Ahojky, dávám vám sem další část povídky tak doufám že se vám bude líbit.
11.06.2009 (16:38) • Tahmed • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1577×
VII. Únos
Aliciin pohled:
Chytil mě opět za ruku a vyrazili jsme domů. Stáli jsme těsně u domu a Jasper se zastavil. Otočil se ke mně a řekl, "To nevypadá dobře. Také cítíš neznámého upíra jako já?" Zeptal se mě a já nechala zbystřit všechny své upírské smysli. Najednou se ozval ohlušující křik. Dost jsem z toho strnula, nebylo to zrovna příjemné. Věděla jsem, že to tak ječí Bella, ale zatím jsem nevěděla proč. Bylo mi to dosti divné už jen proto, co asi může mít za důvod. Podívala jsem se na Jazze a dala jsem mu najevo, že by nebylo špatné vyrazit. My jsme opravdu podivný pár. Nepotřebujeme ani umět číst myšlenky a víme co si ten druhý myslí. Výjimečně jsme se na sebe jen tak podívali a ani jsme se nechytli za ruce a běželi jsme domů. Vešli jsme dovnitř a pohled, který se nám naskytl, jsem už bezpečně znala ze svého vidění. "Co se to tu stalo?" Zeptala jsem se velice ohleduplně, protože jsem věděla, že když si nedám pozor tak začne Bells histerčit, ale než s tím začne tak potřebuji zjistit proč? "Co prosím? Ty se ještě ptáš po tom, co jsi to viděla?! Alice ty se mi snad zdáš, to nemůžeš myslet vážně ne!!!" Odskočila jsem o krok zpátky a Jasper se napjal přede mne jako ochranný štít. Nechápala jsem proč na mě Bells tak ječí. Vždyť já nic nevím. Jenomže Bella si asi myslí pravý opak. "Bello proč na ni tak křičíš? Vždyť ona nic neví!" Promluvil Jazz a začal ji nejspíše uklidňovat, protože se již tolik netvářila vražedně.
Jasperův pohled:
Chytil jsme ji opět za ruku a rozhodli jsme se vyrazit domů. Stáli jsme těsně u domu a já se zastavil. Alice přirozeně se mnou. A podívala se na mě, aby případně zjistila, proč jsem zastavil. Otočil jsem se k ní, "To nevypadá dobře. Také cítíš neznámého upíra jako já?" Zpozorněla a snažila se zachytit pach toho neznámého upíra. Pak se ale ozval ohlušující křik. Já jsem stačil ještě reagovat a tak jsem ten hluk dokázal vydržet, ale Alice to absolutně nečekala a tak ji ten křik, kdyby mohl, připravil o sluch. Netušil jsem kdo to tak křičel, ale později mi to došlo. Byla to Bells. Vůbec jsem nechápal, co se mohlo stát a Alice to taky evidentně nevěděla a neviděla v některém ze svých vidění. Podívali jsme se na sebe a oběma nám došlo, co chce nyní udělat ten druhý. Uklidňoval jsem Alici, protože z toho strašného křiku byla úplně mimo. Ani jsme se nechytli, jako obvykle za ruce a běželi jsme jen vedle sebe. Jen jsme doběhli domů, naskytl se nám žalostný pohled. Podíval jsem se na Alici a bylo mi jasné, že ta již něco tuší. Byl to strašlivý pohled. Rose s Emmettem seděli na gauči a tvářili se jako boží umučení a bells se hroutila u Edwarda na klíně. "Co se to tu stalo?" Zeptala se Alice a z jejích emocí jsem mohl poznat zvědavost ale také pochopení a touhu pomáhat. "Co prosím? Ty se ještě ptáš po tom, co jsi to viděla?! Alice ty se mi snad zdáš, to nemůžeš myslet vážně ne!!!" Odskočila o krok zpátky a ty Belliiny emoce se mi vůbec nelíbily. Cítil jsme z ní nenávist, opovrhování, touhu zabíjet. Tohle se mi ani trochu nelíbilo a všechny tyto emoce cítila vůči mému andělovi. Vůči mé malinké Alici, která vůbec o tom, co se tu stalo, nevěděla vůbec nic. Postavil jsme se před ni, abych ji ochránil a nahrbil jsem se proti Belle připraven zaútočit. "Bello proč na ni tak křičíš? Vždyť ona nic neví!" Okamžitě jsem ji začal uklidňovat, protože jsem ji nechtěl ublížit natož zabít, ale nejspíše bych musel, pokud by na Alici zaútočila. A také protože jsme s Alicí oba dva chtěli zjistit co se to tu vlastně děje?
Autor: Tahmed (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Alice a Jasper po rozbřesku -22.:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!