Takže tu je pokračovanie poviedky - Oheň a ľad. Je to taká druhá séria. Dá sa to čítať aj bez toho, aby ste čítali Oheň a ľad. Ide o deti našich Cullenovcov. Rose, Bella i Nikki majú deti. Ako bude vyzerať život tejto veľkej rodinky? Tak sa nechajme prekvapiť, ľudkovia. =)
24.02.2010 (13:15) • DarkPassion • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 804×
"Dejiny názorov človeka niesú ničím iným ako dejinami jeho omylov."
Prológ
Možno sme sa už niekedy stretli. Možno som vám už hovorila môj príbeh. Ale je tu niečo nové. Niečo, o čom naozaj nedokážem mlčať. Prešlo možno 56 rokov, keď k nám zavítal upír. Mal schopnosť... veľmi zvláštnu schopnosť. Vedel splniť to, čo sme chceli. Urobiť hocičo. Najprv som sa mu vysmiala, že na zlaté rybky neverím, ale teraz? Rose a ja máme niečo, čo nám prirástlo k srdcu. Dve malé šťastíčka. Chceli sme byť znovu plodné. Mať deti... ale prosba bola, že budú rásť do svojich 18 rokov. Áno, pôjde to rýchlejšie, to áno... no budeme mať deti.
Myslíte si, že to je niečo... neuveriteľné? Klamstvo alebo smiešne? Máte pravdu, myslela som si to aj ja. Smiala som sa opovážlivo tomu upírovi do očí... a teraz? Ďakovala by som mu a aj mu ďakujem celú moju existenciu. Tá hviezda nádeje v dieťa zhasla hneď po mojej premene, ale znovu sa rozžiarila.
Rose splodila malého chlapčeka. No ,malé´ teraz majú naše deti 15 rokov. Myslím, že to je ten najhorší vek. Troy má zlaté vlasy a modré oči. To je jediné, v čom sa podobá na Rose. Inak je to celý Emm.
Ani si neviete predstaviť, čo tí dvaja stvárajú.
Moje šťastíčko sa volá Lussie. Má medové vlasy ako Jasper a oči zelené ako ja. Je nádherná. Ale tiež je to celý Jazz. Milujem ich oboch a dala by som za nich život... už si nemôžem predstaviť iné šťastie. To, čo som dostala... je úžasné.
Prítomnosť
Lussie
Ahoj, moje meno je Lussie. Som dcéra Nikki a Jaspera Cullenovcov. Sú to super rodičia, len keby tak neprudili! Vyzerajú tak mlado, že by ma mali chápať, ale oni nie!
„Lussie!“
„Už idem, mami!“ Zvrešťala som a prezliekla sa do niečo sexy. Dnes idem prvý krát na strednú školu a ešte k tomu tam budem nová, lebo sme sa sťahovali. Už to vidím *pozrite sa, to je tá nová*. Tak to neznášam už odmala. Zoskákala som schody až úplne dole, kde som narazila to Troya.
„Nemôžeš si dávať pozor, kde stojíš?“ Vyprskla som na neho.
„A ty si nemôžeš dávať pozor na to, kam ideš?!“ Vrátil mi to. Stáli sme oproti sebe, naše nosy sa skoro dotýkali.
„Hej, hej. Čo to tu je?!“ Prišla teta Rose.
„Nič.“ Usmiala som sa a odpochodovala von. Pri tom som schválne do Troya vrazila. Počula som, ako zavrčal. Rose mu dala pohlavok a ja som bola spokojná!
„Tak v tomto nejdeš nikam, mladá dáma.“
„Ale ocko!“
„Dodebatovali sme!“ Musí sa o mňa tak prehnane báť?
„Ved ju nechaj, Jazz, vyzerá dobre.“ Mrkla na mňa teta Bells. Nessie, jej dcéra a moja najlepšia kamrátka, vybehla z domu.
„Vyzeráš super... Jazz, ty nepruď.“ Zasmiala sa Ness. Na to však získala Bellin rodičovský pohľad. Ness sklopila oči *ja nič, ja muzikant*.
Prevrátila som oči a skočila do Emmovho džípu.
„No čo, krásavica... dnes ideš s ujom Emmom?“ Mrkol na mňa Emm. Bol to čistý blázon, ale ja som ho milovala. Vždy ma vedel rozveseliť. Keď som bola malá, volala dom ho - mom veký uo. Vždy sa tomu smial, ale myslím, že som mu prirástla k srdcu.
„Presne, presne tak!“ Zasmiala som sa. Zrazu dnu skočil Troy. No super! Inak, ešte som vám nič nepovedala o našich schopnostiach. Nessie vie komunikovať pomocou dotyku. Troy vie meniť podobu, hlas. A ja? Viem prinútiť každého, aby urobil to, čo chcem. Ale nepoužívam to. Načo... nebavilo by ma to. Myslím si, že je to aj tak k ničomu. Ale je tu ešte niečo. Vidím budúcnosť. To už je iná...
Ani som si neuvedomila, že už stojíme na parkovisku. Nessie vyskočila z auta a ja za ňou. Nasťahovali sme sa do mestečka Forks. Že vraj sme tu kedysi bývali. Že si nepamätám. Ale majú tu dobré občerstvenie v lese. Naozaj som si dobre zmlsla.
„No teda.“ Obzerala sa Ness. V tom som mala vidinu. Chytila som sa auta.
Nessie utekala lesom a kričala meno. Jake... áno, Jake. Utekal za ňou vlk. Hnedo-červený vlk. Nie, vlkolak. Chcela som za ňou utekať a kričať, nech uteká. No ona skočila na strom a ukazováčikom ho k sebe volala. Vlk niekam odbehol a zrazu k nej pribehol chalan. Mal čierne vlasy, vypracovanú postavu. Ako to viem? Mal na sebe iba gate. Vyšplhal za ňou hore a pobozkal ju na pery. Nessie sa usmievala a šepla mu slová lásky.
Pustila som sa a nadýchla. Vytreštene som pozerala na Nessie.
„Si v poriadku?“ Chytila ma mama okolo ramien.
„Jasné,“ Usmiala som sa rozpačito a kráčala dopredu. Ako som hovorila. Chlapci si obzerali našu ženskú časť rodiny a dievčatá chytali dych z mužskej strany.
Som iba na tretej hodine a už to tu nenávidím. Troy si to zjavne užíva. Je tiež obdarený krásou ako Rose. Rose to neznáša, no Troy je iný prípad! Nessie som zatiaľ vôbec nevidela. Vidiny mám v tejto škole skoro každú sekundu. Kto kedy padne... a blá blá blá.
Zazvonilo a ja som vybehla z triedy ako raketa. Vôbec sa mi tu nepáči!
Dalšia vidina bola, že sa Troy bozkáva s nejakou babou. Neviem prečo, ale poriadne ma to naprdlo.
Debil jeden nevyspelý. Aspoň keby to nebol človek!
Autor: DarkPassion (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Aj ľad sa raz roztopí Prológ:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!