Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alice a Jasper po Rozbřesku -30.

Vyje*aný Twilight


Alice a Jasper po Rozbřesku -30. Ahojky, no tak je tu další pokračování povídky tak si ho užijte a omlouvám se za případné chyby.

Aliciin pohled:

Tahle Susan nejspíše nebude jen tak obyčejná upírka. "Takže, teď si dámy padejte sbalit věci a to fofrem, jinak se s Nessie můžete rozloučit!" Všechny jsme vstali a odcházeli do svých pokojů. "Ale já mám věci v domě." Hlesla Bella a všechny jsme se otočili ze schodů jejím směrem a čekali jsme reakci té neznámé. Ta se jenom zasmála a řekla. "To je mi jedno, ty zůstaneš tady, pak si hold budeš muset poradit! A vy si padejte sbalit ty věci!!!" Zařvala na nás a my jsme běželi do našich pokojů si zabalit. Vůbec se mi to nelíbilo, ale nedalo se nic dělat. Běžela jsem do šatníku a popadla jsem kufr. Sbalila jsem si některé věci a i s kufrem jsem mířila dolů. Už i Rose a Esme vylezli ze svých pokojů a táhli za sebou kufry. Rose ho z nás všech měla největší. Po ní jsem samozřejmě byla já. Seběhli jsem schody a ona tam stála jako policista na stráži. Už teď jsem jí nenáviděla a to tu s ní budeme muset vydržet týden. "Fajn, jste rychlé to se mi líbí a teď si běžte zabalit vy hoši." A když to říkala, dívala se na Jaspera. Bylo mi to dosti divné. Jakmile byli hoši v patře, ihned spustila. "Tak vemte si své kufry a padejte do sklepa!" Vzali jsme je do rukou a ač neradi jsme si je vzali s sebou a šly jsme do sklepa. Tam nás nechala a zavřela, ale ještě před tím na nás zařvala. "a nemyslete si, že teď budete mít pokoj! Každý večer se uvidíte na 5 minut se svými manželi a musíte se dohodnout, kdo z vás se k nám přidá, musí to být minimálně jeden! A pokud se pokusíte útěk či se budete chtít vidět se svými manžílky jindy než kdy vám to povolím je Nessie mrtvá!!!" A práska za sebou dveřmi. "Fajn a teď jsme v pasti," řekla Rose a my jsme s ní všechny souhlasily. Tohle bude dlouhá bitva.

Jasperův pohled:

Co tu asi tak po nás může chtít? "Takže, teď si dámy padejte sbalit věci a to fofrem, jinak se s Nessie můžete rozloučit!" Co tohle má znamenat. Na co si mají jít balit věci. Pohlédl jsem na Edwarda a ten se jen s nenávistí díval na tu upírskou ženštinu. Z ní jsem také poznal odporné emoce. Tolik nenávisti jsem již dlouho nepocítil a vždy když něco řekla, dívala se směrem k Alici, což jsem vůbec nepochopil a teď tohle. Alice a ostatní již byly na schodišti když v tom Bella hlesla, "Ale já mám věci v domě." Všechny se otočili jejím směrem. Ona se jen nenávistně a opovrhovaně zasmála a zařvala na ní, "To je mi jedno, ty zůstaneš tady, pak si hold budeš muset poradit! A vy si padejte sbalit ty věci!!!" ony běželi nahoru do patra uposlechnout její rozkaz jako by byly jejími otroky. Po pár minutkách jsme slyšeli jak táhnou kufry dolů. Moje Alice vypadala jako padlý anděl, který byl právě mučen. "Fajn, jste rychlé to se mi líbí a teď si běžte zabalit vy hoši." Když to říkala dívala se na mě. Nejspíše si vzpomněla na boj, ve kterém jsme také utrpěli dost a dost ran. Sotva jsme došli do patra již začala na naše víly ječet. "Tak vemte si své kufry a padejte do sklepa!" jen jsme zaslechli jak berou kufry a míří ke sklepu. "Teda hoši tohle bude boj co?" řekl Emmett a výjimečně jsem s ním musel souhlasit. Sbalil jsem si kufr a opět jsme se sešli na chodbě v patře. "Tak Carlislie, ty jsi přeci žil u Volturiových, takže ji jistě znáš ne?" Zeptal se ho Edward. "Bohužel mi nikoho od nich, co jsem znal a poznal nepřipomíná. Asi s nimi není moc dlouho." Řekl a smutně se podíval. Šlo z něj cítit to utrpení a bolest. "To je jedno Carlislie, já ji znám. Je to jedna z nejnebezpečnějších Volturiových." Emmett se zasmál a spustil, "Tu zdolám jako nic!" A já se podíval na Edwarda a bylo zřejmé, že sdílí můj názor a to ten, že Emmett nemá šanci.

Sešli jsme schody a už tam stála a čekala tam na nás. "Kde jsou naše Manželky?" Zeptal se Carlislie? "Neptejte se tak blbě a běžte do pracovny, tam vám řeknu co bude dál.!!!" Odsekla nám a šlo z ní cítit tolik nenávisti, jakou jsem po celou věčnost již dlouho nezažil. Byla přímo vzteky bez sebe. Vešli jsme do pracovny a hned spustila. "Takže se svými ženuškami se budete vídat jen večer na pět minut a to jen proto, abyste se vy všichni dohodli na tom, kdo z vás se k nám přidá a nezapomeňte, že to musí být minimálně jeden z vás!! Jinak je Nessie mrtvá a pokud se pokusíte o útěk je s ní též konec!! A ještě něco nesmíte se ke svým ženám přiblížit, blíže než patnáct centimetrů, ale ostatně ani nebudete moct hahaha!!!!" Čišela z ní taková radost z našeho neštěstí že jsme tomu nemohl uvěřit. Byla tolik na nás vysazená, že to bylo až přespříliš. " Jestli tenhle boj vyhrajeme tak to bude jedině zázrak." Řekl Emmett a my s ním mohly jedině souhlasit.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alice a Jasper po Rozbřesku -30. :

 1
1. EmSim
28.04.2015 [15:14]

Tahle povídka je úžasná!! Emoticon Miluji Alice a Jaspera!! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!