Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Blackovi trochu jinak - 5. díl

Já kůň-Rosalie-Akkisek


Blackovi trochu jinak - 5. dílToto je poslední pořádný díl. Potom už bude jen Epilog. Taylor v tomto díle učiní největší chybu svého života a ponese za ni následky. Hezké čtení přeje Pegas99.

Paul

V obřím sídle Cullenových jsem se cítil dobře, když si odmyslíte všechny moje problémy, potíže a věci, které mě na srdci trápily a bolely mě tam.
Za prvé - ti upíři - ti Volturiovi - se o nás dozvěděli a teď se přesouvají sem a táhnou sebou i mnoho a mnoho svých stoupenců a upírů, kteří se k nim přidali jen vyhrožováním násilí a samotným násilím. Potom tu byla i jedna, daleko závažnější a bolestivější, věc.
Byl to můj otisk.
Na potíže s ním jsem byl zvyklý, protože Taylor o tom nevěděla a odmítala mě, ale teď to bylo jiné. Ona se otiskla zlatým otiskem. Nechtěla si to připustit, ale všichni to věděli. Bylo to veřejné tajemství. Všichni byli dost slušní, aby o tom před osobami zúčastněnými - já, Taylor a Edward - nemluvili, ale hned jakmile jsme se vzdálili, tak už se vedla živá debata o možnostech, výhledech do budoucnosti a o způsobu, jak se to vůbec stalo.
Taylor se ještě ke všemu otiskla do chlapa, který kdysi chtěl zabít její vlastní mámu a vlastního tátu. Ještě ke všemu její nejlepší kamarádku. Ona jen slepě chodila za ním i jeho upíří rodinkou. Alice - jedinou členku holčičí části jejich klanu, kterou jsem měl celkem rád jako sestru - rovnou vzala do party a na její starou dobrou Lee si už ani nevzpomněla. S Emmettem - jediný člen jejich mužské části klanu, kterého jsem měl hodně rád jako bratra - dělala vtipy a tím zazdila Setha, Jareda, Emberyho, Jacoba, Quila a .
Dále se nad námi, jako mrak, vznášel šok ze smrti našeho blízkého člověka a člena rady - Billyho Blacka, kterého chladnokrevně zavraždili oni již zmínění upíři a udělali si z něho svačinku na posilněnou do boje proti nám. Jacob z toho dva dny nejedl, což u něj už byl důvod ke znepokojení, ale bylo to i horší - týden nemluvil a již týden a půl jsme z jeho a Belly ložnice nezaslechli vzrušený a vášnivý křik, lámání nábytku a bourání zdí.
Taylor spávala v mém pokoji, ale jednou v noci jsem ji nachytal, jak se tiše sune z postele mé do té Edwardovi.
Ranilo mě to.


Taylor Blacková:

„Miluju tě, Edwarde. Miluju tě, daleko víc než toho psa, který o mě usiluje už celý můj život," řekla jsem.
„A jak moc mě miluješ?" zeptal se a jemně se svými rty otřel o mou klíční kost. Vzdychla jsem vášní, která se ve mně najednou nahromadila.
„Tolik moc, že tě chci teď a tady." Nebojácně jsem si přetáhla tričko přes hlavu, přestože jsme byli na louce pokryté rosou.
„Tak to já si tě vezmu," šeptl zpátky. Jeho hlas se třásl vzrušením. Znova se mi rty otřel o klíční kost, ale pokračoval dolů - prošel mezi mými ňadry, pokračoval k pupíku a zastavil se až u okraje mé sukně.
„Opravdu to chceš?" zeptal se.
Přikývla jsem a vydala jsme se s ním do světa vášně, chtíče a sexu.

„Taylor?" ozvalo se překvapeně a podtrženo takovou bolestí, že mě to přinutilo otočit hlavu od stále ještě nahého Edwarda vedle mě.
Byl to Paul. Náhle mě přepadla hrozná vina a jako by mi přišlo vidění. V bolesti mi zase padla hlava.

Nikdy ji nebudu chtít. Jen si pohraju s ní, užiju si, ublížím Belle a tomu Paulovi. Ona je jen nezkušené káčátko. To bude jednoduché.

Přišla jsem na to, že to se honilo v hlavě Edwarda tady na louce před tím aktem, který jsem považovala za to nejlepší, co mě potkalo. Teď jsem to viděla jako největší chybu mého života.

„Paule! Paule!" křikla jsem. Posbírala jsme své oblečení. Přeji si být oblečená, pomyslela jsme si a oblečení v mých rukách se objevilo na mém těle.
„Nech mě být, ty laciná couro!" křikl a pohrdavě si mě měřil.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Blackovi trochu jinak - 5. díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!