Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Aro Volturi - prolog

No proto :D


Aro Volturi - prologCo víme o Arovi? Víme, že je zlý, nelítostný a krutý. Ale co když dřív takový nebyl? A kdo ho vůbec stvořil? Jak se seznámil s Sulpicií? O tom je tento příběh.

                                                 Aro

 

Seděl jsem v křesle v mém pokoji a přemýšlel nad životem, rodinou a smyslem toho všeho. V tu chvíli jsem slyšel křik, který se ozýval před domem, a pak někdo rozrazil dveře. Stála v nich bohyně. Rudé vlasy jí vlály ve větru, ale nejvíce mě zarazily její oči. Byly rudé. Najednou jsem ležel na zemi a ta žena se na mě koukala s takovým úšklebkem, že jsem z toho měl husí kůži. Do pokoje vletěl muž.

„Rhio, toho ne. Má dar!" vyštěkl chlap a odtrhl ji ode mě, když se mi chtěla zakousnout do krku. Najednou se tam objevily další dvě postavy. Vypadaly skoro jako dvojčata. Dívka a chlapec, ne starší jak osmnáct let. Začal jsem sebou zmítat a házet, ale najednou jsem se v hrozných bolestech svalil na zem a omdlel. Slyšel jsem už jen: „Jane, to stačí, Alecu, vemte ještě tu dívku."

Když jsem otevřel jsem oči, hned jsem spatřil tu ženu, která mě nejspíš chtěla zabít. „Jak se jmenuješ?" štěkla mýím směrem a přiblížila se ke mně.

„Aro Volturi," odpověděl jsem po chvíli a zeptal se na to, co mě nejvíc zajímalo. „Co jsi zač?" řekl jsem potichu a rozhlížel se po pokoji. V druhém rohu ležela dívka, kterou jsem znal z vesnice. Bylo jí asi patnáct let a jmenovala se Didyme. Její otec byl náčelník a matku neměla.

„Kde je moje manželka a děti?" zeptal jsem se trochu hlasitěji než předtím a čekal na odpověď.

„Jmenuji se Rhia a jsem upírka a tvá žena a děti jsou mrtví,"odpověděla chladně. „Deire, už je vzhůru," pronesla potichu a hned vedle ní stál ten muž, který ji ode mě odtrh.

„Já se jmenuji Deir a jsem upír a ty budeš taky. Jistě máš mnoho otázek, ale to počká," povídal pomalu. Na zem položil nějaké jídlo a oblečení a odešel. „Rhio," zavrčel a ona pospíchala k němu. Něco jí vykládal a pochopil jsem jen, že se jedná o mě a Didyme.

Rhia přišla k Didyme a kousla ji do krku. Ta ze spánku hlasitě vykřikla a začala se svíjet v bolestech. Rhia se odtrhla a otočila se na mě a zakrvácenými ústy jí přešel spokojený úšklebek a přešla ke mně. Taky se mi zakousla do tepny a já se zhroutil v hrozných bolestechna na zem. Přicházelo peklo a já bych nejraději umřel.

Prosil jsem každého, kdo tam přišel, aby mě zabil, ale nikdo mé žádosti nevyhověl. Oheň se začal vytrácet z mých rukou, nohou, ale u srdce byl ještě horší. Pak mé srdce utichlo a já otevřel oči a viděl svět novýma očima.

„Vítej v novém životě, Aro. Já jsem Beat a toto je Sveta a Cie. Jistě máš velkou žízeň. Rhio, přines svačinku," zavolala a Rhia přišla s mladou dívkou, která se chvěla v její náručí. Odhodila ji na zem a já se na i vrhl a vysál ji. Pak jsem ucítil dotyk. Reflex zafungoval a já se po té osobě ohnal. Byla to Rhia, která nakonec skončila ve zdi. Měl jsem sílu, ale po jejím dotyku jsem ve své hlavě viděl krásného muže, který se k ní přibližoval, a pak její pocity při proměně.

„Co to je?" zařval jsem z plných plic a všichni přítomní upíři ke mně skočili a chytili mě a znemožnili mi pohyb.

„Aro Volturi, jsi upír a v naší smečce jsou jen upíři s dary. Ty máš dar číst myšlenky po dotyku a čteš všechny myšlenky, které kdy dotyčnému prolétly hlavou. Já můžu měnit tváře, Rhia vidí minulost, Deir umí ovládat myšlenky a náš pán umí řídit tvé tělo. Každý tady má svoje místo v hierarchii. Když budeš poslušný a nebudeš dělat potíže, budeš se mít líp," pronest tichým hlasem a otočil se k Didyme, která se chvěla, a pak najednou tlukot jejího srdce přestal a ona otevřela oči.

Byla krásnější než předtím. Jení blonďaté vlasy se leskly a tvář byla ještě hezčí než tvář anděla. Všichni se kolem ní shlukli a vysvětlili jí, co s ní je. Řekli jí, že má dar měnit vztahy nebo je vytvářet. Byla taky fyzický štít. V tu chvíli tam vtrhli nějací muži a odvedli Didyme pryč. Pak všichni odešli a já zůstal sám.

„Dydyme, você se tornou um de nós e sem retorno. Sacrifique-se para o rei, e existem apenas em nossas fileiras," zašeptal muž a pak přišli i pro mě.

 


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Aro Volturi - prolog:

 1
5. Deedee
08.07.2012 [20:06]

Jsem tak moc ráda, že tu zase někdo píše o Arovi a ještě k tomu se snaží vysvětlit jeho minulost Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon . Dělá mi sice trochu problém si zvyknout, do jakých pozic si přestavěla některé charaktery, ale je to přece fanfiction, takže to vůbec není problém a určitě si zvyknu. Rychle na další! Emoticon Emoticon Emoticon

4. Jasmínka
04.07.2012 [23:43]

začátek je moc hezký a už teď se těšim, až si přeštu další dílek :-)

04.07.2012 [19:37]

ZdeLlaHezky zacatek.:) urcite si pockam na dalsi kapitolu:)

04.07.2012 [18:41]

zeynep97Dobré. Ale Jane a Alec? Nepremenil ich náhodou Aro? EmoticonAle inak je to veľmi pekné. EmoticonRýchlo daj ďalšiu.

04.07.2012 [17:26]

NeyimissAhoj, článek jsem ti opravila, ale příště si dej, prosím, větší pozor na níže uvedené chyby. Pokud si sama s gramatikou nevíš rady, navštiv Pomoc autorům, kde si můžeš vybrat korektora, který ti s ní pomůže. =)

* Čárky;
* shoda podmětu s přísudkem;
* přímá řeč (znaménka);
* uvozovky - počáteční uvozovky nemůžeš psát jako dvě čárky! Pokud nevíš, jak se na klávesnici píšou, můžeš je nalézt pod možností "Vložit speciální symbol".
* Chybějící písmena;
* číslovky - alespoň ty základní vypisuj slovem, ne číslem;
* oddělování oslovení;
* I/Y (u přídavných jmen);
* mě/mně;
* Dydyme => správně je Didyme;
* zdvojené mezery;
* slovesné třídy;
* mezery za interpunkčními znaménky;
* překlepy;
* otázka musí vždy končit otazníkem, nezapomínej na to.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!