Ahojky, tak a je tu pokračování povídky. Omlouvám se vám za případné chybičky.
19.06.2009 (17:00) • Tahmed • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1412×
Aliciin pohled:
Nemohla jsem tomu uvěřit, tohle přece není možné. Oni si s námi hrají, jako kočka s myší, to je strašné. Už jsem chápala, proč se všichni chovají tak jak se chovají, jenomže teď visela ve vzduchu ještě důležitější otázka. Kdo nás vlastně bude hlídat? Jane? Alec? Kdo ví? Jedno je ale jisté, nebudeme mu moct věřit. Podívala jsem se na Jaspera a i na něm šlo poznat jak moc se mu to nelíbí. "Nemáme na vybranou, nedá se nic dělat, ale přidám se k Volturiovým!" prohlásil rázně Edward. To se však okamžitě nelíbilo Belle. "Edwarde to snad nemyslíš vážně? Copak si myslíš, že tě necháme jen tak jít? Pokud ano tak to si se nejspíše zbláznil!" Esme přikyvovala a Emmett už se zvedal k tomu , aby ho případně chytil. Ale naštěstí to bylo zbytečné a Edward šel směrem k Belle. Pohladil ji po tváři a zvedl ji a posadil si ji na klín. Byla jsem z toho skleslá, ale nedalo se nic dělat. Buď se jeden z nás k nim přidá a nebo Nessie zemře. A s největší pravděpodobností bychom mohli o tom všem hlasovat a mohli bychom se rozhodnout ještě předtím než přijde ten špeh.
Jasperův pohled:
Jen těžko se mi věřilo, že nás zradili Volturiovi a že nás nyní vydírají. A ještě ke všemu nám unesou Nessie a dají nám sem špeha a my to máme akceptovat? To je prostě šílenost. Jak si to mohou jenom myslet, co myslet jak na to mohou jenom pomyslet? Vůbec mi to nedocházelo a navíc jsem měl práci s jejich emocemi. Koho nám sem vůbec pošlou? Že by nám sem poslali Jane nebo Aleca? A nebo oba, aby měli jistotu, že se jim nic nestane. Otázkou však zůstává proč? Proč nám sem vůbec někoho posílají? A ty jejich emoce mě vysilovali a uklidňování jsem už dávno vzdal. Jediný, koho jsem tu uklidňoval, byla Alice. Najednou se Edward ozval, "Nemáme na vybranou, nedá se nic dělat, ale přidám se k Volturiovým!" To se však okamžitě nelíbilo Belle. "Edwarde to snad nemyslíš vážně? Copak si myslíš, že tě necháme jen tak jít? Pokud ano tak to si se nejspíše zbláznil!" a její emoce byly opravdu rozhozené. Byla v tom zlost, bolest a zrada. Samozřejmě že Bella nebyla jediná, komu se to nelíbilo. I Esme začala přikyvovat na souhlas Belle, že má pravdu. Emmett se zvedl a šel k Edwardovi, aby ho chytil, kdyby se pokusil o to běžet Volturiovým vstříc. Naštěstí se Edward otočil k Belle a šel k ní. Nejspíše pochopil, že proti Emmettovi zápasit je marný boj a já bych se k němu samozřejmě přidal. Pohladil Bells po tváři a posadil si ji na klín. Pomalu ale jistě jsem došel k názoru, že brzy to nebude jenom Edward, kdo se bude chtít přidat k Volturiovým na záchranu Nessie. Také Alice bude mít jistou snahu, avšak já jí v tom jistě včas zabráním.
Aliciin a Jasperův pohled:
Musím jí ochránit. Musím ho držet na uzdě, jinak toho hlídače napadne a Volturiovi nás zničí všechny. Tohle bude velká zkouška našich nervů, emocí a také trpělivosti. Tohle bude oříšek
Autor: Tahmed (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Alice a Jasper po Rozbřesku -28.:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!