Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alice a Jasper po Rozbřesku -35.

cxxycyxc


Alice a Jasper po Rozbřesku -35.Další kapča je tady

XI. Vidění

Aliciin pohled:

Dva dny nám utekly jako voda, v řece která se táhne kolem našeho domu. I když jsem se svou láskou nemohla být pořád jsem byla s ním v myšlenkách. Chtěla jsem být s ním ale skleněná zeď nám to neumožnila. Těch pět minut bylo pro nás opravdu velice málo. Vždy jsem ho pozorovala a on sledoval mě. A nejspíše zkoumal mé emoce a jestli se kvůli němu netrápím. Vždy jsem cítila jak mě uklidňuje a laská. Bella doposlouchala všechny naše životní příběhy. Myslím si že již začínala chápat vztahy které máme mezi sebou. Čas plynul dál a my jsme čekali až si pro nás ta Susan přijde. Sotva jsem na to pomyslela již stála ve dveřích. Prohlídla si nás a pak zařvala, " Zvedněte ty svoje zadky a hejbněte sebou!!" Rose, Esme a Bella se zvedly a odcházely do obývacího pokoje. Susan mě opět chytla za ruce a táhla mě před sebou jako kus hadru. Když jsme došly do obývacího pokoje hodila mě na podlahu a hlasitě se začala smát. Všem se to samozřejmě nelíbilo a obzvláště Jasperovi. Jenom Susan odešla, Emmett opět protestoval vůči jejímu chování. " Co tohleto má sakra zase být!" Edward a Bella přikyvovali na souhlas. Ostatní jen mlčky stáli a nic neříkali. Opět jsem se zadívala Jasperovi do očí.

Jasperův pohled:

V pracovně jsem chytil Edwarda a začal jsem v mysli chrlit své otázky. "Jazzi klídek, na všechno ti odpovím jen na mě nechrl otázky tak rychle. Co chceš vědět jako první?" Při těch slovech jsem začal přemýšlet nad tím co chci zjistit jako první. "Tak fajn. Dobře chci vědět, proč se k Alici chová tak hrubě?" Edward začal přemýšlet jestli mi má odpovědět. Ač nerad jsem na něj použil svou schopnost k tomu aby mi odpověděl. Už se mi chystal říct o co se jedná ale najednou se otevřely dveře a v nich stála Susan. " Edwarde pojď se mnou!" chytla Edwarda za ruku a odtáhla ho z pracovny. Vůbec jsme to nechápali. Emmett řekl, "Co po něm asi chce?" a my všichni jsme nad tím začali přemýšlet. Asi o hodinu později se Edward vrátil a my jsme se ho začali ptát na to co po něm chtěla. Ale on jen mlčel a mlčel. Ani jsme se nenadáli a už byl večer. Přišla opět pro nás a dovedla nás do obývacího pokoje. Tam jsme si sedli a skleněná zeď začala zaujímat své obvyklé místo. Sotva byla na svém místě do obývacího pokoje začali přicházet naše lásky. Jako vždy přišly Bella s Rose a Esme ale bez Alice. Tu táhla opět Susan před sebou. Sotva došli ty dvě do místnosti mrštila Alice o zem. Měl jsem v tu chvíli pocit., že ji za to zabiju. Susan odešla a Emmett spustil, " Co tohleto má sakra zase být!" Edward a Bella přikyvovali na souhlas. My jsme tam jen tak stáli a nic na to neříkali a já hleděl své víle do očí.


Aliciin pohled:

Ach lásko kdybys věděl jak moc chci být s tebou. I když to už jistě víš díky svému daru, který ty tolik nemáš rád. Kdybychom tak mohly být alespoň spolu beze zdi. "Edwarde od té doby co s tebou Susan mluvila, tak ty jen mlčíš, proč?" Zeptal se Carlislie a zarazilo mě to, že mi se to dozvídáme opět jako poslední. "Nemůžeš nám to říct, protože ti vyhrožovala, že nessie zabije?" Ptal se opatrně dál a Edward přikývl. Bella ztuhla a ani jsem nepotřebovala Jasperův dar a ihned mi bylo jasné, že je z toho strašně nešťastná. Byla tak strašně vystrašená, že se z toho sesunula k zemi. "Bello?!" zvolaly jsme všechny a hoši přešli starostlivě blíže ke zdi. "Co se tam u vás stalo, že Edwardovi vyhrožovala Nessiinou smrtí?" Zeptala se starostlivě Esme. "Jen jsem chtěl něco vědět." Odpověděl Jasper a já jsem se mu zkoumavě podívala do tváře, když v tom…

Jasperův pohled:

Ach můj andílku, kdybys jen věděla jak moc toužím po tvém zavrtání do mé hrudi. Jak strašně moc mi chybí tvá vůně a tvá kůže. Připadám si jako alkoholik bez lahve rumu. A ta zeď, ta prokletá zeď tu musí stát mezi námi. Mezi námi má lásko. Doufám že se netrápíš. Tvé emoce jsou hodně smutné. Cítím jen stesk smutek a i malinkou bolest. "Edwarde od té doby co s tebou Susan mluvila, tak ty jen mlčíš, proč?" Zeptal se Carlislie a já si všiml jak Bella ztuhla a její emoce byly úplně zničené. Tolik strachu a bolesti jsem již dlouho necítil. Snažil jsem se jí pomoct, ale přes tu zeď to nebylo dost dobře možné. Bella se z toho všeho zhroutila k zemi. "Bello?!" zvolaly všechny a my přešli starostlivě a jako v transu blíže ke zdi. "Co se tam u vás stalo, že Edwardovi vyhrožovala Nessiinou smrtí?" Zeptala se starostlivě Esme. "Jen jsem chtěl něco vědět." Odpověděl jsem na její úzkostlivě položenou otázku. Všiml jsem si že se Alice na mě dívá. Pohlédl jsem na ni a najednou…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alice a Jasper po Rozbřesku -35.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!