Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bonjour, ange de la mort 10 .

SHadisek


Bonjour, ange de la mort 10 .Povídku opět věnuji Pajince a čtenářům, šikli by se komenty, omlouvám se za chyby a prosím přísnou kritiku.

Pohled Belly:

Přišla jsem k němu  a konejšivě ho objala, bylo mi ho tak líto. Zabořil mi hlavu do ramene a začal mě líbat na holý krk.

 „Neopustím tě.“ Řekl nešťastně a já věděla, že být beze mě, by pro něj bylo lehčí než být bez svojí rodiny.

 „Musíš odjet, bylo to jen pár bezvýznamných dní. Teda ne pro mě, ale pokud budeš chtít můžeš sem kdykoliv přijet. Zůstat tady ale nemůžeš, promiň. Miluju tě.“ Nešťastně se na mě podíval ale vypadal smířenější, v zápětí mě povalil na zem a zalehl mě svým tělem, pokračoval v mém dráždění a laskání a neskonale si to užíval, stejně jako já. Pokračovali bychom tak ještě nejspíš dlouho. Jenže už bylo na čase vyjet na letiště. Jemně jsem ho na to upozornila a nechala vyvést Astona. Edward se oblékl a pomalu ruku v ruce jsme kráčeli chodbami Voltery. Nasedli jsme do auta a já se rozjela. Jela jsem hodně, hodně pomalu když Edward po dlouhé době konečně promluvil.

„Prosím tě nemohla by jsi zpomalit?“ Zeptal se a já nemohla přejít tu bolest v jeho hlase.

 „Lásko promiň ale to už bych to musela odcouvat.“ Poukázala jsem prstem na tachometr, který ukazoval sotva padesát. Nešťastně si povzdychl a položil mi ruku na stehno. Bohužel i přes tu šnečí rychlost jsme byli v cíli. Chtěla jsem vystoupit ale Edward mě chytl za ruku, kterou jsem měla položenou na ruční brzdě a s níž jsem chtěla otevřít dveře.

 „Ehm, nechtěla by jsi tu se mnou ještě počkat?“ Usmála jsem se na něj a pohladila jsem ho po tváři a následně políbila.

 „Víš, co? Zavolej rodině, že dorazíš za dva dny. Odvezu tě autem, ok?“ V očích se mu objevily jiskřičky a hladově mě začal líbat.

„Děkuju.“ Šeptal mezi polibky a já nastartovala, zkontrolovala jsem si doklady. No jasně všechny jsem je měla zastrkané v přihrádce mezi sedadly, bylo tam nějakých dvacet pasů na různá jména ale se stejnou fotkou. Pustila jsem rádio a z rádia se na nás rozkřičel hlas nějakého, mě neznámého zpěváka, rychle jsem to radši vypnula. Edward se culil jak měsíček a začal mi přejíždět rukou po noze. Jela jsem rychle abych ho dovezla v čas. Edward se uculoval a povídali jsme si o všem možném. Každou chvilku jsem ho musela ujišťovat, že za ním přijedu hned jak to bude možné. Cesta uplynula až moc rychle, míhaly se nám jako šmouha, Itálie, Francie, Velká Británie a lodí pak do Ameriky. Ve Forks jsme byli poměrně rychle. Cullenovi nás přivítali jako by se báli, že ho cestou unesu.  Všichni ho objímali, zůstala jsem stát opřená o své auto a pozorovala tu nádhernou idylku. Edward jako by si uvědomil, že chci odjet, se na mě zase nešťastně podíval a v ten moment mě drtil mezi svým tělem a dveřmi mého auta. Začínala jsem se o svého druhého miláčka bát (myslím auto). Pomalu jsem se od něj odtáhla.

 „Už musím jet, promiň.“ Milovala jsem ho a půlku svého srdce jsem nechávala s ním ve Forks. Zdrceně mě pustil a poodstoupil tak abych mohla nastoupit.

 „Miluju tě, nezapomeň.“ Vtiskla jsem mu pusu na tvář a naposled ho objala. Do náprsní kapsičky jsem mu vsunula vizitku s mým telefonním číslem a mejlem a já nevim s čím ještě. Smutně se usmál.

 „Na to se zapomenout nedá, těžko zapomeneš na někoho kdo ti vzal srdce a dal důvod žít. Miluju tě.“ Koukala jsem jak tam stál do zpětného zrcátka a začala tiše vzlykat.

              Prosím komenty, povídku chci věnovat Pajince2004 a čtenářům co si najdou chvilku a přečtou si to.

Povídky od CamaroLex



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bonjour, ange de la mort 10 .:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!