Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bellin útěk - 7. kapitola

jandula


Bellin útěk - 7. kapitolaBellla bude vystrašená a naštvaná. Myslím, že tato slova zcela stačí. Jinak vás prosím, abyste nechali komentáře.

„Kdy přesně?“ zeptala jsem se celkem vyděšeně.

„Asi před deseti minutami,“ odpověděla mi pohotově Alice.

„A kde jsou?“ pokračovala jsem v otázkách. Alice nasadila ten její velice soustředěný výraz a po minutě ticha tiše promluvila.

„Jsou na cestě sem.“ Vykulila jsem na ni oči a otevřela jsem pusu. Nebyla jsem schopna, říct byť jen jediné slovo. Až po chvíli jsem se vzpamatovala. Koukla jsem se na Alice. Ona se podívala na mě.

„Počkám tu,“ řekla jsem odhodlaně. Alice na mě němě zírala.

„Tohle je veřejné místo, tady by si na mě ani jeden nedovolil. Ale byla bych radši, kdybys sehnala Jaspera a Emmetta.“ Alice přikývla, stiskla mi ruku a odešla k východu. Já jsem vešla zpět do pokoje k mojí zubožené matce. Když mě maminka uviděla, usmála se na mě.

„Co jste tam takovou dobu řešily?“ otázala se se zájmem mamka.

„Ale nic. Alice chtěla vědět, jak dlouho se tady zdržím. Když jsem jí řekla, že dlouho, tak odjela nakupovat sama,“ zalhala jsem.

„Ach tak,“ pokývala hlavou mamka. Objala jsem ji. Nedokázala jsem se jí podívat do očí, jinak by poznala, že jsem jí lhala.

„Bello, vždyť mě umačkáš!“ zalapala po dechu mamka.

„Omlouvám se. Jenže jsem tě tak strašně moc dlouho neviděla," řekla jsem pravdivě.

„Bells, já jsem na tom úplně stejně,“ začala máma vzlykat.

„Nebreč!“ nakázala jsem jí přísně.

„Ale zlato, to jsou slzy štěstí,“ plakala máma dál.

„Mami, mám žízeň, dojdu si pro něco k pití a pak se vrátím. Takže to tady chvilku vydrž, ano?“ Máma se na mě podívala pohledem, který mi dával jasně najevo, že není blbá.

„Tak jsem to nemyslela,“ omluvila jsem se jí.

„To je v pořádku Bello, běž si pro to pití,“ vyháněla mě mamka. Nechápavě jsem zakroutila hlavou. Ale odešla jsem z pokoje, a nechala tak mamku samotnou. Sotva jsem zavřela dveře, uslyšela jsem za sebou velice známý hlas.

„Bello, jak jsi jen mohla utéct?“ Otočila jsem se a za mnou stál Edward.

Najednou jsem se cítila ne ustrašená, ale přímo rozzuřená.

„Já ti řeknu, proč!“ vyjela jsem na něj nabroušeně.

„To kvůli tobě a Jacobovi! Kdyby jste se pořád nehádali a nedělali mi ze života peklo na Zemi, tak bych bývala zůstala ve Forks! A nikdo z vás by mě pak nemusel nahánět!“ pokračovala jsem dál.

Chtěla jsem pokračovat dál, ale zarazil mě příchod Alice. Než jsem se stačila zeptat, kde nechala Emmetta a Jaspera, objevili se za ní.

„Jdeme, abychom zabránili případné bitvě,“ řekl zcela vážně Emmett.

„Ano, jak tak cítím tvoje emoce Bello, myslím že by si ten tlak určitě nevydržela,“ přidal se k Emmettovi Jasper.

„Co proti mně všichni máte?“ zanaříkala jsem si pro sebe. 

„My proti tobě nemáme nic, my se jen držíme reality,“ řekl Jasper.

To už jsem nevydržela. Zařvala jsem jako raněný tur a vyběhla z nemocnice. Byla jsem tak rozzuřená, že jsem nedávala pozor na cestu a do někoho vrazila. Zvedla jsem hlavu, abych se podívala, komu jsem ublížila. Ale jediný pohled do očí neznámého muže mě přesvědčil, že jsem mu doopravdy neublížila. Měl totiž přímo onyxové oči...

6.kapitola - 8.kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bellin útěk - 7. kapitola:

 1
27.06.2011 [17:13]

TerulkaCllentak a jdu na další Emoticon už se těším Emoticon Emoticon

13.06.2011 [19:04]

PetraCullenopět tleskám! Emoticon Emoticon Emoticon Chudák Rozcuch! Emoticon Emoticon Emoticon Dobře mu tak! :DDDD áá přímo mě děsíš! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.05.2011 [23:02]

Kika57škoda, že tam nebyl i Jacob... bylo by to zajímavé!! Emoticon a to se dělá takhle napínat čtenáře?? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Koukej rychle napsat další! Prosííííím... tahle povídka se mi opravdu moc líbí! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!