Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Blackovi trochu jinak - Prolog

Edward


Blackovi trochu jinak - PrologProlog druhé řady JTJ se jménem Blackovi trochu jinak. Příběh vypráví o dceře Jacoba a Belly - Taylor. Ona život ve smečce nechce. Její břímě usiluje o to, aby se co nejdříve naplnilo a toho se Taylor bojí a odmítá to. Ještě ke všemu ji otravuje Paul. Prosím, napište do komentíků, jestli mám pokračovat a jaké máte z povídky dojmy.

Taylor Blacková

Dívala jsem se do rodinného alba a přemýšlela jsem nad svým životem. Z každého snímku na mě vyskakovaly snímky mámy a táty, když ještě oba byli lidé. Táta s krásnými dlouhými vlasy, které jsem zdědila po něm, a máma, která měla skoro na všech fotkách něco zavázaného nebo zlomeného a v sádře. Usmála jsem se mámině nemotornosti, která s její proměnou zmizela.

Album jsem vztekle odhodila na druhý konec postele a sama jsem sebou plácla na polštář. Vrátila jsem se k dumání nad tím, co mě čeká. Nad mým osudem. Nad osudem, který mě čeká a já o něj nestojím. Mí rodiče byli oba dva měniči. Měniči, kteří se měnili v obří vlky různých barev. Osud mi nachystal stát se také měničem. Zdědit dědictví, o které nestojím a které nechci. Normální holky v mém věku dědily auta nebo peníze. Já jsem musela zdědit zrovna tohle!
Do naší čtvrti v New Yorku se přistěhovali noví upíři. Dva nomádi, mám pocit, že se jmenují Joe a Linda.

Právě jsem završila svých sedmnáct let. Můj tatínek se proměnil ve svých šestnácti, takže mě to nevyhnutelně čekalo.
A pak otisk. Rodiče do sebe byli otištění. Já jsem nestála o věc, která vám sváže ruce za zády a zatemní mysl. Nechtěla jsem přijít o možnost volby. Nechtěla jsem se stát poskokem. Já jsem chtěla být normální člověk, který si v klidu umře a bude mít svou moc.

„Taylor!" křikl na mě táta. No jasně. Moje dnešní budoucnost byla ještě horší než ta vzdálená. Čekal mě druhák na střední. Vlastně budu do třídy chodit s celou smečkou. Museli se odstěhovat, protože se už osm let nestárli. Teď jsem chodila do třídy s tím naprosto nejhorším členem smečky - s Paulem. Pořád byl u nás doma a tak divně mě pozoroval. Myslím si, že to dělá jen proto, aby mě naštval.

Chtěl, abych s ním seděla na všech společných hodinách - což bylo tři ze čtyřech celých mých hodin - a pořád ode mě odháněl všechny kluky, kteří se mi líbili. Pokaždé, když jsem se o tom před ním zmínila. Nebo spíše - prokecla. Byl prostě divný. A ke všemu bydlel u nás doma. Dělali jsme, že já, máma, táta a Paul jsme bratranci a sestřenice a zbytek smečky, že jsou také rodina a naši nejlepší kamarádi. Z celé smečky jsem měla nejraději Lee. Jako jediná mi rozuměla. Jako jediná chápala můj odpor k tomu, abych se přidala ke smečce. Jediná mi život ve smečce nevnucovala oděný tak, aby to vypadalo jako super věc.

Byla jsem trochu jiná. Ostatní vlci jejich vlčí tajemství milovali. Dokonce i moje máma, která se proměnila svou neskonalou láskou k mému tátovi. Všichni svůj život milovali. Já jsem svůj život nesnášela a vyměnila bych ho za jakýkoliv jiný. 
S povzdechnutím jsem popadla svůj batoh a běžela jsem dolů, kde na mě čekal můj osud, možná moje prokletí. Nevím, jako jediná Blacková jsem byla trochu jiná. A tím jsem vlastně nakazila všechny. Ostatní ze smečky do mě rýpaly tak, že říkali - Blacková trochu jinak. Já sama jsem to tak cítila.

Blackovi trochu jinak. To bude můj osud. Já se nepřeměním. Já změním tradice. Jednou mi za místo v legendách ještě poděkují...


 

P.S. Bella se v JTJ proměnila svou opravdovou a nezničitelnou láskou k Jacobovi.

Její láska byla dokonce silnější než otisk, a tak se její tělo přispůsobilo tak, aby s Jackem mohla být na pořád.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Blackovi trochu jinak - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!