Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bonjour, ange de la mort 15.

2.Seiren-End


Bonjour, ange de la mort 15. Tak je tu další dílek, tentokrát věnovaný všem, oběma dvoum lidem, kteří se obtěžovali a napsali komík. Takže vám dvěma fakt děkuju. Vážím si toho a jsem za ně vděčná. Pokud přidal i někdo další vztahuje se to samozřžejmně i na něj. Takže díky.

Alice s Jasprem zářili jako sluníčka, když se vrátili. Jenže Jasperův obličej byl až příliš zkroucený do křečovitého úsměvu. Až po důkladném zkoumání jeho obličeje, jsem si všimla lehce naoranžovělého proužku kolem krajů duhovek. Takže se neudržel, prohlédla jsem si myšlenky ostatních a zdá se, že kromě Edwarda, si toho nikdo jiný nevšiml. Edwardovi bylo  v jeho myšlenkách Jaspera líto, Rose a Emmett se už taky vrátili.

Doma to zase vypadalo jako v mraveništi. To se mi upřímně moc nelíbilo. Protože po první promilované noci  s Edwardem, co byl Emmett doma, jsem týden poslouchala, že jsme hlasití a kdesi cosi. O tom, že on se hned druhý den i s postelí proboural společnou příčkou k nám a chudáka Nera málem shodil z balkónu, jsem radši mlčela.

 Ale totální výměna názorů nastala poté, co nám Emmett nařízl nebo co to udělal, konstrukci postele tak, že se s námi celá složila. Být člověk jsem mrtvá následkem tupého úderu do hlavy kovovou tyčí. Edward byl tak vzteklej, že nehledě na to, že byl nahý nebo že je Emmett silnější, ho prohodil oknem. A zlomil o něj tři stromy. Bylo pro mě velmi zajímavým poznatkem, že jeho výkony v našem pokoji byli poté tak vyčerpávající, že se ani Emmett neodvážil nic říct.

 Po těchto zážitcích jsem se odmítala milovat s Edwardem v domě plném upírů, z nichž jeden se jmenuje Emmett. A tak, ač nerad, momentálně Edward dodržoval, teď už týdenní, půst. Občas to s ním už bylo vážně k nevydržení a pokud už jakés takés hormony lomcovaly i se mnou, běžela jsem na naši louku a tam jsem počkala, až mě to přejde. My se totiž díky Emmettovi nemohli milovat nikde. Naposled, když jsme s Edwardem byli na louce, tam Emmett po nás mrsknul medvědem.

 Edward tedy všemožně dotíral, já měla taky co dělat, ale vzhledem k jeho mukám, mě to začínalo celkem bavit. Emmett s Rosalii v noci dělali co největší randál. Já si četla s mp3 v uších a Edward seděl napjatě na gauči a snažil se zaposlouchat se do svého Debussyho. Najednou ke mě poprvé za celý večer promluvil.

 „Kdy máš jet do Voltery?“

 „Tak za dva měsíce, proč?“ Klekl si přede mě s prosíkem v očích.

„A vydržíš to se mnou ještě nějakých takových, co já vím,  trilion let? Teda spíš, dokud budem moci být spolu?“ Usmála jsem se.

 „No myslím, že tohle by bylo přípustné.“ Usmála jsem se znovu a i Edwardovi se po tváři rozlil úsměv. Naklonil se ke mně a vtisknul mě tak do sedačky.

 „A můžu tě tedy unést?“ zeptal se. Chtěla jsem odpovědět, ale celým domem se rozlehlo Emmettovo vzrušené:

 „Jo!“ To už Edward psychicky nevydržel. Hodil si mě přes rameno, ze skříně vytáhl dva kufry plné oblečení a rychle se i se mnou a s kufry vyřítil do garáže. Hodil mě za volant do Astona, kufry do kufru a sám na zadní sedadlo. Koukala jsem na něj divně.

 „Tak už jeď nebo se tě už ptát nebudu, Emmett ne Emmett.“ Pohrozil roztřeseným hlasem a zaťal prsty do sedačky. ,Křgau´ zapraskala kůže na mých sedadlech. Zavrčela jsem na něj.

„Lásko promiň, ale můžeš si za to sama. Nemáš nosit džíny, trička, mikiny, pyžama, župany a... a…“ Záchvatem smíchu jsem ho přerušila. Zastavila jsem u krajnice a otočila se dozadu na něj.

 „Takže bych měla chodit nahá?“ Zeptala jsem se a provokativně si rozepla jeden knoflík navíc. Edward jen hlasitě polknul, sklonil hlavu a máchnul před sebe párkrát pozdviženým prstem.

„Jeď, jeď nebo se neznám.“       

Povídky od CamaroLex



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bonjour, ange de la mort 15.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!