Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alice a jasper po Rozbřesku -31.

V New Moon


Alice a jasper po Rozbřesku -31.Ahojky, no tak tu máte zde další pokračování povídky tak snad se vám bude líbit.

Aliciin pohled:

"Fajn a co teď budeme dělat?" Zeptala se Rose, jenomže na tohle jsme nikdo neznala odpověď a tak jsme jí nemohly odpovědět. "Vám se to tu mluví vám nejde o vlastní dceru!!" Řekla Bella a z jejího hlasu šla slyšet úzkost. "Bells ty asi zapomínáš že ji všichni máme rádi, jako kdyby byla naše vlastní a nikdo si nepřeje, aby se jí něco stalo. A snaž se být klidná. Z toho jak si vynervovaná nebudeš moct udělat štít a až někoho z nás napadne, tak ho ani nebudeš moct chránit, a co kdyby to byl třeba Edward." Řekla jí Esme, aby ji trochu uklidnila, a aby začala uvažovat s klidem a ne s horkou hlavou. Zatímco ony se tam tak dohadovali, tak já jsem myslela na Jaspera. Sotva jsem se s ním viděla a už jsem ho zase ztratila. Sice nám říkala, že se každý večer spolu uvidíme, ale pět minut je tak strašně málo, že to snad ani nemohla myslet vážně nebo snad ano? Já jen doufám, že mě bude moci alespoň obejmout, no i když spíše více než objetí bych potřebovala vidět jeho tvář.

Jasperův pohled:

Tohle nemůže myslet vážně. To si jako myslí, že nás tu udrží jenom tak? Ona je opravdu šílená. "Ta mrcha jedna zatracená!!! Co si o sobě vlastně myslí!!! Že já nesmím za Rose? Tak to se na to podívám!!" Zahulákal Emmett. "Nee Emmette neriskuj zbytečně život Nessie, proboha tě prosím!!" Zmučeně Edward prosil Emmetta na kolenou. Emmett na něj nevěřícně zíral a Carlislie byl Edwardovou reakcí mírně zaskočen, ale já jsem byl doslova v šoku. To co jsem cítil z něj právě teď jsem nikdy necítil z nikoho z této rodiny, kromě Alice v poslední době. Bylo v tom tolik bolesti, tolik strachu, tolik zármutku a tolik beznaděje. Byl z toho opravdu vyřízený. Tohle bude těžké, musím ho uklidnit, musím mu pomoct se sebrat. Emmett tam stále stál v šoku a Edward ho nepřestal prosit na kolenou, byla to velice nešťastná chvíle a navíc se s Alicí budu vidět každý večer jen na pět minut a nebudu se jí moct ani dotknout. A co když dostane tu svou šílenou vizi? Ach raději na to ani nepomyslet. A ještě k tomu jsou tu opět v sázce životy. Alice se jistě rozhodne se obětovat, ale jestli to udělá tak já to bez ní nepřežiju. Nejhorší chvíle mého života jsou sice za mnou jenomže nemohu tušit co mě ještě teď čeká.

Aliciin pohled:

Najednou jsem ucítila tlak na spánku. "Ach ne!!" Hlesla jsem. "Alice co se děje?" Zeptala se mě Esme. "Nemám pro Vás potěšující zprávu," odpověděla jsem jim, "my se sice s nimi uvidíme ale nebudeme moct jít za nimi, budou za sklem!" a pak mé vidění skončilo. Byla jsem dost smutná, ale Bella běsnila. "Tohle přeci nemůže myslet vážně?! Jak se s nimi asi máme domluvit, když se s nimi ani pořádně nesetkáme! A co teď mám asi tak podle ní bez Edwarda dělat? Nedá se nic dělat, ale vzdám se jim!" Řekla Bells rázně, ale Esme a Rose jí začali oponovat. "Bello tohle přeci nemůžeš. Vždyť právě o tohle jim jde, aby ses jim vzdala. Tady nejde o Alici ani Edwarda a jejich dary. Tady jde hlavně o tebe. Kdyby chtěli Edwardův dar tak unesou spíše tebe než-li Nessie. Chápeš to? Oni chtějí tvůj dar!" Vysvětlovala Esme Belle to, co ještě nepochopila. A Rose Esme přikyvovala na souhlas. Bylo to pro ni těžké uvěřit tomu, ale pravda je taková, že má Esme pravdu. I poté co je Bella proměněná, je stále magnet na potíže. Té své smůly se snad nikdy nezbaví, ale alespoň nebude mít Edward nikdy nudný život, i když ten by stejně neměl. Opět nám začínají těžké časy.

Jasperův pohled:

"Edwarde, bráško prosím tě vstaň. Mě nemusíš prosit na kolenou stačí když mi to řekneš." Odpověděl Emmett na Edwardovu reakci. "A navíc Nessie já zbožňuju a taky nechci, aby se jí něco stalo a víš co jestli jí zkřiví jenom jeden jediný vlásek tak mi za to zaplatí životem to ti slibuji." A pomohl mu vstát opět na nohy. Ne že by to Edward potřeboval, ale stejně. Ach Bože jak dlouho nás tu bude věznit. "Myslíš si Carlislie, že je večer uvidíme?" Zeptal se Emmett Carlislia. "No musíme v to doufat Emmette. Bohužel jedinou jistotou je jen její slovo a pokud nám lže tak nevím jestli se jí d v pozdější době ještě věřit." Odpověděl na jeho dotaz a každý z nás jsme se ponořili do svých myšlenek. Nevím ani proč, ale myslel jsem na Nessie Edwarda a Bellu, co jim asi udělali, že je nyní takhle týrají? Jen jsem na něco jich se týkajícího pomyslel Edward se na mě otočil se zmučeným pohledem. "Jazzi nestarej se o mě a o mou rodinu, spíš by ses měl zajímat o Alici. A tím mi připomněl to, že jsem se ho chtěl zeptat na to co Alice vidí ve svých vizích a proč také tolik trpí. Edward si opět všiml mích úvah a začal. "Dobře Jaspere, řeknu ti co Alice vidí ve svých vizích. Myslím si, že vás dva to také bude zajímat." Při těchto slovech se díval na Emmetta a Carlislia.

Aliciin a Jasperův pohled:

Je to tu tak strašné, nevím jak dlouho tu budeme. Žádná vize mi to ještě neukázala. Je to tu bez ní tak strašné. Konečně mi ale Edward řekne pravdu o jejích zvláštních vizích a konečně budu vědět, co mou vílu tolik týrá.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alice a jasper po Rozbřesku -31.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!