sa vždy cítila ako na kolotoči. Je to moja najlepšia priateľka.

„When you're far away.I'm in love with you. Feeling that so high. What can I do,“ a ďalší príval smiechu.

„Nemusela si dať ten tón až tak nízko,“ hrala to na oko Nessie.

„Nabudúce to bude lepšie nemaj boja,“ zasmiala som sa a ona zatiaľ parkovala na školskom parkovisku. Všade bolo ticho, ľudia zalezený v budovách len my sme mali pustenú hudbu na celé parkovisko. Veď sme predsa nejakí blázni! Už to vidím ako nás rodičia sprdnú. Rozlúčili sme sa a utekali každá do inej budovy. Ja mám hodinu s Troyom a s Tanyou. Áno oni sa k nám prisťahovali! Wrr...


„Prepáčte...“ ospravedlňovala som sa skôr ako som tie dvere vykopla.

„Slečna Cullenová... máte za neospravedlnenú!“ To nemyslí vážne veď som chýbala možno 15 minút! A zrazu zazvonilo. Ups... to tie raňajky. Mykla som plecami a otočila sa na päte, no to som narazila do upír... presnejšie do môjho ocka. Nepekne sa mračil a ja som nahodila úsmev ala ja za to nemôžem!

„Ahoj ocko,“ šepla som a on ma ťahal k mame. Bože to nemyslia vážne. Nech si to nechajú na doma. Ocko sa pozeral na mamu a ja som im zatiaľ utiekla. Vydýchla som si, no hneď ako som narazila na WC tak som ten dych musela znovu naberať. Trom... tu predvádzal na Tanci “pokusy“ a ona hlasno vzdychala. No mňa začína bolieť žalúdok. Ihneď som z tadiaľ vyletela a utekala na parkovisko. Tam som sa chytila za kolená a zhlboka dýchala. Cítila som na tvári niečo teplé. Chytila som sa a pozrela sa na mokré prsty. Slzy... ja plačem? Ale čoby cestou mi muselo niečo padnúť do oka... alebo mi už načisto šibe. Vystrela som sa a pozrela na hodinky  takže ešte pretrpieť celý deň... a moje myšlienky sa nebudú točiť okolo ničoho iného.

Dúfam, že si nemal to šťastie to vidieť ujo Edward. Poslala som mu to cez myšlienky. V tom vyliezla zo školy celá moja rodina. Emmet zvieral lakeť môjho... teda Troya. Edward na mňa mrkol a Troy iba zavrčal... ja som mu to oplatila. No Tanya vyzerala vyľakane. Rosalie ju držala a vyzeralo to dosť tvrdo. Usmiala sa na mňa a ja som im len cúvla do cesty. Všetci nastúpili do auta len ja som tam stála ako stolný stĺp.

„Lussie!“ zakričala na mňa Nessie a ja som sebou trhla. Prevrátila oči a schmatla ma za rukáv. Povie mi niekto načo sme do školy vôbec išli?

„Povieš mi ako si to predstavuješ?!“ kričala na neho Rosalie. Ona priam zúrila, zvrtla pohľad na Tanyu a zúrivo zavrčala.

„A ty...!“ Išla po nej skočiť, ale ja som sa jej postavila do cesty. Neviem ani prečo som to spravila. Možno preto, že je to rodina alebo preto, že ju on možno naozaj miluje a ja nechcem aby bol nešťastný... pozrela som sa na uja Edwarda a hľadala pomoc. Len pokrútil hlavou.

„Teta Rose... počúvaj, viem, že je to poriadna krava. Aj som jej to už povedala však...“ zasmiala som sa a pokračovala.

„... ale musíš sa ukľudniť. Jej smrťou by si si ani nepomohla, len by si učinila smutných ľudí, upírov okolo seba,“ usmiala som sa na ňu a čakala na jej reakciu. Tvár jej zmäkla a pohladila ma po tváry. Od Tanyi som nepočula ani ďakujem. Suka! Na budúce nech si zadok zachraňuje sama! Ja tu už pre ňu nebudem, aby vedela čoho je teta schopná!

„Aj tak je to všetko kvôli nej... keby si na to nemyslela!“ frkol na mňa Troy. V momente som ho držala pod krkom. Aj keď sa ma pokúšala odtlačiť Nessie stále som ho držala.

„Ty... si obyčajný chudák!“ zavrčala som a tiež som si vyslúžila od mami pohlavok, ale to ma nezaujímalo.

„Chudák... najradšej by som ťa opľula Troy!“ Pustila som ho a utekala preč. Tam kde hľadám svoj pokoj.


Namáčala som si nohy v mojom jazierku a nadávala na život. Sakra, cítim sa ako nejaké pubertálne decko!  Štvú ma tak banálne veci... veď on nič nepovedal! Proste... nemám náladu na jeho výstrelky. Och, kedy bude už leto? Najradšej by som si sem doniesla deku a vyhrievala svoje kamenné telo na slniečku.

Niekedy mám pocit, že som len kus kameňa.  Ostatný mi hovoria, že sa v mnohých veciach podobám v tomto na uja Edwarda. Ale aj tak je Emm moj favorit.

„No dovoľ,“ počula som za sebou urazený hlas.

„Prepáč ujo,“ zasmiala som sa a on si ku mne sadol. Pozrel sa na vodu a vyzul si topánky. Obaja sme si mlčky namáčali nohy... niekedy je krásne len tak mlčky sedieť a vedieť, že nám stačí len to, že sa máme radi.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Aj ľad sa raz roztopí 3. kapitolka:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!