Tak další dílek je tu. Směle kritizujte a prosím moc moc o komentáře. Samozřejmě děkuji Pajince2004 opět za uveřejňování a všem mým čtenářům. Jsem moc ráda, že tu slátsninu někdo čte, tak směle do toho. :)
28.01.2010 (09:15) • CamaroLex • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1296×
Dům Cullenů se vzdaloval tak dlouho, až zmizel v útrobách Forkského lesa. Dupla jsem na plyn a celkem velkou rychlostí jsem se řítila po dálnicích. Ve Volteře jsem byla opravdu rychle. Všichni na mě úzkostně koukali ale nic neříkali. Ani nemohli, já tu být musela…
Dny ubíhaly a já na tom byla pořád mizerněji, žila jsem normálně ale bez „dechu“. Felix se mě snažil rozveselit a dělal všechno možné ale ani když mi do pokoje nastrčil velkého tygra s nápisem svačinka pro tebe. Nemělo to moc účinek, vlastně jsem ho ani nezakousla. Tygry miluji a nedokázala jsem mu ublížit. Nejprve se mě bál a snažil se mě marně zranit. Ale když zjistil, že mi neublíží a že já nechci ublížit jemu. Začal si na mě zvykat a stal se mým zvláštním přítelem. Říkám mu Nero, musela jsem obstarat moc a moc papírů a rozeslat moc a moc úplatků abych ho mohla mít bez tajnůstkaření. Ale povedlo se, Nero byl fajn ale bez Edwarda ani krásný tygr nebyl co býval. Jednou když jsem vzpomínala na naše krásné chvilky zazněly mi v hlavě slova pana Mortimera:
„Nemusíš být celou svou Existenci zavřená ve Volteře.“ Nad tím moje srdce poskočilo. Vešla jsem do svého pokoje kde mě šťastně vítal Nero. Už si zvykl, že mi ublížit nemůže a tak na mě skočil a povalil mě na zem. Chvilku jsem s ním blbnula, když do pracovny vešel Felix. Nero skočil na něj a začal ho olizovat.
„Ježiši Bello sundej si tu chlupatinu.“ Smál se a vymanil se z pod Nera. Ten se stočil do svého kouta a klidně spal.
„Bello takhle to dál nejde! Jedeš do Forks a nebudu se s tebou o tom vůbec bavit jasné?“ Chtěl už odejít ale ještě se otočil a zastavil se.
„Jo za chvilku přijď do sálu musíme probrat pár věcí, odlétáš i s Nerem a Astonem dnes o půlnoci.“ Upozornil mě a odešel. Rychle jsem si běžela zabalit věci a do sálu. Tam už stál Markus s Caiem a ostatní. Strýčkové se na mě culili.
„Tak holčičko, někoho pověříš aby ti podával každodenní hlášení a kdo to tady bude spravovat ale upozorňuji tě, že já i můj bratr jsme na dovolené.“ Smál se na mě Markus.
„Dobrá strýčku, pověřuji tím to Felixe. Ale tresty neodvolávejte, vždy jednou za dva měsíce přijedu a vyřeším to. Obvinění tu dobu stráví ve vězení. Kvůli naléhavým případům dorazím okamžitě.“ Upozornila jsem Felixe a ten byl pyšný, že sem vybrala právě jeho. Jen přikývl a odešel, na teatrálnosti si neužijeme ani jeden. Zabalila jsem moje i Nerovo věci a naložila to do Astona. Vešlo se to tam jen tak tak. Ale Nero se ochotně nasoukal do mrňavého kufru Astona. Jenže když jsem ho chudáka viděla jak je tam nasrdinkovaný tak jsem nechala vyvést svoje Mitsubishi Pajero sport. Do tohohle elegantně sportovního jepu se to vešlo mnohem lépe. Nero už si teď spokojeně vrčel v kufru a já vyjela rychle na letiště. Bylo to jen tak tak ale stihli jsme to, Nera sice trochu otravovaly všechny ty prohlídky. Ale hlavní bylo, že teď už sedím spokojeně na letišti a mířím na letiště do Siettlu…
Autor: CamaroLex (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Bonjour, ange de la mort 11.:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!