Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bella innocent? - Prológ

wallpaper


Bella innocent? - Prológ  Som veľmi rada, že svoj prvý článok môžem zverejniť práve na tejto internetovej stránke. Dúfam, že sa Vám to bude páčiť. Poviedka je o Edwardovi, ktorý pracujeme vo väzení. Nechajte sa prekvapiť, čo sa tam udeje. Určite uhádnete, kto bude záhadná osoba, ktorú tam stretne. Za každý komentár Vám budem vďačná. Som veľmi zvedavá či sa Vám to páči, alebo nie. Ďakujem. :)

Bella innocent? - Prológ

Nemôžem tomu uveriť, že som s Emmettom prehral stávku a teraz stojím pred bránou do väzenia. Nemyslíte si, že tu mám sedieť, ale práve naopak. Na pár rokov sa mám stáť strážnikom v ženskom oddelení. Vidím v tom aspoň jedno pozitívum, a to že nemusím chodiť s mojimi súrodencami do školy a stále počúvať od znova to isté. Pozrel som sa na jedného strážnika, ktorý stál pred bránou a čakal na svojho nového kolegu, čiže na mňa. Postavou sa podobal Emmettovi. Zaparkoval som svoje Volvo a vyšiel von. Pozrel sa na mňa a v mysli si prehrával, že čo tu chcem. Otočil sa ku mne.

„Prepáčte, ale návštevné hodiny sa skončili už pred hodinou," oznámil mi.

Pozdvihol som jedno obočie a oznámil mu, že som tu kvôli práci. Neveriacky sa na mňa pozrel.

Predložil som mu doklady. Prevzal ich odo mňa a hneď si to aj overil. Podal mi ruku na pozdrav a ja som ju prijal. Prv ho prekvapila moja studená pokožka, ale nič si z toho nerobil, lebo vonku mrzne. Predstavil sa ako Simon. Povedal som mu aj ja svoje meno a  pohybom ruky ma pozval za bránu väzenia. V hlave si prehrával, že to tu nevydržím ani mesiac, ba čo viac, ani týždeň. Pozrel sa na moje oblečenie, ktoré bolo drahšie ako jeho mesačný plat. Nerozumel tomu, prečo by som tu chcel pracovať, keď mám peniaze. Prešli sme niekoľkými bezpečnostnými systémami. Prišiel som do miestnosti, kde som sa stretol s ďalším strážnikom, ktorý sa volá Tom.

Prešiel už týždeň a ja som si začal na všetko zvykať. Čítal som myšlienky väzenkýň. Niekedy to bolo až nechutné. Hlavne v tedy, keď som šiel okolo a ony si ma predstavovali všelijako, len nie oblečeného.

Dnes som šiel po prvýkrát do najstráženejšej cely, ktorá sa nachádza v sektore A. Zaujímavé bolo, že tu má byť šesť väzenkýň a ja som počul myšlienky len piatich. Zdalo sa mi to zvláštne. Zrazu zafúkal vietor mojim smerom. Zacítil som tu najsladšiu, najkrajšiu a najlákavejšiu vôňu na svete. V hrdle ma pálilo ako keby som nepil krv roky. Bolo to na zbláznenie. Mal som sto chutí sa rozbehnúť a zakusnúť sa do osoby, ktorá mi spôsobovala tieto muky, ale vedel som, že nemôžem. Okolo mňa boli samé kamery a vedľa mňa kolega. Snažil som sa, čo najviac upokojiť, ale vedel som, že to nezvládnem. Zadržal som dych a snažil sa vymazať z hlavy tu lahodnú vôňu, ale vedel som, že mi to je na nič, lebo upír nezabúda. Bol som len pár krokov od cely odkiaľ vychádzalo to neznesiteľné utrpenie. Bola to posledná cela. Všetky svoje myšlienky som sa snažil sústrediť na to, čo myslí Tom. V jeho myšlienkach bolo dievča, ktoré bolo v poslednej cele. Nebolo jej vidno do tváre, lebo ju chránili jej dlhé gaštanové vlasy. Svoje štíhle ruky mala obtočené okolo kolien. Vyzerala ako keby bola z porcelánu. Chúlila sa na konci cely. Už to nevydržím, vŕtalo mi v hlave. Posledné zvyšky vzduchu, ktoré mi ostali v pľúcach, som využil.

„Už by sme sa mali vrátiť. Na niečo som zabudol," povedal som.

Tom sa na mňa pozrel. Neprotestoval. Bol som mu za to vďačný. Keď sme prišli do sektoru B, tak som sa cítil uvoľnenejší. Neodvážil som sa nadýchnuť, ale už len tá predstava, že je ďalej odo mňa vo mne vyvolávala pocit väčšej sebakontroly. Pozrel som sa na hodinky, ktoré ukazovali, že v práci musím vydržať ešte pol hodinu a potom ma vystrieda Sandra. Nemohol som sa dočkať, kedy pôjdem na lov, lebo teraz to potrebujem najviac, ako kedykoľvek inokedy. Nikdy som si nemyslel, že sa mi niečo také stane a dokonca na takomto mieste.

Som zvedavý, kto sa nachádza v tej cele, prečo jej nemôžem čítať myšlienky a prečo sa tam vôbec nachádza. Čo musela spraviť, aby sa tam ocitla? Určite niekoho zabila. Snažil som sa už nemyslieť na ňu a hlavne jej vôňu. Ďalšiu zmenu mám o dva dni. Bol som za to vďačný, lebo si neviem predstaviť, že by som tu mal prísť hneď zajtra. Pôjdem na poriadny lov. Rozhodol som sa. Konečne prešli tie posledné minúty a ja som sa mohol pobrať z práce. Nešiel som ani domov a rovno som sa vybral na lov. Rozhodol som sa, že pôjdem do Kanady. Domov som ani nezavolal. Alice to určite videla a všetko povie mojej rodine. Moja malá sestrička, ktorej nič neunikne. Samozrejme, keď vidí do budúcnosti.

Konečne, pomyslel som si, keď som pil tu lahodnú tekutinu, ktorá sa mi rozlievala po celom krku. Myslel som aj na to, že sa to určite nemôže vyrovnať tej lahodnej krvi, ktorú som cítil z tej cely. Potriasol som hlavou a snažil som sa na to už nemyslieť, ale bolo to nemožné. Rozmýšľal som nad tým, že dám výpoveď, ale takú radosť Emmettovi neurobím. Rozhodol som sa, že sa budem vyhýbať tej cele, ako to bude len možné.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bella innocent? - Prológ :

 1
10. Hejly
19.12.2011 [15:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.12.2011 [20:45]

lori1Všetkým Vám veľmi pekne ďakujem za komentáre. Dúfam, že aj ďalšia kapitola sa Vám bude páčiť rovnako ako prológ, ale verím, že možno aj viac. Ešte raz ďakujem. Vaša lori1! Emoticon Emoticon Emoticon

8. LuMo12
18.12.2011 [20:39]

wow! tak toto vyzerá absolútne perfektne... určite si počkám na pokračovanie, to si nenechám ujsť Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.12.2011 [20:38]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. martty555
18.12.2011 [17:53]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.12.2011 [16:46]

agathkazajímavé Emoticon jenom mě děsně zajímá, co udělala Bells tak hrozného Emoticon

4. lucka2010
18.12.2011 [16:42]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.12.2011 [16:38]

Nesiipekné Emoticon Emoticon

18.12.2011 [15:29]

Lucie7skvělé

1. lelus266
18.12.2011 [15:22]

vyvíja sa to slubne:D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!