Ahojky, tak a je tu další kapitolka povídky. Přeji vám příjemné počtení.
20.06.2009 (17:00) • Tahmed • FanFiction na pokračování • komentováno 1× • zobrazeno 1606×
IX. Hlídač
Aliciin pohled:
Bylo toho tolik, co by se nyní mělo probrat, ale čas nemilosrdně utíkal dál. "Kolik nám zbývá času než přijde?" Zeptala jsem se Edwarda. "Netuším." Řekl mi a já v tu chvíli dostala vidění, naštěstí jenom normální. Byla to nějaká cizí upírka a byla velice krásná a zároveň nebezpečná. "Zbývá nám asi minuta ani ne." Hlesla jsem a ucítila jsem na ramenou něčí ruce. Bylo mi jasné o koho jde. Byl to Jasper samozřejmě. Hlídal mě, kdyby se to zvrtlo a já bych se zase opět objevila na tom otřesném místě, které jsem nenáviděla. Jakmile vidění odeznělo sedli jsme si k ostatním, kteří hrály pro toho neznámého divadélko o tom, že o něm vůbec neví. Čekali jsme a čekali. A cítili jsme že je již velice blízko. Pohledla jsem na Edwarda a ten se netvářil zrovna nadšeně. Nejspíše tušil co na nás chystá. Již jsme se ho chtěla zeptat když v tom se náhle k nám propadla z patra neznámá upírka. Byla krásná a vypadala, že jí je tak kolem dvaceti let. Ale něco mě na ní zarazilo. Měla na sobě tílko a tak to šlo vidět. Bylo to vypálené znamení, znamení, které se dělalo bůh ví v jakém století. Ale co mi bylo ještě více podezřelé bylo to, že se mi zdálo jako kdyby ji Jasper znal. "Nech si své úvahy Alice! Nikdo na ně není zvědavý!!" Štěkla na mě a mě to dost zarazilo. Jak může vědět co si myslím? "Takže vážení, jmenuji se Susan a pro vás budu paní Susan, je vám to doufám jasné!" Znělo to jako rozkaz a ne jako otázka. Zdálo se mi, že nám nyní začínají zlé časy a to jsem ani netušila jak blízko jsem pravdě.
Jasperův pohled:
Bylo to prostě nesnesitelné, jejich emoce byly absolutně mimo a tak jsem sebral veškeré své síly a vyvolal jsem emoční tlakovou vlnu na uklidnění. Tuhle vlnu používám jen v krajní nouzi. "Kolik nám zbývá času než přijde?" Zeptala se Alice Edwarda. "Netuším." Odpověděl jí a ona přikývla na souhlas. V ten okamžik se začala chvět, měla vidění. Já jen doufám,. Že je to jenom to normální a ne to strašlivé. "Zbývá nám asi minuta ani ne." Hlesla a já jí dal ruce na ramena, aby cítila mou přítomnost. Vůbec se mi nelíbilo, že už je tady. Nadechl jsem se a ucítil ji. Její vůně mi připomínala vůni půdy, kterou jsem pociťoval jako malý člověk. Bylo to dost zvláštní, protože takovouhle vůni jsem už v minulosti cítil. Bylo to na jihu v těch bojích. Bylo to divné. S Alicí jsme se posadili jako ostatní a přidali jsme se ke hře na nevědomé. Podíval jsem se na Alici a ta se dívala na Edwarda. Nejspíše se ho pokusí na něco zeptat a Edward je dost podrážděný, nejspíše tuší co nás čeká. Náhle se k nám z patra propadla ta neznámá upírka. No neznámá jak se to vezme. Správný výraz by byl neznámá pro ně, ale já jsem ji poznal hned jak jsem ji uviděl, už podle toho vypáleného znamení. To je Susan, jedna z nejobávanějších Volturiových. Má obrovskou moc, nikdo se jí nemůže ani dotknout. A ještě ke všemu mi způsobila i pár jizev, co mám nyní na těle jako svítící billboardy. "Nech si své úvahy Alice! Nikdo na ně není zvědavý!!" Štěkla na ni a já nechápal proč. Byla z toho rozhozená a já jí začal pomáhat. Nechápal jsem proč se k ní tak chová a jak ví co si právě myslí? Vždyť nemá dar jako Edward, má přeci odrážecí moc takzvanou telekinezi. Edward při mých úvahách šlehl pohledem. Nejspíš mu došlo, že jsem s ní již měl tu čest. "Takže vážení, jmenuji se Susan a pro vás budu paní Susan, je vám to doufám jasné!" Diriguje nás jako kdybychom byly psy. Co si o sobě myslí. Zajímalo by mě jestli mě taky poznala. A jak to vůbec s námi všemi bude?
Autor: Tahmed (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Alice a jasper po rozbřesku -29.:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!