Ahojky, dávám vám sem další část povídky tak doufám že se vám bude líbit.
13.06.2009 (16:39) • Tahmed • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1458×
Aliciin pohled:
Bolest neustávala a já trpěla dál. Cítila jsem, jak se mi snaží Jasper pomoct pomocí své schopnosti, ale bylo to spíše horší než lepší. Zakňučela jsem bolestí, když mi zašeptal úzkostlivě do ucha, "Jak ti je lásko?"Bolela mě šíleně hlava a všichni kolem mě si začali mumlat pro sebe a mě z toho bolela hlava snad ještě víc. Bylo to strašné, myslela jsem, že mi ta hlava pukne. Jasper mě nepouštěl ze svého božského sevření. Byla jsem ráda, že je tu se mnou, ale zároveň jsem ráda nebyla, protože jsem věděla, jak nenávidí, když trpím. Mrzelo mě, že mě musí vidět takhle. A oni dělali šílený rámus, tedy alespoň podle mě. "Edddwa rde my slíííš si žžže to byyy llla Nnne siiie.?" Zeptala jsem se svého bratra trochu vyčerpaně což je dost divné. "Myslím, že ano." Odpověděl mi na mou otázku a mnou projela další vlna bolesti, která se rozhodla, že se mi usadí v hlavě a zničí mě. "Tak a dost vezmu ji nahoru." Řekl Jasper a už mě měl ve svém náručí a nesl mě nahoru. Ani jsme se mu nebránila, protože jsem byla dokonale paralyzovaná bolestí hlavy. Vzal mě do našeho pokoje a velice opatrně, jako kdyby nesl velice křehký porcelán, mě položil na postel. Položil mě a pohladil mě po tváři. Ihned jsme dostala elektrický šok, který se mi nejspíše snažil nahodit mé věčně ledové srdce. Lehl si vedle mě a já jsem si lehla na jeho hruď a nechala ho, aby mi pomáhal dostat ze mě tu bolest. Bylo to pro něj jistě velice těžké.
Jasperův pohled:
Svíral jsem ji ve svém náručí a snažil jsem se ji uklidnit, ale čím více jsem se snažil, tím více ona trpěla. Tohle jsem neměl rád, neměl jsem rád tuhle bezmoc. Jak jsem ji tam tak svíral, pošeptal jsem jí do ucha, "Jak ti je lásko?" Zaúpěla bolestí a já pochopil, že jsem to neměl dělat. Mrzelo mě, že trpí kvůli mně. Ale po chvilce jejího chvění jsem pochopil, že se nechvěje jenom kvůli mně. Dělali rámus. Šílený rámus, který jí způsoboval další bolest. "Edddwa rde my slíííš si žžže to byyy llla Nnne siiie.?" Zeptala se ho úplně nečekaně a nám nejspíše se snažila dokázat to, jak to zvládá, ale u mě to mělo zcela opačný účinek. "Myslím, že ano."Řekl jí, aby jí uklidnil, ale mě bylo jasné, že ji lituje a nechce jí dále ubližovat. Cítil jsem z ní další nával bolesti a já pochopil, že opět trpí z toho hluku, který oni dělají. Edwarde, ty mi musíš pak říct, co viděla, je ti to jasné. Řekl jsem v mysli a on mi přikývl. Už jsem toho měl právě dost. Bylo mi jasné, že když ji tu nechám tak bude trpět i nadále. "Tak a dost vezmu ji nahoru." Oznámil jsem jim a vzal jsem ji do náruče a nesl ji do našeho pokoje. Obvykle by Alice byla proti tomu, abych ji nesl, protože to nemá ráda, když se o ni tolik starám na veřejnosti, ale nyní byla tolik vyčerpaná, že se ani nebránila. Opatrně jsem otevřel dveře a nesl ji do postele. Opatrně jsem ji položil na postel a lehl jsem si vedle ní. Ona se neustále chvěla a já měl o ni neustále strach, aby se jí ještě nepřitížilo. Natočila se ke mně a lehla si na mou hruď a snažila se uvolnit. Její bolest byla velice silná a tak jsem se jí velice opatrně snažil pomáhat pomocí svého daru. Daru, který mám z pekel.
Aliciin a Jasperův pohled:
Jak já tu její schopnost nesnáším. Opět mi tu trpí. Chudák Nessie a já ji nemohu pomocí svého daru ani najít. A ani nemohu Bellu uklidnit, aby si nedělala o ni starosti a aby mi mohla věřit v tom, že ji určitě najdu. Jenomže můj dar se proti mně spikl. Ten únos byla snad zkouška našeho vztahu, jestli vydrží opravdu všechno?
Autor: Tahmed (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Alice a Jasper po Rozbřesku -24.:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!