Další Gomezka je tady. :) Jak začne první spolčený den Seleny a Belly? Hezké počtení. :) K.
01.03.2012 (20:15) • kajka007 • FanFiction na pokračování • komentováno 23× • zobrazeno 2626×
Již dlouho jsem neměla tak obrovskou potřebu zůstat místo školy doma, někde hluboko pohřbená pod množstvím přikrývek. Sice má asi většina lidí každé pondělní ráno pocit, že je to ten nejhorší den na světě, ale já jsem si prostě nemohla pomoci.
Za žádnou cenu se mi nechtělo zvedat svůj ospalý zadek z vyhřáté postele a jít do té velké šedé budovy, kde… To jsem vlastně ani sama nevěděla. Je dost možné, že tam budou novináři, či televize. Nebo že si mí spolužáci z přítomnosti mé sestry nervozitou a očekáváním zničí spodní prádlo… Jo, to jsou docela dobré důvody, proč by mě mohla začít bolet hlava a se zdrceným pohledem, že nemůžu Selenu první den podpořit, zůstat doma.
„Dobré ráno, Bells,“ ozvalo se mi u mého ucha. Leknutím jsem nadskočila, protože jsem už zase začínala usínat. Rozzuřeně jsem se podívala na svou rozcuchanou a usměvavou sestru, jež se tvářila jako neviňátko a pravou rukou se natahovala k rohu mé přikrývky.
„To! Ať! Tě! Ani! Nenapadne!“ odsekávala jsem a přitáhla si ji až pod bradu. Stačilo málo a já bych se neubránila vypláznutému jazyku.
„Ale, prosím tě. Tak honem vstávej,“ zaškemrala a hodila po mně svým hnědýma kulatýma očima.
Naštvaně jsem se posadila na posteli a deku skopala na zem. „Fajn! Ale jsem zvědavá, jestli tam půjdeš i zítra se stejným nadšením, vsadím se, že tě nevytáhnu z postele.“ Namířila jsem na ni ukazováčkem a pak se s odfrknutím vydala do koupelny.
Sel mi ještě stihla věnovat lehce vyděšený pohled, ten se ale během chviličky změnil na pobavený. „Vidím, že tvé nálady jsou po ránu pořád stejně, v tomhle jsi tedy moc nedospěla,“ zasmála se, ale to už jsem za sebou zavírala dveře do koupelny, abych ze sebe udělala člověka.
***
„Počkat! Neříkejte mi, že spali celou noc v autě před domem,“ vyjekla jsem vyděšeně, ale cítila jsem, jak mi začínají cukat koutky.
Z černé limuzíny právě vylezlo asi pět rozlámaných chlapů. Byli evidentně natolik unavení, že jim ani nevadilo, že pravděpodobně všichni zůstali přes noc ve slunečních brýlích, a tak je měli na pár místech prasklé nebo ohnuté.
Zvědavě jsem se podívala na Selenu, která stála vedle mě, a jak jsem po chvíli stihla všimnout, upírala naprosto stejný pohled na Charlieho. Tak to bude ještě zajímavé, pomyslela jsem si ironicky a částečně se snažila zabránit dramatickému povzdechu.
„Jeďte, ať nepřijde Selena první den pozdě,“ řekl Charlie - jako správný rodič. „Já to zařídím, nějak,“ zamumlal a zapadl zpět do domu.
S pokrčenými rameny jsem nasedla do auta a začínala se modlit, aby bylo před školou co nejméně lidí a aby tak nikdo neviděl, v čem a s kým jsme přijely. Mně stačilo už to, že mi celou neděli zvonil mobil – mimochodem, teď nechápu, proč jsem si ho vůbec pořizovala – a na druhé straně se vystřídaly snad všechny drbny ve škole, aby si ověřily ty „úžasné novinky“.
„Sel, víš, já, no… Nechci, aby to vyznělo nějak špatně, ale už tak na tebe upnutá všechna pozornost a tohle,“ šeptala jsem a rukou udělala neohrabané gesto směrem k ochrance, která dělala, že je náš rozhovor vůbec nezajímá, dokonce že ho ani neslyší, „není zrovna moc nenápadné. Je to to, co chceš?“ Ruku jsem jí dala na rameno a lehce nadzvedla koutky, k čemuž jsem se musela hodně přemáhat, protože i mně se z té představy udělalo patřičně nevolno.
„Ne, ale, sakra, Bello, co mám asi dělat?! Jsem hlídaná asi od pěti let, a jenom protože se stalo to… co se stalo, tak si nemůžu začít hrát na normální puberťačku, chápeš?“ vyjela na mě, ale postupně se její hlas začal zeslabovat a na konci jí nebezpečně přeskočil. Oči se jí zalily slzami, ale ona nenechala ani jednu stéct po tváři. Rychle je všechny setřela a za pomoci příručního zrcátka si hned začala předělávat make-up.
Povzdychla jsem si a s nepatrným protočením očí jsem se naklonila na druhou stranu. Rozhodla jsem se, že už se s ní o tom nebudu bavit. Však co… Ve škole se přece můžu pokoušet dělat, že jde vše mimo mě, ne?
„Ahoj, Bello,“ zaslechla jsem při vystupování známý hlas, který následoval rychlý klapot podpatků. Rychle jsem očima vyhledala tu malou osůbku, co mi přes víkend tolik chyběla, navíc jsme si při našem minulém setkání ani neměly čas popovídat.
Alice jsem spatřila během pár sekund, ale samotný pohled na ni mi vyrazil dech. Kolem jejího pasu byla omotaná Jasperova bílá ruka. Jak na jeho, tak na Aliciné tváři byla usazena jakási snad zamilovaná maska. Nemohla jsem tomu uvěřit, ale zároveň jsem měla za ně oba neskutečnou radost.
Než jsem se s tím stihla nějak vyrovnat, Alice už stála přede mnou a natahovala se, aby mě mohla obejmout. Vyšla jsem jí vstříc a přes její rameno na Jazze mrkla a neubránila se šťastnému zasmání. Po dlouhé době konečně nějaká dobrá zpráva, i když… Co Rose?
„No, víš, my…“ začala Al, když si všimla, jak těkám očima mezi ní a Jasperem a očekávám vysvětlení. Nemohla jsem tomu uvěřit, ale poprvé v životě jsem byla právě svědkem toho, že Alice nemohla najít slova. Utnula jsem proto její snahu rázným gestem ruky a chápavě se usmála.
„To je v pořádku. A kde máte zbytek rodiny?“ zeptala jsem se a snažila se, aby to neznělo moc zvědavě, protože Edward má opravdu uši, nebo jak tomu jinak říkat, opravdu všude.
„Už ve škole, Emmett tě tedy chtěl jít přivítat jako první, ale…“ zasekla se a potutelně se usmála. Co se to tu dneska děje? „No, uvidíš,“ řekla nakonec se smíchem.
Zatímco já s Alice jsme pokračovaly v konverzaci a pomalými kroky se blížily ke škole, Jazz se dal do řeči se Selenou. Byla jsem ráda, že si s mými přáteli Selena rozumí, i když na druhou stranu by se určitě neměla dozvědět jejich malé velké tajemství.
„Zvládá to docela dobře, co?“ zašeptala mi Alice do ucha a očima těkala mezi vtíravými pohledy spolužáků, kteří nevěděli, jestli mají omdlít, žádat rozhovor a podpis nebo… Omdlít.
„Jo, to jo… Jsem fakt ráda, protože na tom pohřbu jsem opravdu myslela, že už nebude nikdy normálně fungovat,“ svěřila jsem se jí.
Al chápavě pokývala hlavou, ale než nějak stihla na mou poznámku reagovat, v očích se jí objevil skelný výraz a ona se zasekla v pohybu. Naštěstí se vzpamatovala ještě dřív, než si toho stihl kdokoliv všimnout.
„Ten můj bratr je opravdu idiot,“ zasyčela naštvaně. Nevím proč, ale byla jsem si stoprocentně jistá, že jde o Edwarda a mé srdce tak vynechalo jeden úder. „Nechápu, co na něm vidíš,“ okomentovala mou arytmii a s pobaveným úsměvem otočila hlavu na Jazze.
Jo, a proto jsi s ním několik let žila, zlato, pomyslela jsem si ironicky a hodila po ní kyselý pohled.
Vím, že se toho v kapitole moc nestalo, ale... Co mám dělat?! :D Budu se snažit to vynahradit. :)
Děkuji za krásné komentáře k minulé kapitole a doufám, že i pod touto kapitolou mi nechá nějaká hodná dušička svůj názor. :) Mám vás hrozně moc ráda. ♥
« Předchozí díl Následující díl »
Autor: kajka007 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Bella Gomez aneb život ve stínu - 33. kapitola:
Jo, číst a komentovat s téměř s měsíčním zpožděním - to už by se snad dalo považovat za světový rekord. Omlouvám se.
Kapitolka byla samozřejmě dokonalá (mně už by to bylo na tvým místě normálně blbý... co si pak máme počít my, obyčejní smrtelníci, bez nadání ke psaní? ) a mně se náhodou ani nezdá, že by se tam nic nestalo. To, že byla kapitolka klidnější, ještě neznamená, že byla nudná. Kdyby to nebylo úúúplně jasný, tak bych ti tady ještě musela zdůraznit, že mně se i tahle kapitolka neskutečně líbila.
Belliny pocity rozhodně chápu - já být jí, zahrabu se pod zem a hodně dlouho tam zůstanu. Selena za to sice (tak úplně) nemůže, ale i tak to musí být šílený. Docela by mě zajímalo, jestli si Sel vůbec uvědomuje, jak těžký to musí pro její sestru být.
A copak nám to Edward zase provedl? No, podle Aliciny reakce to tipuji na pořádnou blbost.
Kdybych před sebou neměla dalších sedm kapitol, měla bych k tobě pořádnou výtku - proč je to tak krátký? Představa, že bych si teď musela čekat na další kapitolu, je více než děsivá.
Kapitolka byla opravdu překrásná , já běžím na další. A také se ještě jednou omlouvám za to neskutečné zpoždění.
No a co? Tak se v ní toho moc nestalo, ale stejně byla krásná. Já být Bellou, uteču někam opravdu daleko. Sice nejsem ráda středem pozornosti, ale aby si mě nikdo nevšímal a když už, tak kvůli mé sestře? Změnila bych školu a pokusila se začít opět znovu.
Ale teď... Ty mi nadáváš za hloupí konce a sama máš co říkat! Co udělal Edward, hm?!
Super nemohla by jsi nějak spravidelnit svoje povídky třeba na den 1 nebo 2 kapitolky? Bylo by to tak lepší jinak úžasné akorát jak tam v předchozích dílech byly narážky na Justina a tak bylo to docela vulgárni a USA by to nenechali bez povšimnutí bacha na to jinak moc super
super!!! moc se mi to líbílo!!! A moc se těším na další díl!
Hezká kapitola, moc se těším na další, jsem zvědavá, co Edward vyvedl a jak to mezi ním a Bellou dopadne, tak doufám, že tu bude brzy další kapitola!
Moc hezký.
Touhle kapitolou jsi mě v několika bodech dostala do kolen.
Hodně jsem se pobavila.
Akorát... Jsem trochu unavená, takže.. čekej pořádný komentář k další kapitole, na kterou se nehorázně těším.
jsem zvědavá, co chce ten myšlenkář udělat... Zase nějakou blbost, aby si ho Bella všimla? Ach jo, kdyby věděli..
No co, končím..
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!