Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bonjour, ange de la mort 16.

Kristen W - SU


Bonjour, ange de la mort 16.Děkuju všem, co nechali komentík, moc si jich vážím a lépe se to potom píše, když víte, že to někdo ocení. Je tu s malým zpožděním 16. Tak začínám přemýšlet, jestli původem nejsem Francouzka. (Francouzky chodí výhradně pozdě.) Jinak přeju příjemný počtení a prosím o komenty. Díky Camaro Lex :D

Chtěla jsem zase nastartovat. Když jsem si uvědomila, že vlastně pořádně nevím, kam se jede.

„Jasně, lásko, jenom by si mi mohl říct, kam mám jet. Abych tě třeba nedovezla ke klášteru a nepřihlásila do celibátu.“ Zasmála jsem se, a otočila se do předu.

„Miláčku, nějakej celibát je mi teď ukradenej, na letiště prosím.“ Zaskučel a já vyjela. Během cesty se nic moc nedělo, Edward mi cupoval kožené potažení zadních sedadel. Já si zrovna zpívala s rádiem nějakou celkem v překladu náruživou písničku.

Les se začal vytrácet a začali ho nahrazovat domy. Zpomalila jsem a pomalu proplouvala tichým Seattlem.

„Zlato a odcouvat by si to nechtěla?“ Zeptal se kousavě Edward a já se mu musela smát, už jsem to dělala schválně, každou babičku na přechodu jsem slušně pustila. Křižovatky jsem neprojížděla, už když tam byla oranžová a Edward se sebou pral na zadním sedadle. Zastavila jsem konečně před letištní halou, oba jsme vystoupili a já Edwarda přimáčkla svým tělem na dveře auta.

„Poničil jste mi auto pane Cullene, to se dělá?? Asi přijde na řadu trest.“ Zašeptala jsem mu co nejsvůdněji do ucha a jemně mu skousla ušní lalůček. Vášnivě mě políbil a rychle vyndal kufry.

„Uvidíme kdo, koho bude trestat.“ Usmál se a pospíchal se mnou v závěsu napříč letištní halou. Odbavili nás ihned a letadlo jsme stihli jen tak tak. Letěli jsme někam do Karibiku, od tamtud autem k nějaké zátoce a tam jsme pokračovali lodí na ostrov.

Zakotvili jsme u břehu a doplavali k pláži. Na pláži byl malý domek, ale věci jsme nechali na lodi, bylo to bezpečnější. Stoupla jsem si na břeh a prohlížela si ostrov, ale ani jsem nedoufala, že na to budu mít nějak moc času. Edward mě chytil ze zadu za boky a líbal mě na ramena.

„Lásko to tričko ti sice hrozně sluší, obzvlášť když je úplně mokré a lehce prosvítá, ale nebylo by lepší ho sundat?“ Zeptal se laškovně a já se k němu otočila.

„Totéž můžu říct o tvé košili a vlastně i ostatním šatstvu, které se teď na tobě nachází.“ Políbila jsem ho  a on se hned zapojil. Jenže když jsem vplula jazykem do jeho sladkých úst. Byla to pro něj pravděpodobně poslední kapka, bleskově ze mě i ze sebe ztrhal oblečení,  a povalil mě  do teplého písku. Nepřipadalo v úvahu, že by nás teď někdo nebo něco vyrušilo. A i kdyby, Edward byl tak zabraný do naší hry rozkoše, že by si toho ani nevšiml….

O dva dny později:

Leželi jsme na pláži a už zase jsme se věnovali jen jeden druhému. Edward byl poslední dva dny jak ničivé tornádo. Chýška nevydržela ani přes noc.

S úsměvem mě  teď pozoroval a hladil po nahém břiše.

„Děkuju, lásko.“ Vydechl a já se pozvedla na lokti.

„Za co děkuješ?“

„Za tebe, za tvou povahu a za poslední dva dny. Nemáš ani tušení jak si mi ty dva týdny chyběla, tvoje tělo, tvoje projevy vášní a citů a samotná tvoje přítomnost neskonale blízko mě.“ Usmála jsem se na něj a pohladila ho po tváři.

„V tom případě jsme na tom úplně stejně a já ti děkuji za to samé.“ Ležela jsem na pláži a pozorovala modrou oblohu. Jenže moje zorné pole vyplnila Edwardova hlava, sklonil se na mě a hypnotizoval mě očima.

„Miluju tě, strašně moc. Jsi teď důvod mojí existence.“ Vydechl mi do obličeje a začal mě jemně líbat. Jenže mně to nestačilo, překulila jsem se na něj a se rty jen milimetry od těch jeho jsem zašeptala.

„Miluju tě.“

Povídky od CamaroLex



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bonjour, ange de la mort 16.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!