Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » All the right people, Prolog

Prom


All the right people, PrologTahle povídka vznikla poté, co jsem si znovu poslechla All the right moves od One Republic. Stačilo si text přeložit a Prolog byl na světě. Jinak celá povídka bude o tom, jak se Bella ocitne ve světě dokonalých. Nelíbí se jí to, a proto Cullenovi opustí. Stěhuje se do Anglie a tam si najde někoho jiného. Nebo to bude jinak? To si budete muset přečíst. Prosím zanechte komentář.

Po proměně jsem se ocitla ve světě dokonalých.
Dokonalí lidé, dokonalé výrazy, dokonalé úsměvy, dokonalé chování, dokonalá místa, dokonalé pohyby. Vše tu bylo dokonalé.
Každému normálnímu člověku by se to líbilo. Ale já nebyla normální, natož člověk.
Byla jsem talentovaná upírka. No řekněte, kolik lidí o sobě může říct něco takového?
Můj manžel, Edward, to nechápal. Podle něho jsem také byla dokonalá. Ale to bylo pouze podle něho. Myslím, že nebýt mého talentu, tak by mnou všichni upíři pohrdali. Vždyť i Rosalie mi to skoro řekla do očí.
Ale co s tím?
Čekala jsem, kdy nadejde správná doba, abych svůj čin mohla nějak ospravedlnit. Jenže jsem si nemohla nic plánovat dopředu, protože Alice by mně určitě zastavila.
A tak jsem si každý den z té dlouhé věčnosti balila do kufru jeden kus oblečení. Tak to šlo dlouho, protože když jsem zabalila sobě, tak jsem pokračovala u Nesme.
Poté, co jsem vše zabalila, jsem už jen čekala, čekala a čekala.
Čekala jsem dlouhých sto let. Všichni lidé, na kterých mi záleželo zemřeli.
Maminka, táta, Phil a nakonec i Jacob.
Jen co Renesmé dorostla do dospělého věku, tak se vzali. Jakob se usadil a pak začal stárnout. Stárl sice pomaleji než normální lidé, ale i tak to už bude dvacet let, co zemřel. Renesmé má malá, teď už velká dcera je vdova Ale nezůstala na světě sama. Po Jakobovi jí zůstali dva synové. A ty už Carlisle proměnil.
Takže já, navždy osmnáctiletá mám dceru, která také vypadá na osmnáct a ta má syny, dvojčata, kteří jsou navždy dvacetiletí.
A pak ten čas konečně přišel.
Zůstala jsem doma pouze s Esmé a Renesmé. To byla ta výhoda, protože Esmé věřila, že bych jí nikdy nezalhala nebo neudělala nějakou blbinu.
„Ehm, Esmé, potřebuji si něco zařídit,“ omluvila jsem se.
„Jistě, Bello,“ usmála se na mě.
„Pojedu do Seattlu, tak mně nečekejte dříve než ve večerních hodinách.“
„Dobře.“
Vyšla jsem z domu. Celou dobu jsem usilovně myslela na nudný úřad práce, aby mně Alice z ničeho nepodezřívala.
Došla jsem k nám do domu a prohlížela si všechny pokoje, které teď možná vidím naposledy.
Všechno, všecičko bylo dokonale uklizené na svém místě. Nikde nebylo jediné smítko prachu. I já jsem si tedy na tu dokonalost navykla.
„Mami, co to děláš?“ ozvalo se za mnou.
„Nic, holčičko,“ přišla jsem k Ness a políbila ji na čelo.
Renesmé tu musí zůstat, říkalo mi něco v hlavě. Nesmím ji vytrhnout z jejího světa.
„Mami, já vím, že se něco děje. Prosím řekni mi o co jde.“
„Jen si jedu něco zařídit do Seattlu, nic víc.“
„Dobře. Já jdu za Esmé.“
„Jistě,“ přikývla jsem.
Vzala jsem kufr s oblečením a vydala jsem se k autu. Ještě předtím jsem, ale nechala v lese pohozený vzkaz. Vím, že ho najdou.
Pá Renesmé a Cullenovi, znělo mi v hlavě.
Nasedla jsem do auta, a jak jsem projížděla okolo okna obýváku, tak jsem jim zamávala. Vždyť je to naposledy.
Stále jsem ještě neměla žádný plán.
Dorazila jsem do Seattlu a tam jsem našla letiště. Bude to více než sto let, kdy jsem se sem stěhovala.
Došla jsem k okénku a koupila si dvě letenky. Plán v mé hlavě se začínal rýsovat.
Koupila jsem dvě jen proto, že by je mohlo napadnout mně sledovat. Samotnou by mně jít nenechali, ale kdybych si našla někoho místo Edwarda, tak se snad nemůžou bránit, že?
A tak jsem odletěla z Ameriky do Anglie.


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek All the right people, Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!