Pokračujeme v přidávání povídky. Pokud se vám nelíbí mohu s přidáváním přestat. Tohle pro mě nebude problém, pokud ale naopak ji čtete rádi budu ji sem i nadále ráda přidávat
26.05.2009 (20:00) • Tahmed • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1692×
Aliciin pohled:
Začalo svítat a já pořád na něj myslela, když v tom někdo zaklepal na dveře. Byla to Esme "Mohu dál Alice, nerada bych tě rušila, jestli máš něco na práci." "Né Esme na práci nic teď nemám, naopak přemýšlím nad tím jak se zabavit." "No a co kdyby, sis zašla na nákupy, zlatíčko?" "Hm… to nezní špatně. A ty by si se mnou šla?"Usmála se na mě a řekla, "No víš, já mám ještě práci, ale Rosalie říkala, že by si na nákupy klidně zašla hlavně, že nebude myslet pořád na Emmetta."Vstala jsem a houkla něco na ten způsob jako jedu na ty nákupy a běžela jsem za Rose, abychom mohly vyrazit. Ještě jsem ani nebyla u dveří a Esme na mě zavolala " Volal mi Carlislie a mám tě od všech pozdravovat." V tu chvíli jsem stála jako přimražená na místě a myslela, na to aby Esme neřekla to jméno. "A hlavně tě mám pozdravovat…" v tu chvíli kdybych mohla tak by se mi zastavilo srdce a ztuhla krev v žilách, "od Emmetta. Prý mu moc chybíš, že prý nemá koho zlobit." Oddychla jsem si ještě, že neřekla jeho jméno. Jméno mé jedinečné lásky, která mi nyní chyběla jako sůl.
V tu chvíli jsem dostala vidění. Byla jsem v malé místnosti bez oken. Byl tam zatuchlý a těžký vzduch. V okolí šla cítit krev. Najednou mnou projela šílená ostrá bolest a z místnosti se ozýval nářek a pláč. Šíleně mě to bolelo. A Najednou jsem byla zase u sebe v pokoji. Ležela jsem na posteli a u nohou seděla vyděšená Rosalie a držela mě za nohy, kterými jsem kopala do všech stran. "Zlatíčko není ti nic? Neublížila sis?" ptala se mě Esme, ale to neměla dělat. Okamžitě mnou projela bolest, která se mi jakoby začala ukládat v hlavě. Zakňučela jsem bolestí a začala jsem sebou šít. Měli se mnou co dělat. Já jsem sebou neustále mlátila. Esme řvala na Rosalii, aby mě držela víc pevně a ona na ní na oplátku křičela, že mě drží, jak jen může, a že to vypadá, jako když mám epileptický záchvat. Ona si snad myslí, že jsem se zbláznila? Ale chápala jsem jí, neměla to lehké, tak jako to nemají lehké ti, kteří musí podobným způsobem držet epileptika, aby si neublížil. Bylo my ze mě nanic.
Jasperův pohled:
Celou tu dobu jsem držel v ruce ten malinký aliciin prstýnek, až mě z mého rozjímání probral Edward. "Jaspere co tu neustále děláš? Copak ty nejdeš s námi na lov?" Nechápavě jsem se na něj podíval a pak jsem pohlédl do okna, kde byl nový den. "Ach tak já tu proseděl celou noc. To jsem nevěděl, neboj, Edwarde, hned jsem tam a jdu s vámi." "Jazzi co je s tebou mě to přece můžeš říct." A tak jsem povolil své nereagující myšlenky, k tomu, aby se začaly pohybovat, a aby Edwardovi ukázaly, co mě dostalo do takového stavu. Když to viděl, stoupl si proti mně a chytil mě za ramena, "Už chápu, proč jsi tak zničený. Mohl bych vidět ten prstýnek?" Zeptal se trochu nejistě a nervózně zároveň. A nejenom to cítil jsem z něho i zvědavost. Podal jsem mu ho. Vzal ho jemně do ruky a prohlížel si ho a nemohl tomu uvěřit. Nyní konečně pochopil, proč jsem byl celou noc zavřený u sebe v pokoji. Bylo to kvůli Alici, která mi dala na památku tento prstýnek, abych na ni nezapomněl. "Chápu tě Jazzi, proč si celý večer strávil tím, že jsi, si prohlížel prstýnek, co ti dala Alice. Kdybych byl na tom stejně jako ty, myslím, že bych se choval úplně stejně." "Díky Edwarde, za všechno, za všechno co pro mě děláš. Jsem tvůj dlužník." "Raději pojď, půjdeme na lov."Odpověděl mi.
Autor: Tahmed (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Alice a Jasper po Rozbřesku -6.:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!