Tak a je za námi první kapitolka povídky. Pokud se vám povídka stále líbí, mohu vám sem dát další pokračování. Chcete abych pokračovala?
23.05.2009 (19:16) • Tahmed • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1947×
Aliciin pohled:
„Alice? Už je ti lépe?“ Zeptal se mě Jasper, když jsem ležela v jeho náručí. Jeho objetí jsem nyní potřebovala. Potřebovala jsem jeho blízkost a cítit jeho vůni, kterou jsem na něm milovala. Vždycky jsem se přitáhla ještě víc, jen abych ucítila více jeho vůně. Jeho vůně je tak sladká a tak krásná, jako uklidňující levandule, kterou čas od času potřebuji jako sůl. „Ano už je mi lépe, ale jenom díky tobě.“ Usmál se na mě tím svým božským úsměvem a políbil mě do vlasů.
Čas tak rychle a nemilosrdně utíká, když jsem v jeho náručí a ani jsem se nenadála, byl bílý den. To mě docela dost naštvalo. Člověk či upír by mohl namítat, proč mi tolik vadí, že je bílý den, když máme celou věčnost pro sebe. Avšak nám brzy nastane 3 týdenní odloučení a to je i na člověka dlouhá doba natož pro upíra. „Jazzi nezůstaneme dneska tady u nás v pokoji?“ Podívala jsem se na něj svýma smutnýma psíma očima a v duchu škemrala, ať řekne ano. Ale on se z ničeho nic začal smát a jeho smích byl tak kouzelný, že to ani nemohla být pravda. Ale proč by nebyla, když nejsem člověk ale upír. „Alice ty jsi neuvěřitelná“ A začal se opět smát. Jeho smích byl tak škodolibý a láskyplný a zároveň kouzelný. No co na to říct byl prostě takový, že na něj ani slova nestačí. „Ach lásko má, musíme také všechno připravit na cestu. I když nepopírám, že bych dnešní den rád strávil tím, že tu budu s tebou.“ Překulil mě a začal mě líbat. Jeho polibky byly tak neuvěřitelné plné touhy, vášně, smyslnosti, ale také byly chladné jako by to bylo naposled, co mě ve svém životě líbá.
Jasperův pohled:
Celou noc jsem se od ní neodtrhl ani na okamžik. Celou dobu jsem ji svíral v náručí a hladil ji po vlasech a ona? Ona se jen celou tu dobu třásla bolestí, která z ní pomalu, ale jistě mizela. Už začalo svítat a já začal proklínat čas, protože brzy nastane den, kdy budu muset od mé dokonalé Alice odejít. „Alice? Už je ti lépe?“ Zeptal jsem se Alice, která mi ležela celou tu dobu v náručí. „Ano už je mi lépe, ale jenom díky tobě.“ Usmál jsem se na ni a políbil ji do jejích nádherných citrusově vonících vlasů. Po chvilce mlčení se mě Alice zeptala „Jazzi nezůstaneme dneska tady u nás v pokoji?“ Podívala se na mě svýma nádhernýma topazovýma očima a dělala na mě smutný nevinný pohled. Začal jsem se smát, nešlo to prostě zastavit. „Alice ty jsi neuvěřitelná“ A začal jsem se opět smát. Když jsem se trochu z toho strašlivého smíchu uklidnil, musel jsem jí odpovědět na její otázku. „Ach lásko má, musíme také všechno připravit na cestu. I když nepopírám, že bych dnešní den rád strávil tím, že tu budu s tebou.“ A když to nejmíň čekala, překulil jsem ji a začal líbat.
Aliciin a Jasperův pohled:
Ty dva poslední dny nám utekly jako voda a přišlo na řadu loučení. Popadl jsem Alici naposled do náruče a naposled jsem ji políbil. Nechtěla jsem se ho pustit, tolik jsem chtěla, aby se mnou zůstal, aby zůstal a neodcházel pryč. Poslední polibky a pak s bohem lásko za 3 dlouhé týdny se shledáme.
Autor: Tahmed (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Alice a Jasper po Rozbřesku - 4.:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!