Ahojky, no dávám vám sem další část povídky a doufám, že mi zde necháte pár komentíků. předem se vám omlouvám za pravopisné chybky a překlepy a upozorňuji vás na to, že to bude krátká kapitolka, ale za to důležitá.
29.05.2009 (17:30) • Tahmed • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1635×
Aliciin pohled: myšlenky!
Bylo to těžké, být zde bez Jazze a nemít možnost jet za ním protože bychom tak prodloužily lovící období. Vůbec se mi nelíbilo, že jsem musela přestat navštěvovat Jazzovu studovnu, protože by jeho vůně zmizela docela. No ale kam se teď má schovat má nešťastná a zoufalá malá dušička? Chtěla jsem být s ním, jenomže to nebylo možné. Připadala jsem si jako zoufalec, byla jsem schoulená na posteli, ve které jsem nyní moc času netrávila. Jenomže po čase jsem se do té postele v podstatě zabydlela, protože v ní byla Jazzova vůně. Ale mým častým poleháváním v ní jeho vůně opět začínala mizet. Byla jsem z toho zoufalá a začala jsem přemýšlet, kde by mohla být ještě nějaká Jazzova vůně. Dlouho jsem nad tím přemýšlela. Zhluboka jsem se nadechla, abych nasála vzduch a případně ucítila zbylou Jazzovu vůni. Když v tom mě do nosu uhodila ta nejúžasnější vůně na světě. Jeho vůně. Vůně, kterou jsem tolik potřebovala, nemohla jsem tomu uvěřit. Nechápala jsem to, kde by se tu mohla ta Jazzova nádherná vůně vůbec vzít. Ale pak mi to došlo, když jsem se podívala, odkud ta vůně pochází. Byla z Jazzova šatníku. Vytřeštila jsem oči. Bylo to tak jasné, jak je možné, že mě to nenapadlo už dávno. To je ono to je to místo kde se budu moci schovat.
Jasperův pohled: myšlenky!
Bylo mi hrozně, copak nemůžeme být s Alicí šťastní? Nejspíše ne. Mrzelo mě, že je Alice beze mne tolik nešťastná. Věděl jsem, že je na mě závislá, jako jsem já na ní ale netušil jsem, že je na mě tolik závislá. Den co den jsem se modlil k tomu, aby byla Alice šťastná a aby na mne nemyslela tak často, kvůli své bolesti. Jenomže poté co jsem večer co večer slyšel, co Alice páchá, u nás doma jsem to vzdal. Dokonce si prý nastěhovala některé mé věci ze studovny k sobě do pokoje, aby mě měla na blízku. Ach má malinká a milovaná Alice kéž bych tě mohl obejmout ve svém náručí.
Autor: Tahmed (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Alice a Jasper po Rozbřesku - 9.:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!