Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Baletní střevíčky aneb Tanec pro tebe lásko - 13. kapitola

Emmett


Baletní střevíčky aneb Tanec pro tebe lásko - 13. kapitola13. kapitola je na světě! Zase je trochu kratší a tak doufám, že nevadí! Tentokrát to bude z pohled Alice, pak Rose a nakonec jeden úplně nový! Snad se mi tato kapitola povedla! Pěkné počtení a děkuji za komentáře! Odehnalka

Alice Cullenová

Svůj úkol, nebo možná povinnost, jsem spinal. Teď je řada na Edwardovi. Hned, jak jsme přišli domů, zalezl do svého pokoje, pustil si Debussyho a zřejmě přemýšlel. „Rose?“ oslovila jsem svoji sestru. Otráveně zvedla hlavu od módního časopisu. „Opravila si to auto?“ zeptala jsem se. Přikývla. „Nechala jsem je na školním parkovišti.“ „Musíme je přivést sem a opravy trochu prodloužit,“ zašeptala jsem tak potichu, aby to Edward neslyšel. „Ale proč?“ „Teď se neptej a pojď, čím dřív vyrazíme, tím lépe,“ zavrtěla jsem hlavou, popadla Rose za ruku a valily jsme do garáže.

Rozhodly jsme se, že pojedeme Rosalininým červeným kabrioletem a za chvíli jsme byly u školy. Dobrovolně jsem se rozhodla, že tím autem pojedu já, protože Rose odmítala do takového auta nastoupit. Její auto nebylo pomalé, ale rychlé taky ne. I tak se nám podařilo přijet do půl hodiny. Peugeota jsem zaparkovala do garáže, které byla speciálně pro Rose, aby si mohl vrtat v autech. „Jak dlouho je tu chceš nechat?“ otočila se na mě Rose a já jen pokrčila rameny. „Tak…týden by mohl stačit,“ řekla jsem nakonec, koukla na svou sestru a šly si každá za svým…

Rosalie Cullenová

Někdy vážně pochybuji, jestli je Alice v pořádku. V jedné chvíli chce, aby to auto rozbila, pak dala dohromady a teď je chce schovat v  garáži! Samozřejmě vše udělat tak, aby si toho nikdo nevšiml – hlavně Edward. Vážně ji už začalo hrabat! Nesluší ji role dohazovačky. Vážně ne. Měla by je nechat na pokoji, ať se dohromady dají sami. I když jsem proti, samozřejmě. Myslím, že není zrovna dobrý nápad zatahovat do naší rodiny obyčejného člověka. Ale ona zase není tak obyčejná, když ji Edward nemůže číst myšlenky… Možná, kdyby byla upír, byla by hodně mocná… jenže, jen hlupák, se zbaví lidského života… A jak znám Edwarda, ani by to nedovolil…

Emmett Cullen

To, že je u nás poslední dobou nějak živo, mi nějak nevadí… Strašně rád se budu bavit na Edwardův účet… Jenže zatím vím kulový a mě to štve. Moje kráska je do toho taky zapletená a nic mi neřekne. Zřejmě vyjedu po Alici, aby mi vše pěkně řekla. Protože věci jsou poslední dobou opravdu divné.

Tak třeba se Edward sbalil a odjel… Kvůli té nové holce – Belle. Jistě, přiznávám, že její vůně je hodně silná a docela i krásná, ale musí zatnout zuby. Kdyby to pro něj nebylo tak těžké, zřejmě bych se mu za to posmíval… Ale měl jsem od Esme zákaz a tak jsem trpěl. Víte, jaké to je, se nikomu dlouho nesmát? Prostě utrpení!

Nebo dneska – Rose se omluvila z hodiny, protože potřebovala na záchod. Velice divné, hlavně proto, že mi na záchody a ostatní lidské kraviny prostě nemusíme. Nakonec to zdůvodnila tak, že si myslela, že se ji roztekla řasenka. I když jsem silně pochyboval, jestli nějakou měla – ona ji totiž nepotřebuje, i tak je nádherná – ale nechal jsem to bejt, protože jsem věděl, že moje zlatíčko je tvrdohlavá a když slíbí, že nic neřekne, tak nic neřekne. Pokud to teda není důležitý…

Ale proč nikdo nechce říct něco i nám? Jak jsem pochopil, je do toho všeho zamotaná hlavně Alice, která má každou pohromu vždy na starosti, pak Rose a možná i Edward, i když se pořád tváří tak překvapeně… No, mohl se dát na herce, chlapec jeden…

...

Věci však byli ještě divnější, když Bellu Edward odvezl do Seattleu, tam i zpátky… No vlastně zpátky musela, pochybuji, že by šla pěšky do Forks. Přeci je to jen člověk, že. Pak, když přijel konečně domů, se společně s Alicí někam vypařili a vrátili se až za půl hodiny. Vážně moc by mě zajímalo, co ti dva tak mohli řešit. Jestliže, měla Alice nějakou vizi, tak proč to neřekla i nám, ostatním? Jediný, kdo se tvářil spokojeně, byla Esme, naše máma. Byla klidná, stále na tváři měla spokojený úsměv a často dělala svoji práci… Nevím, jestli i ona ví, co se děje, nebo jen tuší, ale já to chci taky vědět!

Záhady však pokračovali do úterního rána, kdy se Edward vypařil hned, jak byl čas odjet do školy a ani na nás nečekal! Co má, sakra, všechno tohle znamenat? Všechny ty záhady se daly do pohyby ten den, kdy přijela ta dívka! Co když se to hlavně týká ji a Edwarda? Co když měla Alice vizi o tom, jak se ti dva do sebe zamilují?...

To by bylo skvělé? Měli bychom další malou lidskou sestřičku! Já padám! Jestli tohle je pravda, tak se mě Edward jen tak nezbaví! Jé, to bude legrace! Ale jak dostat z Alice pravdu? Jeli jsme mým Jeepem a Alice seděla vzadu. Nenápadně jsem se koukl do zrcátka na moji malou a podlou sestřičku. Někdy si říkám, jak takový malý upír může udělat tak velkou neplechu… Však já to z ní nějak dostanu – dřív nebo později, ale dostanu… A pak teprve začne legrace, která v naší rodině už dlouho nebyla!


Líbila? Snad ano!

Jinak doufám, že pohled Emmetta se mi povedl. Napište váš názor!

Znovu moc děkuji za komentáře! Jste zlatíčka!

shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Baletní střevíčky aneb Tanec pro tebe lásko - 13. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!