Je tady prolog mé 2.povídky. pls o komenty. Má cenu pokračovat? Máte někdo nějaký nápad na děj v povídce? Tahle povídky je vlastně o tom, že Bella má života plného upírů plné zuby a snaží se od nich být co nejdál, nebo ještě líp bez nich, ale jak všichni víme to nepůjde. Celý děj ještě nemám vymyšlený, tak jestli máte nějaké návrhy tak sem s nimi!
30.08.2009 (09:30) • MyLS • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 3334×
„Néé!“ křičela jsem na celý hrad. „To nemůžeš myslet vážně, s ní tam nepojedu, nejsem žádné malé dítě, aby na mě někdo musel dohlížet.“
„Isabello, buď pojedeš s Jane nebo nikam, je to jen na chvíli, než se ujistím, že ti tam nic nehrozí, Jane bude jen hlídat tvou bezpečnost.“ Vysvětloval mi můj otec – Aro.
„Fajn, ale nezůstanu tady už ani minutu,“ Musím pryč je to tady jako nějaké vězení, „řekni Jane, že za 10 minut odjíždíme na letiště.“ Řekla jsem naštvaně, otočila se na podpatku, vyšla ze sálu a hlasitě bouchla dveřmi.
* * * *
Na letišti v Sestřelu jsme přistály asi za 8 hodin (díky bohu, dýl bych to v letadle s Jane nevydržela), cesta do Forks trvala 45 minut
Dům už jsme měli – Aro mi nechal postavit vilu( http://www.desperado.cz/gallery/1140044180_new_zealand_auckland_a04.jpg ) na mýtince v lese, bylo tam nádherně.
Jakmile jsme dorazily k domu, neobtěžovala jsem se s prohlídkou, půjčila si auto od Jane a jela si koupit své – Jane samozřejmě se mnou.
Vybrala jsem si Lanborgini, ve kterém jsem odjela.
Když jsme přijeli domů, zaparkovala jsem a šla si prohlédnout vilu, ze vnitř byla ještě a velmi, velmi moderně zařízená.
V přízemí byl obývací pokoj, kuchyně, koupelna, pokoj Jane a 2 pokoje pro hosty. Vyšla jsem do 1. patra a našla jsem můj pokoj, byl s výhledem na jezírko,zahradu a les, byl sladěný do bílo-fialových barev, patřila k němu koupelna a obrovská šatna. V další pokoje na patře byla má ‚zašívárna’a taky 2 pokoje pro hosty. Ještě jsem zjistila že je tady ještě jedno patro - úplně dole – v zemi, tam byl bazén.
Večer jsme s Jane seděli v obývacím pokoji a dívaly se na televizi a když nepočítám televizi, vládlo hrobové ticho.
„Jane, já už to nevydrží, vím že jsme spolu moc nevycházely, ale nemůžeme to nějak změnit? Přece jen spolu máme bydlet.“ Řekla jsem a hodně se mi ulevilo, když jsem to ze sebe dostala.
„Dobře, taky jsem to chtěla navrhnout, prostě se budeme chovat jako kamarádky. Souhlasíš?“
„Jasně, teď mě omluv jsem unavená, jdu si lehnout.“ Ona jen přikývla.
Přišla jsem do pokoje, osprchovala jsem se, oblékla jsem si věci co jsem měla ještě z Volterri, -zítra budeme muset na mega nákup-, a plácla sebou na postel. Až teď mi něco došlo – já jsem se Vám ještě nepředstavila.
Jmenuji se Isabella Anabell Swan Voltuiri, je mi 16 let – navždy, jsem jediný upír svého druhu – můžu mýt jakoukoliv moc se mi zamane a můžu spát. Můj nevlastní otec je Aro Voltuiri, své pravé rodiče neznám. Aro mě proměnil kvůli mému potenciálu a velmi si mě oblíbil, proto si mě adoptoval.
Ve Volteře jsem to už nemohla vydržet – to bylo samé: tam nechoďte slečno, to nesmíte slečno,…atd..-a tak jsem chtěla začít nový život bez gardy a pokud možno bez jiných upírů, ale důkaz že to nikdy nepůjde je Jane.
* * * *
Autor: MyLS (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Beatenist, but weak - Prolog:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!