Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Baletní střevíčky aneb Tanec pro tebe lásko - 21. kapitola

Amazonské


Baletní střevíčky aneb Tanec pro tebe lásko - 21. kapitolaDalší kapitola! Je jen z Edwardova pohledu a trochu kratší, doufám, že nevadí! Edward se dozví pravdu - Bella ví, co on a jeho rodina je zač... Jak to oba přijmou? Se nechte překvapit! Pěkné počteníčko a děkuji za komentáře! Odehnalka

Edward Cullen

Bellu jsem uviděl až na obědě. Byla zamlklá a do debaty v jejich partě se nezapojila… Jako by nad něčím přemýšlela…tak rád bych ji četl ty její myšlenky…

Měl jsem radost, protože nás teď čekaly dvě společné hodiny…

...

Když jsem vešel do třídy, už tam seděla a byl zamyšlená… Doslova se dívala do blba.

Potichu jsem si sedl vedle ní a chvíli ji pozoroval.

„Bells?“ Nic, žádná odezva a tak jsem ji chytil za ruku. Až teď zareagovala a lekla se.

„Teda, ty ani nevíš, jak jsem se lekla,“ oddychla si, když spatřila mě… „Promiň, ale nereagovala si,“ omluvím se. „V pořádku,“ zavrtí hlavou a usměje se.

„Nad čím si přemýšlela?“ musel jsem to vědět… Zamračila se a chvíli v tichosti přemýšlela.

„Řeknu ti to po hodině, ano?“ dostala nakonec ze sebe a já byl ještě zvědavější…

To je to tak důležité, že to musí počkat? Jen jsem přikývl a ona se jemně usmála…

Něco ji trápilo, ale co? Nad tím jsem přemýšlel celou hodinu… Když zazvonilo, sbalila si věci a otočila se na mě.

„Doprovodíš mě?“ Usmál jsem se a přikývl. Šli jsme v tichosti k její skříňce, kde si vyzvedla tělocvik a pak zamířili na hodinu.

U dveří jako vždy čekala Alice s Jasperem.

Zde se naše cesty rozdělily - holky zamířily do dívčích šaten a my do chlapeckých…

...

Když jsme vešli do tělocvičny, dívku tu už byly. Bella si povídala s Alicí a ostatní na ně překvapeně dívaly. Alice si nás všimla a zamávala nás.

„Můžu s tebou mluvit… o samotě,“ požádala mě a já napjatě přikývl…

Začal se nadechovat…

Jenže do třídy vešel učitel a přikázal se rozdělit do dvojic… Samozřejmě jsem byl s Bellou a všichni se na nás vyjeveně dívali. Bella dělala jakoby nic a nad tím jsem se musel usmát.

Měli jsem si vzít míč a trénovat přihrávky, ale učitel se zase ztratil, takže úkol plnilo jen pár lidí…

Bella zamířila do rohu tělocvičny a já za ní. Sedla si na zem a začala se protahovat.

„Edwarde, řekni, proč se tak straníte,“ zašeptala a koukla se na mě. Touto otázkou mě udivila… Nečekal jsem ji… Co tím chce, ale zjistit?

„Je to tak lepší,“ odpověděl jsem nejistě…

„Proč? Protože se bojíte, že jim něco uděláte?“ zadíval se mi do očí a já ztuhl překvapením…

„Edwarde…tuším, že vím, co jsi zač,…že ty…i tvá rodina…že jste jiní,“ pokračovala a já byl čím dál tím víc překvapený…

Jak na to přišla? Ale třeba nemyslíme to stejné… nebyl jsem schopen ze sebe vydat jakékoliv slovo…

„Nejsem slepá, a ani hluchá. Všimla jsem si, že tvoje oči mění barvu, sotva jíš, jsi rychlý, tak nádherný, tvoje kůže je ledová, jen hlupák by si toho nevšiml, Edwarde… jde jasně vidět, že jste jiní… Jediné, co je na tom to těžké, je zjistit, co jste zač,“ dělala, jako by nic a já na ni překvapeně díval…

„Nebudu dlouho chodit kolem horké kaše… Jste upíři, že?“ zašeptala sotva slyšitelně a znovu se mi koukla do očí. Lhát nemá cenu, to jsem věděl, takže jsem jen přikývl.

Jen přikývla hlavou a poškrábala se na hlavě…

A to je jako všechno?

Myslel jsem si, že tu bude vyvádět a ona jen přikývne hlavou?

„Ty se mě nebojíš?“ vypálil jsem na ni otázku.

„Ty chceš chodit s monstrem?“ Koukla se na mě a zamračila se.

„A ty chceš chodit z holkou, která nemá žádný volný čas?“ oplatila mi taky otázkou. Oba jsme měli věc, která nás trápila…

„Odpověz mi, prosím,“ požádala.

„Kašlu na to, jestli máš volný čas nebo ne… Hlavě že tě mám,“ odpověděl jsem ji po chvíli ticha. Podívala se na mě s láskou a na rtech měla příjemný úsměv.

„No vidíš… Myslím, že jsme na tom stejně… Mě je jedno, co jsi zač, Edwarde,“ zavrtěla hlavou sedla si vedle mě.

„Můžu ti ublížit,“ hlesl jsem, ale ona protestovala. „To by si už dávno udělal, ne?“ zamumlala a položila svoji hlavu na mé rameno.

Byla si tak mnou jistá, ale já se sebou ne… Věřila mi…

„To nemůžeš vědět, Bells,“ řekl jsem… „Edwarde, nech těch řečí, jo? Tohle nechci slyšet…,“ začala, ale na chvíli se zasekla, zvedla hlavu a koukla se mi do očí…

„Miluji tě, Edwarde a věřím ti,“ zašeptala a já byl rázem nejšťastnější upír na světě. Byl jsem rád, že sdílíme stejné pocity. Dívala se na mě a čekala na mou reakci. Možná si myslela, že je moc brzo na tyto krásná slova… Nechtěl jsem ji dlouho trápit…

„A já miluji tebe, Bello,“ usmál jsem se, když jsem spatřil její reakci. V jejích očích se objevila ještě větší jiskra a ještě víc se usmála.

Nervózně se porozhlédla kolem sebe…a když zjistila, že se na nás nikdo nedívá, políbila mě na rty… Po chvíli jsem polibek ukončil, i když jsem si na její vůni zvykl, stále jsem se bál… byl jsem opatrný…

Dívali jsme si vzájemně do očí a pak mě Bella pevně objala…

 

Doufám, že líbila!

Děkuji za komentáře, moc mě potěšili!

shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Baletní střevíčky aneb Tanec pro tebe lásko - 21. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!