Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Baletní střevíčky aneb Tanec pro tebe lásko - 31. kapitola

xD A pak že upíři nemají smysl pro humor! :D


Baletní střevíčky aneb Tanec pro tebe lásko - 31. kapitola31. kapitola je na světě a v této kapitole vás čekají dva pohledy - Edwardův a Belly, kterým tato kapitola začíná a i končí. Chvílemi mě možná budete proklínat, ale už jsem si zvykla. :-D pěkné a nikým nerušené počtení přeje Odehnalka a děkuji za komentáře!

Bella Swanová

Stále jsem zůstala v černé tmě, ale po pár minutách, či hodinách, jsem vnímala hlasy kolem sebe. I když ono zase nebylo co poslouchat.

Cítila jsem se přímo hrozně – byla jsem celá malátná, nevyspaná a unavená a možná proto jsem neotevřela oči. Celým mým tělem projížděl jakýsi oheň, zřejmě mám horečku a docela vysokou…

Tak proč mi někdo něco nedá? Copak nevidí, že mi něco je? A kde to vlastně jsem? A hlavně proč tu jsem? Co jsem udělala, že tu teď ležím po tmě a stova dokážu poslouchat? Proč mám tak málo síly? Co se stalo? Pomozte mi sakra někdo!

Někdo mě chytil za ruku – byl to velmi příjemný dotyk, protože dotyčný měl ledové ruce… Něco říkal, ale co a komu jsem nevěděla, nemohla jsem to poznat. Měl však příjemný, milý hlas ve kterém se odrážel strach…

O koho se bál? Pak se ozval další hlas, nebyl však tak nádherný, jako ten první, který musel patřit andělovi. Pak druhý hlas odešel a znovu promluvil první. Pak jsem ucítila ledový a letmý dotyk na čele… bylo to velmi příjemné a přála jsem si, aby mě chladil celou…

A pak, nevím, po jaké době, jsem zase upadala do ještě větší temnoty, která se začala měnit v bílé oslnivé světlo a já… já přestala myslet a upadla jsem do něčeho, co by se dalo popsat jako bezvědomí…


Edward Cullen

Byl jsem u ni pořád…

Nevzdálil jsem se od ní, jenom, když jsem musel, ale nemocnici jsem neopustil.

Byl jsem nervózní a měl jsem strach, protože její stav se vůbec nelepšil a horečka nechtěla ustupovat. Doktoři dělali vše, co bylo v jejich silách, ale stále to nestačilo.

Léky nezabraly a Bella vypadala ještě bledší, než, když jsem ji poprvné spatřil tady v nemocnici.

Když už nepomáhali léky, neustále jsem ji chladil já svými dlaněmi.

...

V pátek, týden od nehody, se v pokoji objevily dvě dívky – znal jsem je.

Jedna byla její nejlepší kamarádka Katie a druhá dívka byla Jane, která tančila druhou Julii.

„Ahoj Edwarde, nečekali jsme tě tu,“ pozdravila tiše překvapená Katie a drkla do Jane, která byla celá pobledlá a zírala na Bellu.

„Ahoj,“ kuňkla a sedla si na volnou židli. „Ale možná je dobře, že jsi tu, protože ti chci dát tohle,“ pokračovala a kamarádky si moc nevšimala. Vytáhla sametovou krabičku a podala mi ji.

Věděl jsem, co v ní je – řetízek po matce. „Každý den se po tréninku zhroutila a pozorovala řetízek… Nevěděla, jestli ti ho má vrátit,“ vysvětlila a mě bodlo u srdce.

Pousmál jsem se na ni a vzal řetízek do ruky.

Chvíli jsem ho pozoroval a pak jsem ho připnul na levé zápěstí – tam přeci patří, ne?

...

O víkendu ji navštívili i ostatní kolegové z divadla…nezdrželi se však moc dlouho.

Alice mě donutila se na neděli vrátit do Forks, abych se aspoň zase převlékl. Esme měla pro mě překvapení – našla volný velký byt nedaleko nemocnice a já jsem ji za to byl vděčný. Večer jsem zase byl u Belly a už mě nikdo nevyhazoval – zvykli si, že tu s Bellou jsem čtyřiadvacet hodin denně.

Musel jsem vždy předstírat spánek, ale moc mi to nevadilo, vždy jsem byl s Bellou.

Sedl jsem si na židli, chytil ji za ruku a pozoroval jsem ji.

Najednou její srdce začalo nepravidelně bít a po chvíli utichlo úplně. Přístroje kolem ní se rozpípali a než jsem se nadál, banda sestřiček mě táhla pryč.

„Tady teď nemůžete být,“ říkala mi sestřička, ale já tu sní chtěl být…

Musím tu s ní být… potřebuje mě…

„Ne, nikam nejdu,“ zavrtěl jsem hlavou a snažil se vymotat z několika ruk.

„Adrenalin! Rychle!“

Ne Bello! Nesmíš mě tu nechat samotného!

Jsi teď můj život!

Poslední co jsem viděl bylo, jak Bellinina ruka bezvládně sklouzla z postele a na ni se jí houpalo křišťálové srdce…

 

Bella Swanová

Najednou do mě vjela vlna života, ale mě se nechtělo a tak jsem tu vlnu ignorovala. Jako by proplula vedle mě…

Někdo však chtěl, abych se znovu přiměla k životu, protože jsem najednou ucítila na hrudi elektrickou ránu… Byla až moc velká, tedy aspoň podle mě a já se nedobrovolně prohla v zádech…

Až teď jsem si uvědomila, že moje srdce netulče, že je mrtvé a já pochopila to všechno…

Musím žít, musím to všechno říct Edwardovi…

No tak mi pomozte sakra!

Nová rána a já chtěla, aby se srdce probudilo… tomu se však nechtělo.

Copak nechápe, jak je to pro mě důležité? Musíš se dát zase do práce!

Musím se mu omluvit, musím žít!

Vždyť on je to, proč žiji, proč dýchám, proč jsem se vlastně narodila.

Čekal na mě tolik let a já ho zklamala. Musím s ním mluvit a to hned!

Další rána…

A srdce konečně začalo pomalu pracovat.

Malá bytůstka někde uvnitř mě se zaradovala.

Do mě se dostala nová vlna života a srdce se konečně chytlo a bilo pořádně…

Stále jsem však byla ve tmě…

Tu však po dlouhé době začalo něco oslňovat…

Ne, už nechci vidět to bílé světlo, nikdy!

Tušila jsem totiž, co to bílé světlo znamená – brána od smrti a tu já nikdy nechci vidět!

Jediné, co teď chci vidět je má láska, můj Edward…

 

Doufám, že se kapitola líbila!

Děkuji za komentáře a hlavně za ty všechny pochvaly, které neutále píšete! Moc děkuji!

Kdyby byl dotaz, tak se ptejte, odpovím - snad! :-D




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Baletní střevíčky aneb Tanec pro tebe lásko - 31. kapitola:

 1
1. RenesmeeCullen141
19.08.2013 [13:22]

mam strach o bellu Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!