Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bella + Edward, Emmett nebo Jasper... Tak kdo? - 1. kapitola


Bella + Edward, Emmett nebo Jasper... Tak kdo? - 1. kapitolaTak tady je moje nová povídka. Bella je upír, který žije s Esme a Carlislem. Později se k nim přidá i další upíři. Kdo to bude? A jak se bude vyvíjet život Belly, když zatím není Rosalie ani Alice. Vaše Teerkaa98

Je pozdě večer a já sedím na pláži se svým přítelem. Jsem opřená hlavou o jeho rameno a poslouchám nádhernou symfonii, kterou nedokázal zahrát žádný slavný muzikant. Šplouchání vln, které občas doplní náraz vody do skal. Připadám si jako v ráji! Jsem v ráji. Nic lepšího než tahle chvíle být nemůže. Dnes máme s Johnem třetí výročí toho, že jsme spolu. John je opravdu pozorný. Předčil všechna moje očekávání. Zná mě moc dobře, a proto ví, že nemám ráda, když někdo jen tak koupí nějaký dárek a pokládá to za romantiku.

John je neuvěřitelně milý a pozorný, připravil na pláži takový piknik. Sedíme tady spolu dlouho, ale nám oboum je to jedno. Jsem do něj zamilovaná až po uši a on do mě také. Nejkouzelnější byl západ slunce. Pozorovat zapadající slunce s člověkem, kterého miluji, je zážitek, na který se nezapomíná. Svíčky před námi krásně hřejí, měsíc nám svítí a vlny hrají. Může být něco lepšího? A ještě navíc, když je tam člověk, kterého miluji. Zvedla jsem hlavu a podíval se na něj. On se mi také podíval do očí. Jeho nádherné topazové oči zářily tmou a moje hnědé spíš asi splývaly. Vím, byla jsem vzdálena od něj jen pár centimetrů, ale i to bylo pro mě moc. Pochopil mě! On mě má přečtenou a rozumí mi. Předklonil se a spojil naše rty. Užívala jsem si tuhle božskou chvíli, při které ztrácela význam jakákoli zemská přitažlivost, a já měla pocit, že se vznáším. Najednou jsem ucítila náraz do hlavy a pak jen černo…

 

O pár měsíců později:

Ležela jsem na posteli a vzpomínala na tuto kouzelnou vzpomínku.

Západ slunce, vlny, měsíc, svíčky a hlavně John. Kde je John teď? Co se s ním stalo poté, co já ztratila vědomí. Než jsem se stala tím, čím jsem. Upír. Kousl mě ten útočník a odnesl do lesa a tam mě našel Carlisle. Carlisle je můj adoptivní otec. Je také upír. Našel mě, protože slyšel moje uhánějící srdce a bál se, jestli není někdo zraněný. Když mě viděl, okamžitě poznal, co mi je, a odnesl mě k sobě domů. Tam jsem se probrala. Naučil mě, že nemusím pít lidskou krev, ale můžu pít i zvířecí. Carlisle mi říkal, že moje krvavě zbarvené oči by měly do roka vyblednout a zbarvit se do stejné bary jako má on. Po prvním lovu jsem zjistila, že dokážu lidské krvi odolávat a nemusím hned zabíjet a sát. Carlisle říkal, že to ještě neviděl, ale podle mě je to moc dobře, protože přeskočím to období, ve kterém se ke mně nesmí přiblížit žádný člověk. Jinak bych zabila.

Pár týdnů jsme žili sami, ale pak Carlisle přinesl domů Esme. Kousl ji a ona se pak stala jeho ženou. Neměla to tak lehké jako já. Teda co se týče krve. Byla krvežíznivá více než já. Ale díky nám to dokázala zvládnout. Stala se mojí adoptivní matkou. Nejhorší bylo to, že ona měla už světlé oči, ale já je měla stále stejné. A to jsem v životě neochutnala lidskou krev. Nakonec jsme usoudili, že se už nezmění a já to přestala řešit. Začala jsem nosit prostě čočky. Esme byla velmi dobrá matka. Měla obrovský mateřský pud. Než se stala upír, byla designérka bytů a nakonec v tom pokračovala, ale ne na plný úvazek. No, dá se říct jen pro lidi, které si sama vybrala. Carlisle se dál věnoval práci v nemocnici a mně nezbývalo nic jiného, než chodit do školy.

Ve škole to byla nuda. Přednášky bych mohla vést místo učitele. Většina kluků slintala, když jsem kolem nich prošla a holky prostě žárlily. Většina z nich začala držet dietu, protože si vedle mě připadaly tlusté. Cvoci! Už se mě tak desetkrát zeptal každý kluk, jestli nechci zajít třeba do kina. Domů jsem chodila dost znuděná a jediné, co mě bavilo, bylo kreslení návrhů s Esme.

Ale teď Esme bohužel není doma, a tak prostě ležím na posteli a vzpomínám na staré časy, které jsem strávila s Johnem. Esme si všimla, že mě trápí nějaká vzpomínka, ale nevyzvídala, věděla, že bych jí to řekla sama, kdybych chtěla. Měla mě přečtenou jako kdysi John. Cítíla jsem, jak se v oku rozpadly další čočky. Další nasadím až zase do školy. Uslyšela jsem, jak dole zazvonil můj telefon. Rychle jsem se zvedla a nadpřirozenou rychlostí jsem seběhla dolů. Carlisle volá.

„Ahoj,“ pozdravila jsem na oko vesele.

„Ahoj, Bells, připrav mou kancelář. Budeme mít nového člena rodiny,“ vysvětloval rychle.

Tak tohle mi vyrazilo dech. Kdo to bude?

 


 

Úpřímně doufám, že se vám to líbilo. Dokážete uhodnout nového člena rodiny?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bella + Edward, Emmett nebo Jasper... Tak kdo? - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!