Tááák, dopracovala som sa k prvej kapitole. Je o tom, ako Ed začínal. Bude tam aj Emm. Takže dúfam, že si ju niekto prečíta!!! Moc, moc prosím kritiku, čo sa nepáči, čo zmeniť a pod. Tak príjemné čítanie, Vaša BlackStar!!! A ešte raz prosím komenty!!!!
30.01.2010 (10:15) • BlackStar • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2992×
1. kapitola
Edward
Premýšľal som nad svojim životom a dospel som k záveru, že je až moc, moc... Ani neviem, ako to popísať. Je to niečo ako život robota. Perfektného robota, ale bez duše. Je pravda, že my duše nemáme, ale mne niečo chýba, niečo veľmi podstatné pre moju existenciu. To niečo je láska! Áno! Ale bytosti ako ja nič necítia. Sme len kamene, ktoré prahnú po smrti, po smrti ľudí. Sme stroje na zabíjanie, monštrá. Nechcel som byť premenený, ale mal som šťastie. Ak sa to tak dá povedať. Umieral som na neznámy vírus. Nejaký muž/upír ma premenil. Volal sa Carlisle, aspoň myslím. Máme síce výbornú pamäť, ale vtedy som bol novorodený a strašne zmätený. Stále som počul hlasy v hlave, a to ma privádzalo k zúfalstvu. Nevedel som, čo robiť, tak som utiekol. Ocitol som sa niekde v lese, kde ma našiel Eleazar...
Prežil som veľmi veľa rokov na to, aby som vedel, že veľa z nás má ľudí iba ako potravu. Myslia si, že sú vyššie bytosti. Iní ich majú ako hračky, s ktorými sa pohrajú a potom bez ľútosti zabijú. Hrôza!!!
Prepáčte, rozmýšľam tu nad svojim životom, a k tomu som sa ani nepredstavil. Volám sa Edward Anthony Masen Volturi. Narodil som sa v Chicagu roku 1826. Premenili ma, keď som mal 17 rokov. Umieral som. Po premene som utiekol a neskôr ma našiel Eleazar. Vycítil môj talent a pomohol mi. Bral som ho ako staršieho brata.
Som následníkom trónu Volturiovcov spolu s Jane a Alecom. Nástupcom som sa stal vďaka svojmu talentu. Áno, mám talent ako väčšina vo Voltere. Mám dar čítania myšlienok. Niekedy je to celkom otrava, keď vás nejaké upírky či ľudia vyzliekajú pohľadom. Vtedy sa čo najrýchlejšie vytratím z dohľadu.
Inokedy sa to hodí, napr. keď na vás útočia, ste vždy o pár sekúnd rýchlejší. Pre toto ma Aro zvolil za veliteľa jeho gardy. Tým som povýšil nad Jane a Aleca. Jane totálne zúrila, keď sa to dozvedela. Mne bolo úplne ukradnuté, v akom poste budem zabíjať novorodených alebo upírov, ktorí porušili pravidlá. Nebolo to nič príjemné, ale musel som. Bol som veľmi užitočný. Vedel som, ak mal niekto dar alebo nám pri súde klamal, alebo bol nevinný. A kvôli týmto prednostiam som sa stal nástupníkom trónu. Mňa si vybral Aro. Bol som prvý. Neskôr si Jane a Aleca vybrali Marcus a Caius.
Spomínam si, ako raz na súde boli traja ľudia, ktorí sa dozvedeli o existencii upírov a museli byť zabití. Vtedy som bol veliteľ gardy a mohol som Ara požiadať, aby ich premenil. Nepokladal som to za potrebné. Keby mi vtedy Eleazar nepovedal, aký má jeden človek potenciál (nebolo to nič zvláštne), tak by som prišiel o najlepšieho priateľa za celú svoju existenciu. Volal sa Emmet. Mal dar na neuveriteľnú silu, ktorú sme potrebovali v garde. Požiadal som teda Ara, aby som ho mohol premeniť. Aro súhlasil, pretože práve vtedy sme potrebovali veľa síl na zničenie Detí Luny(Caius sa ich bojí) a ukončiť boje v Amerike.
Tak som ho premenil, nebolo nič príjemné ho tam len tak nechať v tej mučivej bolesti, ale nemohol som nič robiť.
Po troch dňoch mučenia sa mu bolesť sústredila do srdca, ktoré urobilo posledné BUCH a prestalo nadobro biť. Prehralo svoj boj! V jeho myšlienkach bol zmätok, ktorý som chápal. Nevedel, kde je, kde sú jeho priatelia. Bál sa či mu niečo nespravíme. Tomu som sa musel pousmiať, pretože on je tu teraz najsilnejší. Najsilnejší v celej Voltere. Kmital očami po izbe až spočinul na mne a mojej grimase. Musel na mňa byť hrozne vtipný pohľad, keď sa Emmet začal smiať ako zmyslov zbavený. Čudoval som sa ako, teraz môže myslieť na niečo iné, ako pálenie v krku. Ani jeho myšlienky neboli o nič zrozumiteľnejšie. Proste ako malý chlapec. Keď sa konečne upokojil, porozprával som mu, kde je a kto som ja, pretože teraz som za neho zodpovedný ja. Po príbehu som ho mal odviesť na „obed“. Emmeta strašne vzrušovalo, že má takú silu a... Až neskoro si uvedomil, že „obed“ sú vlastne nevinný ľudia. Mal z toho strach.
Ja som na „obedy“ nechodil. Mal som od Ara výnimku. Vlastne iba ja. Nikto iní sa nechcel živiť zvieratami.
Na jednej z úloh, na ktorej som bol, som dostal od jedného upíra dar. Neviem ako, ale dostal. Mal som dar, že mi nevonia ľudská krv. Keď som mal takéto dary, bolo už nemožné ublížiť hocakému človeku. Už predtým bolo hrozné čítať im myšlienky pred smrťou. Ľudia väčšinou mysleli na svojich blízkych a to som nemohol zniesť. Ale keď ma prestali lákať, musel som sa zamerať na iný zdroj potravy. Zvieratá! Napadlo mi hneď ako prvé. Vedel som, že sa niektorí živia zvieracou krvou, ale nikdy som nikoho takého nevidel vo Voltere.
Keď som to povedal Arovi, neveril mi, ale keď som mu to ukázal, zmenil názor.
Bolo to divné, loviť zvieratá. Keď som sa živil ľudskou krvou, nebolo to nič zložité, ľudia sa nebránili, boli v šoku, takže to prebehlo, no keď som začal loviť zvieratá, išlo to sťažka. Nevedel som, čo mám robiť, tak som sa nechal úplne pohltiť inštinktom lovca. Nemusel som sa báť, že by som ublížil človeku...
Táák ja dúfam, že sa to aspoň niekomu páčilo,
a že nebude škoda pokračovať. Mám totiž veľa zaujímavých nápadov.
Som hrozná, ale stále prosím o komenty!
« Předchozí díl Následující díl »
Autor: BlackStar (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek At the end is a beam! - 1. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!