Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Baletní střevíčky aneb Tanec pro tebe lásko - 32. kapitola


Baletní střevíčky aneb Tanec pro tebe lásko - 32. kapitolaDalší kapitola je na světě. Na konci bude šťastný, takže se happy endu dočkáte! Jste rádi? Já doufám, že ano! Pěkné počtení a děkuji za komentáře! Odehnalka

Edward Cullen

Když mě sestry vyhodili ven na chodbu, všichni se kolem mě sesypali.

„Co se stalo?“ zeptala se starostlivě Esme, která musela před chvíli přijít. Jen jsem zavrtěl hlavou a začal vzlykat. Esme mě pevně a mateřsky objala.

„To bude dobré, Edwarde,“ šeptala stále dokola a já zavrtěl hlavou.

Připadalo mi to jako dlouhá doba, než z pokoje vyšel doktor.

„Slečna Swanová prodělala zástavu srdce a díky bohu se nám ji podařilo vrátit zpět… Můžete za ní,“ kývl na mě doktor a já co nejrychleji šel k Belle.

Ležela ve stejné pozici, jako když mě odtud táhli pryč a její srdce bylo konečně pořádně a jasně. Zase jsem si sedl a chytil ji za ruku.

„Měl jsem o tebe strach, Bells, tohle mi nesmíš dělat,“ zašeptal jsem a políbil ji na čelo. Pohladil jsem ji po vlasech a dál se na ni v tichosti díval.

Po chvíli přišla sestřička a něco ji píchla do levé ruky. „To je jen na tu horečku, myslíme si, že by konečně mohla jít dolů,“ utěšila mě, když si všimla, že pozoruji každý její pohyb. Jen jsem přikývl a koukl jsem se na její tvář.

Vypadala jako anděl, který spí…, ale neví, jestli se má probudit…

Ale já doufal a přál si, aby se probudila, aby tu byla se mnou… I kdyby to znamenalo, že ji budu muset přeměnit…

Přál jsem si, aby tu navždy byla se mnou, aby nikdy neodešla a mě tu nechala samotného, to jsem opravdu nechtěl… To ne…

Líbnul jsem ji do dlaně a dál tiše pozoroval…

...

Doktoři měli pravdu a teplota začala pomalu po několika dnech ustupovat. Byl jsem ráda, aspoň tohle máme z krku. Už není v takovém nebezpečí. Lékaři si začínali myslet, že co nejdříve by se mohla probudit a já doufal s nimi.

Měli to být už dva týdny, co měla nehodu a všichni začínali být nervózní. V pár myšlenkách několika doktorů jsem vyčetl, že se bojí, jestli nebude mít poškozený mozek a že je to možná tím, proč se ještě neprobudila. Tyhle slova jsem já slyšet nechtěl. Já i celá moje rodina jsem pevně doufali, že je Bella v pořádku, a že se co nejdříve dá do pořádku.

Už ji vyndali stehy břicha a hrudníku a zlomené kosti pomalu srůstávaly. Nikdo se netěšil na to, že ji budeme muset říct, že už asi nebude tancovat a mě to bolelo za všechn nejvíc. Všichni ji přeci viděli, jak tancovala Julii, jen já ne…

A když pomyslím, že to byla zřejmě poslední šance ji vidět na pódiu, vždy jsem si nadával a dával si to za vinu. Kdybych nebyl takový hlupák a tolik se nebál, mohl jsem ji vidět.

Z její šatny v divadle ji přinesli všechny kytice, které dostala a vlastně ji přinesli i ostatní věci… Sandra mi řekla, že s ní už divadlo nepočítá a já byl rád, že tohle Bella neslyší.

Popsala mi i to, jak ji každý den pozorovala, když se dívala na křišťálové srdce a jak se rozhodovala. Podle ní se po představení rozhodla a chtěla jet za mnou…

Takže vlastně díky mě se ji stala tahle nehoda…

Reneé mě neustále utěšovala, že to není moje chyba, že Bellu zná a prý vždy byla naštvaná na všechny před premiérou… Tyto slovy mi aspoň trochu pomohly, ale stále to nebylo ono.

Budu klidný, až se probudí a já se ji omluvím…

 


Bella Swanová

Ok, srdce mi jde a v jde i docela v pohodě, horečka zřejmě taky trochu ustoupila…

Myslím, že je čas otevřít oči…

Ale jak? Měla jsem pocit, že jsem to zapomněla, že jsem zapomněla, jak se otevírají oči. Mám vůbec nějaké? A má cenu je vůbec otevřít… Protože tady je takový klid a nikdo po mě nic nechce…

Jenže jak bych si pak mohla promluvit s Edwardem? Přeci už jsem jednou zjistila, že Edward je pro mě to nejdůležitější, takže ty pitomý oči musím otevřít…

Ale znovu se mi naskytla ta otázka – jak? Nějak se otevírat musí, určitě jsem už hodněkrát otevřela oči, ale bylo to lehké? Nebo to bylo těžké, že to prostě teď nezvládnu?

Ale já to musím vzládnout, už kvůli Edwardovi… Takže na tři…

Raz – dva – tři…

A nic… Dobře, tak to zkusíme znovu…

Raz – dva – tři… Sakra, zase nic.

To chce klid… Jak se říká do třetice všeho dobrého a zlého…

Raz – dva – tři…

Víčka se mi odlepily od sebe a já pomalu začínala otevírat oči.

Byla jsem v nějaké místnosti, napojená na přístroje, které pravidelně pípaly. Nechápala jsem, kde jsem. A pak…

Pak jsem spatřila Edwarda, který mě držel za pravou ruku a svou druhou rukou se podpíral.

Řekla bych, že je unavený, ale on být unavený nemůže a vypadal strápeně.

„Edwarde?“ oslovila jsem ho potichu a můj hlas byl úplně jiný.

Edward rychle zvedl hlavu a koukl se do mých očí.

„Bello?“ zašeptal, jako by tomu nemohl sám uvěřit.

Pousmála jsem se na něj a jemně jsem mu stiskla ruku. Neměla jsem žádnou sílu a já se koukla kolem sebe…

 

Doufám, že se kapitola líbila!

Děkuji za komentáře, pochvaly i kritiku!




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Baletní střevíčky aneb Tanec pro tebe lásko - 32. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!