Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alice a jasper po Rozbřesku 34.

wallbylukyno


Alice a jasper po Rozbřesku 34.A je tu další kapitolka povídky

Aliciin pohled:

Když jsem ho tam tak viděla, jak tam stál zničený výčitky, bylo mi líto, že to musel vidět. Ale nebyl sám. Všichni z toho byly podráždění. Edward s Bellou asi nejvíce a Jasper samozřejmě s nimi. Na Edwardovi šlo poznat, že ví o něco více než my a není to zrovna nic příjemného. Nevím proč si všechno vylévá Susan na mě. "Esme asi bychom měli začít." Řekl Carlislie a Esme jen přikývla. "Tohle je už vážně i na mě dost!!!" Zařval svým mohutným hlasem Emmett."Jak dlouho si myslí, že jí budeme tolerovat??!! Tohle je vážně příšerné!! Jazzi měl by si taky něco udělat!!" Pohlédla jsem na Jaspera, ale Emmettovi odpověděl Edward. "Emmette a co s tím má Jasper asi tak dělat to nevíš?!Když nějak zasáhne je Nessie mrtvá! A ještě ke všemu nesmíme ani za nimi!" A ukázal směrem k nám. "A navíc místo toho abychom vymysleli plán na záchranu Nessie bez obětování některého z nás." S tímhle jsem musela s Edwardem souhlasit, ale zároveň jsem jiné východisko, než se zdát, neviděla. "A Alice tohle už tě ať ani nenapadne!" Edward odpověděl na mé úvahy o sebeobětování. "Musíme jenom přijít na to, jak to bez toho vdávání vyřešit." Čekala bych, že pochopí, proč se chci vzdát, že pochopí, že chci aby byl s Bellou a Nessie šťastný, ale zároveň jsem pochopila, proč nechce, abych to udělala. Při těch myšlenkách jsem pohlédla na svého miláčka a ihned na Edwarda a ten mi přikývl na mou otázku, jestli je to i kvůli němu. "Tak vážení, vraťte se zpátky tam, odkud jste přišli. Dámy, padejte, ať je mohu pustit." Pohlédla jsem naposled na Jaspera a šla jsem s Esme zpět do sklepa. Rose a Bells tam již byly před námi. Sedly jsme si opět na bedny, jako vždy a přemýšlely jsme všechny nad tím, co nám dnes Edward řekl. Tedy všechny jsme nad tím přemýšlely podle mě jenom chvíli, protože se naše myšlenky toulaly zpět k našim miláčkům.


Jasperův pohled:
Byl jsem z toho zničený a emoce ostatních mi v tom také moc nepřidaly spíše naopak. Cítil jsem z Alice, že ji mrzí to že jsem to musel vidět a že mi to velice trápí . Edward a Bella byly čím dál tím víc zničeni. Nessie jim moc a moc chyběla. Pohlédl jsem na Edwarda a hned mi bylo jasné, že určitě něco před námi tají. Edwarde budeš mi to muset říct! Zakřičel jsem v hlavě. A hlavně potřebuji zjistit proč si to vylévá jen na Alici. "Esme asi bychom měli začít." Řekl Carlislie a Esme jen přikývla. "Tohle je už vážně i na mě dost!!!" Zařval svým mohutným hlasem Emmett."Jak dlouho si myslí, že jí budeme tolerovat??!! Tohle je vážně příšerné!! Jazzi měl by si taky něco udělat!!" A jinak dobrý Emmette? Všiml jsem si že se na mě Alice podívala, ale než jsem stačil něco říct Edward to udělal za mě. "Emmette a co s tím má Jasper asi tak dělat to nevíš?!Když nějak zasáhne je Nessie mrtvá! A ještě ke všemu nesmíme ani za nimi!" A ukázal směrem k Alici a ostatním láskám našich životů po životě. "A navíc místo toho abychom vymysleli plán na záchranu Nessie bez obětování některého z nás." V tomhle má Edward rozhodně pravdu, to jsem musel uznat. "A Alice tohle už tě ať ani nenapadne!" Při těch slovech jsem se na ni podíval a ona sklopila hlavu jako kdyby ji právě ukřivdil. Vůbec jsem netušil o co tu jde. Edwarde doufám, že mi to později řekneš. "Tak vážení, vraťte se zpátky tam, odkud jste přišli. Dámy, padejte, ať je mohu pustit." Ihned jsem pohlédl na Alici a naše pohledy se střetli. Otočila se a odcházela za Esme. Sotva zmizeli za roh, skleněná zeď se pohnula a my jsme mohli jít zpátky do pracovny. "Edwarde doufám, že mi odpovíš na mé otázky." Řekl jsem šeptem, aby nás ta Susan neslyšela, ale řekl bych že to moc nepomohlo a že nás slyšela tak jako tak.

Aliciin a Jasperův pohled:

Ach, proč to musel vidět zrovna on? Proč ji pořád tak týrá? Proč nemůžeme mít klidný a šťastný život po životě?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alice a jasper po Rozbřesku 34.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!