Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alice a Jasper po Rozbřesku - 1.

Anna


Alice a Jasper po Rozbřesku - 1.Ahoj, jsem tu nová a jmenuji se Tahmed. Budu vám sem dávat povídku o Alici a Jasperovi po Rozbřesku. Je to moje představa, jak by to asi mohlo po Rozbřesku pokračovat. Samozřejmě je zde Bella upír a Nessie tu je také, ale příběh nebude o nich, ale o Jasperovi a Alici přeji hezké počtení.A doufám, že mě za to neukamenujete.

Alice a Jasper po Rozbřesku
Povídka od Tahmed


I. Loučení

Aliciin pohled: myšlenky!

Byl květen a to znamenalo, že brzy přijde turistická sezóna. Bella byla ještě dost čerstvě proměněná na to, aby odolávala lidské krvi tolik jako my. Mno i když si vedla na novorozenou velmi dobře, nemohu popřít, že si Jazz dělal neustále starosti, poněvadž měl už nějaké ty léta zkušeností s chováním novorozených, není se čemu divit. Jenom by se neustále nemusel strachovat hlavně o mě. Sice ho docela chápu, ale přesto by to nemusel tolik přehánět, Bella se přece na mě nevrhne, ale to jsem mu mohla říkat od rána do rána a stejně by mi to nepomohlo. Avšak na jednu stranu to bylo docela dobré, protože jsem ho měla pořád na očích a mohla jsem ho lépe hlídat, aby něco neprovedl.Takže se v podstatě hlídáme navzájem, to je docela dobré.

Akorát to má jednu vadu na kráse, brzy totiž Jazz a ostatní mužští členové nás „Dámy“, jak nám říkají, opustí. Pojedou na dlouhý lov, aby nachystaly menší zásoby krve pro Bells a Nessie. A nejen pro ně, ale pro nás všechny, protože když je turistická sezóna nemůžeme již chodit na lov tak často jak by bylo potřeba. Za 3 dny odjedou a my je 3 týdny neuvidíme, což já asi nepřežiju, protože mi to už jen na to pomyslet připadá jako věčnost. Až na to, že tak to bude připadat každé z nás. Jenže pro Bellu to bude nové a v podstatě to bude poprvé, kdy Edward odejde a ji nechá samotnou. Samozřejmě, že Bella se snaží být statečná a tak Edwardovi říká, že to zvládne. Jenomže nepočítá s tím, co přijde, až odejdou, ona sice říká, že to nemůže být horší, než když jí opustil, ale ono to horší bude a nejenom pro ni. Všechny budeme trpět a oni též. Jediný kdo tuto situaci zvládne bez potíží, bude Nessie, poněvadž jí Jakob nikam neodejde a bude přes Belliino neustálé nadávání a poučování pořád s ním. Sice to bude krušné, ale my to musíme zvládnout. A také že zvládneme, proč bychom neměli že?

Jasperův pohled: myšlenky!

Turistická sezóna se blíží a my musíme na lov. Kdybychom nejeli teď, mohlo by to dopadnout špatně. A už jenom kvůli Alici se mi tam vůbec nechce. Nejenom že mi bude strašně chybět, ale navíc tu bude ještě ke všemu s Bellou. Ne že by Alici chtěla něco udělat, to ne, ale mohla by. Je přece jenom novorozená a v takovou dobu upíři přestávají čas od času kontrolovat své emoce. Bella je sice docela dobře ovládá ale i tak může ztratit kontrolu a Alici by se mohlo v tu chvíli něco stát. I když mě moje malá Alice uklidňuje tím, že se jí nic stát nemůže, díky svému daru, avšak mě to stejnak neuklidní. Až příliš se o ni bojím, a mám strach, aby si toho nevšimla, i když ta už si toho nejspíše s největší pravděpodobností všimla. Jsem na ni až příliš fixován a kdybych ji měl ztratit, nepřežil bych to. 3 týdny, 3 týdny bez Alice to bude velice těžké a nejenom pro mě, ale i pro ni a vůbec pro nás všechny to bude velice těžké. A nejenom to Bella si myslí, že to tu zvládne bez Edwarda, ale já vím, že ne. Bude ji to bolet, moc bolet a na takovou bolest ještě není připravená ani zvyklá. I když si myslí, že to nemůže být horší než rozchod s Edwardem, tak to se mílí, a já to vím až moc dobře. Já to zažil. Zažil jsem to už několikrát a není to nic snadného.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alice a Jasper po Rozbřesku - 1.:

 1
3.
Smazat | Upravit | 15.01.2013 [17:10]

Je to velice povedená povídka Emoticon Emoticon a navíc miluji tyhle dvě postavy Emoticon Emoticon takže jen tak dál Emoticon Emoticon

2. mikki
20.07.2012 [16:29]

krásná povídka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon pokračuj jen hezky dál, si dobrá

1. LucííS VampireLady
13.11.2011 [20:46]

slovo úžasné tohle nevystihuje protože pro to nejsou slova je to neljepší nejužasnější nejhezčí jen tak dál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!