Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Angel's tears Prolog

Alice Cullen


Angel's tears PrologRozjíždím další povídku. Osamělá upírka Fainth hledá svoji sestru Emily, kterou před lety ztratila kvůli muži, do kterého byly obě sestry zamilovány, ale Paul si vybral Fainth, kterou později odkopl. Druhá zraněná sestra odešla s plánem se své sestře pomstít. Fainth ale chce svoji sestru najít a usmířit se s ní. Čehož Emily využije a podrazí ji. Jak tohle všechno dopadne? Usmíři se nebo se navzájem pozabíjí? Snad se bude líbit.

 

Na hrudi mi seděl nějaký Sebastianův poskok a na nohách druhý. Oba dva to byli hromotluci, takže jsem neměla šanci se jim vykroutit. Ten co mi seděl na nohách vzal nůž a začal mi s ním dloubat ve stehně. Rty jsem měla pevně sevřené a zuby jsem si drtila o sebe. Nechtěla jsem dát najevo žádnou svoji slabost. Věděla jsem, že se Sebastian za chvíli vrátí a bude to ještě horší.

Zbystřila jsem. Ucítila jsem, jak se k nám blíží další upír. Nebyl to ale Sebastian. Byla z něj cítit hrozba. Byl velmi silný. Mí dva společníci si ho asi taky všimli, ale byli novorozený, tak spoléhali na svoji sílu. V mozku měli piliny, když nijak nereagovali. Byl už dost blízko. Ozvala se rána a ty dva hajzlíci odletěli na druhou stranu. Rychle jsem toho využila a zvedla se ze země.

Vytáhla jsem si nůž ze stehna. Ozval se hlasitý, nelidský řev. Rychle jsem se rozběhla. Nevěděla jsem, kam půjdu, ale chtěla jsem hlavně pryč.

Vůbec mě nezajímalo, kdo byl ten neznámý upír nebo proč se tam objevil. Věděla jsem jen jediné, že musím odtamtud zmizet a vypadnout někam pryč, než se situace uklidní.

Byla jsem v pěkném průšvihu. Radši jsem o tom moc nepřemýšlela. Potřebovala jsem si na chvilku odpočinout. Lapala jsem po dechu. Neměla jsem moc dobrou kondičku. Sakra, zaklela jsem v duchu.

Namáhavě jsem pokračovala dál. Kroky jsem měla těžké. Tělo jako z olova, věděla jsem, že už toho asi moc neujdu. Byla jsem celá z toho všeho vyčerpaná. Před očima se mi dělalo černo. Spadla jsem na zem. Náhle se mi zatmělo před očima a ztratila jsem vědomí.

Probudila jsem se v neznámém pokoji. Zmateně jsem mžourala po tmavém pokoji. Byl celý tmavý, v místnosti bylo jedno velké letiště. Jinak tu žádný jiný nábytek nebyl. Na oknech byly těžké, tmavé žaluzie.

Nemohla jsem si vzpomenout, co se stalo a jak jsem se sem dostala. Pomalu jsem si vybavovala všechno, co se mi stalo. Pořád jsem ale nevěděla, kde to jsem.

Namáhavě jsem vstala z postele, přece jen jsem byla pořád slabá. Pomalu jsem se došourala ke dveřím. Vzala jsem za kliku, ale nic se nestalo. Byly zamčené.

To mě tak vytočilo, že jsem zapomněla na svůj stav. Začala jsem vidět rudě. Popošla jsem asi metr, dva dál a rozběhla se proti dveřím.

Když jsem se jich skoro dotkla, tak mě něco odhodilo přes celou místnost. S pěkně tvrdým nárazem jsem dopadla na kamennou zem.

Nemohla jsem se vůbec pohnout. Celé tělo mě bolelo ještě stokrát víc než předtím. Věděla jsem, že další pokus dostat se ven, budu muset odložit na nějaký ten čas stranou.

Dnes to už rozhodně nebude. Jsem to já kráva, nadávala jsem sama sobě. Svým citlivým sluchem jsem slyšela, jak se sem blíží něčí kroky.

Náhle vyděšená představou, že se nebudu moct bránit, jsem trnula strachem. Kroky už byly velmi blízko. Dotyčný došel až k mým dveřím a vzal za kliku. Do pokoje vnikl slabý proužek světla, to co jsem však spatřila, mě k smrti vyděsilo.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Angel's tears Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!