Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bonjour, ange de la mort 19.

Edwardova pochoutka


Tak jo, na přání nejmenované osoby, tady máte odchod z pohledu Edwarda. A příště nám dorazí do Volterry někdo z Cullenů, ale kdo to bude? Jinak moc děkuju za komentáře jsem ráda, že to někdo čte i po tak dlouhé absenci nových dílků. Když budete chtít nějaký pohled na situaci, tak to klidně napište, třeba se s tím něco dá udělat ;-P C.L

Pohled Edwarda...

Než jsme odjeli na dovolenou, držela mě Bella v celibátu pro dobro nás všech. Emmett se choval jako pako a Carlisle měl pořád strach, aby Bellu nějak neurazil, když je vládkyně. Bella tohle všechno odmítala a nejvíc ji vytáčely Emmovy narážky. Takže nejvíc jsem trpěl já... Už jsem to nevydržel a odvezl ji, musel jsem ji mít, cítit u sebe, atd. však to znáte. Na ostrově jsem byl v ráji, Bella mi víc než ochotně vycházela vstříc ve zdokonalování našeho milostného života. Každý den, každou noc jsem po ní toužil, hodiny ji laskal v náručí a užíval si tu sladkou voňavou kůži, její projevy vášně. A hlavně pocit, že je jenom moje. Nesnášel jsem, jak se na ni vždycky koukali muži na veřejnosti, svlékali ji pohledem a nemožně slintali. Bella je sváděla, teda ona zato prakticky nemohla. Někdy jsem měl pocit, že i kdyby myla nádobí, sváděla by pohledem. Takže myšlenka, že bych ji měl pustit z náručí se mi nezamlouvala, ale nastával problém návratu, který se nenávratně blížil. Nechtěl jsem o tom ani slyšet, a tak to všechno začalo...

Chtěla odjet, a mně na mysli vyvstanul můj nechtěný celibát, její svůdné pohledy a svádění, kterým budu muset odolávat. A hlavně nebude se mnou! Pojede do Volterry a co já? Ty chtivé pohledy upíru v zámku. Grrrr. Bouchnul jsem, začali jsme se hádat. Úplně debilně a nesmyslně jsem jí nařknul z nevěry. Ačkoliv mi dávala všechno, co má a neobětovala právě málo. A jakmile jsem to řekl vyvstala mi na mysli možnost, že to hebké tělo a krásnou vůni by mohl vdechovat někdo jiný. „Bože, jsem to ale vůl," řval jsem na sebe v myšlenkách a už nekontrolovatelně jsem se  s ní hádal. Až když mi došlo, co jsem to vlastně řekl, proklínal jsem se do nejtemnějších pekel. Vyběhl jsem za ní na verandu a to už mizela pod hladinou. „Ztratil jsem ji, bože, já ji od sebe odehnal." Šokovaně jsem tam stál a za po pár minutách se vydal na zběsilou jízdu domů...

Ve Forks:

S útrpným výrazem si balila věci a já viděl, jak moc jsem jí ublížil. Vyskočil jsem k ní, ale všechny mé naplánované omluvy se mi zbortily. Jakmile mě jedním tvrdým máchnutím ruky zastavila. Z toho, co mi řekla, mi bylo špatně ze sebe sama. Zaklaply za ní dveře a já slyšela, jak se se všemi loučí, pukalo mi srdce a já věděl, že tohle budu muset napravit. Jenže nejdřív si to musím promyslet a vyrovnat se se svou žárlivostí. Už nikdy jí nesmím ublížit!! Mohl bych ji ztratit.

Když Bella odjela Emmett se upnul na Nera. Ten ho konečně začal mít rád a stal se jeho miláčkem číslo dvě. První je Rose. Emmett o mně prohlásil, že jsem hlupák. Rose mi dala facku a Alice se mnou radši nemluvila. Jen útrpně koukala na Jaspera a ten mě proklínal do nejhoršího pekla, protože svojí lásce pro rozveselení slíbil nákupy. Nakonec jsme jeli všichni pro útěchu Alici. Která to nesla ze všech nejhůře... A tak vznikl v Carlislově hlavě geniální plán, pojedou/pojedeme za Bellou...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bonjour, ange de la mort 19.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!