Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alice a jasper po Rozbřesku - 12.

Paul


Alice a jasper po Rozbřesku - 12.Ahojky, máte tu ode mne další příděl povídky. předem se vám omlouvám za případné chyby a ráda bych znala váš náror na povídku napište mi pls do komentíků. Předem děkuji

Aliciin pohled:

Když jsem se konečně vzpamatovala ze svého posledního vidění, sešla jsem schody, a co neslyším. Esme mluví s Carlisliem a ostatními v Denali a co jim neřekne "No ty dvě si moc dobře nevedou. Bella se snaží, stejně jako Alice, ale vidět ta děvčata mi působí bolest. Jsou obě tak zničené. A řekla bych, že Bella je na tom lépe než Alice což bych čekala, že bude právě naopak. Ale nejspíše si to myslím právě kvůli jejím zvláštním vizím. No ale to není všechno Alice je na tom špatně už delší dobu. Celé dny trávila v Jasperově studovně, ale v poslední době si některé věci přesunula k sobě do pokoje, protože prý tam už necítí jeho blízkost. Ale bohužel dneska jsem ji viděla a je to snad ještě horší protože si dneska na sebe vzala i Jazzovu košili a brečela s Bells."V tu chvíli jsem měla všeho dost. Rose mě zahlédla, jak běžím zpátky rozčilená a zrazená do svého pokoje. Bouchla jsem za sebou dveřmi a zamkla je. Schoulila jsem se do křesla a začala opět plakat bez slz. Esme mě zradila a já ji věřila. Tohle není fér. Najednou někdo zaťukal na dveře. "Alice? Mohu dál?" Byla to Rosalie. "Běž pryč Rose!! Nechci nikoho vidět!!!" zakřičela jsme na ni. Zkusila otevřít dveře, ale nešlo jí to, protože jsme je zamkla. Vzdala to a odešla. Opět jsem začala plakat bez slz a bylo mi v tu chvíli všechno jedno. Kdyby to bylo možné nejspíše by byla Jazzova košile, kterou jsem měla na sobě, smáčená a mokrá od slz. Za chvíli bušila Rose na dveře znova, ale tentokrát nebyla sama, byla tam s ní i Esme. "No tak Alice netrucuj a otevři ty dveře, nerada bych kupovala nové." "Běžte pryč!!! Nechci nikoho vidět a obvzlástě ne tebe Esme si zrádce!!!!!!" Nejspíše jsem jí těmito slovy velice ranila, ale já už toho měla všeho dost. Zvedla jsem se z křesla, otevřela jsem dveře od šatníku a to křeslo jsem si dala do šatníku a zavřela jsme se tam. Už mě nechaly samotnou, i když se mi ještě párkrát do pokoje chtěly dostat, avšak měly smůlu. Ani vlastně nevím, jak dlouho jsem tam takhle ležela schoulená, ale bylo mi to jedno. "Alice otevři mi prosím, musíme jít na lov." Byla to Rose. Ale já neměla na lov chuť a ani náladu na nějaké přetvařování, že je všechno v pořádku. Šli na lov beze mě a mě to bylo jedno, měla jsem svůj klid. Klid na vzpomínky na mou věčnou lásku.

Jasperův pohled:

Musel jsem svůj věčný vztek ovládat. Už jenom kvůli Alici, která už je nejspíš opravdu na dně. Edward si všiml mých různých úvah a snažil se mi je vymluvit. Neustále jsem měl tendenci rozjet se za Alicí do Forks, ale nemohl jsem jim to udělat a tak jsem chodil ještě častěji na lov, než bylo potřeba, abych zahnal zlé myšlenky a byl co nejdříve se svou Alicí. Užírala mě už jen ta představa, že má zase nějakou tu šílenou vizi a já jí nemohu pomoct. Hrozně mě to štvalo a ničilo. Jednoho dne jsem to již nemohl vydržet a zašel jsem za Carlisliem. "Carlislie, mohl bych s tebou chvilku mluvit?" "Samozřejmě Jaspere o co jde?" A v tu chvíli jsem mu všechno vyložil, nechtěl jsem ho obelhávat a hrát s ním špinavou hru. Za svého dřívějšího života jsem ji hrál až moc často. Řekl jsem mu, co mám v plánu, a on mi na to řekl, jestli bych nevydržel ještě 3 dny, že bychom jeli domů všichni. Souhlasil jsem, ale měl jsem podmínku a to takovou, že ještě dnes musím zavolat své milované a tolik utrápené Alici.

Aliciin a Jasperův pohled:

Oba dva jsme bez sebe už takovou dobu, že to bylo již přes příliš pro nás oba. Jestli se Jazz brzy nevrátí tak to asi nepřežiju. Jestli ji alespoň neuvidím tak z toho zešílím. Oba dva trpíme a trpíme a trpíme.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alice a jasper po Rozbřesku - 12.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!