Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bonjour, ange de la mort 18.

muži :)


Přidávám pokráčko, je to přehled toho, co se dělo ve Volterře, budu ráda za každý komentář. A v příštím dílku (pokud o něj bude zájem) nám do scény vstoupí zase Cullenovi.

Trhalo mi to srdce, ale zvládla jsem to. Tak moc jsem se chtěla vrátit, vše odpustit a hrát, že se nic nestalo. Ale to nejde, tohle přepísknul a já mam taky svou hrdost. Jo, přiznávám, že někdy jí mám až moc, ale v tomhle případě si za ni budu stát... Takových myšlenek se mi cestou do Volterry honilo hlavou opravdu hodně. Ale jedna mě praštila do čumáku. Totiž, vážně by mě štvalo, kdyby jsme se neusmířili, jo, miluju ho, ale co Nero?! Já to bez svýho věrnýho ochránce nezvládnu... Zase jsem se musela zamyslet. Letuška už mi netrpělivě mlátila do ramene stylem: Laskavě vypadni z letadla nebo se neznám. Tak jsem se na ni jen usmála, na stolku jí nechala dýško jako omluvu a jela jsem do hradu. Cesta utekla až moc rychle na můj vkus, u brány jsem akorát chytla Sáru.

„Ahoj, co ty tu děláš, měla jsi přijet až příští týden, ne?" Skočila mi kolem krku, následně zasypala otázkami, a poté spustila sáho dlouhý monolog o jejím novém autě.

„Sáro, promiň, ale teď na to vážně nemám náladu. Někdy jindy, ano? Přijď si se mnou o svém voze popovídat za dvacet let." Přerušila jsem ji a tiše jako myška vklouzla do své kanceláře. (Přece jen pár tajných chodbiček tam máme.) Usadila jsem se v křesle a přemýšlela. Nic jsem nevymyslela snad jen to, že přemýšlím moc často. Převlékla jsem se do čistého, věci přehodila do skříně a vzala si plášť. Na chodbě kupodivu nikdo nebyl. Rozrazila jsem honosné dveře hlavní síně a nestačila se divit. Felix seděl na královském trůně a užíval si tam s nějakou mně neznámou upírkou.

„Felixi!" zahřměla jsem a šla směrem k nim prostředkem sálu. Felix se lekl, shodil upírku a tupě na mě zíral.

„Jak to..." Chtěla jsem něco říct, ale jeden fakt mě přerušil.

„Natáhni si kalhoty... Přijedu sem a co nevidím: chodby prázdné, nikde nikdo, Sára je až moc ukecaná a ty si užíváš s upírkou na královském trůně?! Kde jsou Caius a Marcus," zařvala jsem a Felix byl menší a menší.

„Já se omlouvám, výsosti..." ozval se malým nevýrazným hláskem.

„Nech si ty formality a vysvětluj," odbyla jsem ho rukou a sedla si na vedlejší trůn. (Jo, stále a pořád tu jsou tři.)

„Promiň, Bello, ehm no ostatní upíři jsou ve svých pokojích, nemají mě rádi," přiznal trošku provinile.

„Fajn, ten trůn se bude blejskat, za chvilku přijdu zpět, svolám osazenstvo a strýčky." Pomalým krokem jsem šla na recepci vysvětlit Gianně, ať sežene všechny za pět minut do sálu. Ta mi vše nadšeně odkývala....

Když jsem vstupovala do sálu, už tam všichni byli a sborově se poklonili.

„Dost! Jako vládkyni mi máte projevovat úctu, ale řekla jsem, že se tu nikdo klanět nebude! Tímto přebírám vládu a chci, aby mi někdo tady a teď podal hlášení o zdejší situaci," dořekla jsem, sedla si na trůn a čekala. Před trůn přišel mladý upír a spustil.

„Jsem Wiliam, s lítostí vám musím oznámit, že to zde jde od desíti k pěti. Felix zavedl denní klid, což je zákaz vycházení z pokojů v určité hodiny. K tvému neštěstí i nutnost se klanět a formálně oslovovat jeho osobě." Wiliam sklopil hlavu a následně se uklonil.

„Vstaň, Wiliame, a sedni si po boku trůnu." Schovala jsem ho tak pod svou ochranu.

„Můžu vědět z jakého důvodu jsem o této situaci nebyla informována? Volterra snad nemá dost aut, aby někdo přijel? Nebo došel dopisní papír?" Otočila jsem se od davu k Felixovi.

„Zklamal jsi mě a nemůžu ti dále věřit, Felixi, tímto jsi vykázán z Volterry do doby než prokážež oddanost mně a celé Volterře. Zákony pro tebe platí stejně jako pro kohokoliv jiného a trest tě nemine. Do zítřejšího rána opustíš Volterru."



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bonjour, ange de la mort 18.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!