Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bonjour, ange de la mort 4.


Bonjour, ange de la mort 4.Takže, tu máme improvizovaného Freda Astera s jeho dokonalouz společnicí. No radši si to snad přečtěte. nejsem si tímto dílkem jistá, mě osobně připadá dobrý, ale jak vám to si ráda přečtu v komentářích.

Přímí přenos od improvizovaného Freda Astera:

(Myšlenky, Edwarda jsou psány kurzívou. Přímá řeč je rozhovor Tanyi a Edwarda, vše ostatní je komentář Belly.)

„Edwarde no tak uvolni se, seš jak prkno.“ Spínala mu Tanya. Ježiši já tu ženskou roztrhnu jako hada, proto se Bella tak potutelně usmívala. Myslel si Edward a já se smíchy div neválela pod pracovním stolem.

 „Když dovolíš, tak já bych se uvolnil, ale nesměla by si na mě bejt nalepená jak žvýkačka. Kdybych měl hrubej povrch byla by si sedřená do krve a mě to unavuje.“ Ježiši kriste pomozte mi někdo od ní, tohle si Bella odskáče i kdyby byla samotná vládkyně. To už jsem nevydržela a propukla v nekontrolovatelný řehot, jenže jak jsem se smála. Tak se semnou moje milované kancelářské křesílko převrhlo, a já pod tím stolem opravdu skončila. Rychle jsem se sebrala, aby mě nikdo neviděl a pokračovala jsem v odposlechu.

 „Edwarde, no tak, koukej se narovnat. A navíc teď se mě měl zaklonit a vášnivě políbit.“ Cukrovala na něj Tanya. Ne, ne, ne, ne, ne, já tě líbat rozhodně nebudu na to zapomeň. Musim se s toho nějak vykroutit, kdy by tu byl někdo jinej nebránil bych se,ale ty si zlato nech zajít chuť. Posílal jí do háje pěkně to se musí nechat, ale jen v myšlenkách. Na dveře mi někdo zaklepal, takže jsem toho už nechala.

Zpátky v pracovně:

Na dveře mi někdo zklepal, takže jsem toho nechala.

„Můžu?“ Do dveří strčil hlavu Felix. Už aby Cullenovi věděli, že seš vládkyně. Takhle si tu pořád zalezlá aby to někdo neprokouknul. Postěžoval si a sedl si naproti mně.

„A co by ti udělalo radost?“ Zamyslel se a posmutněl.

„No, něco aby to bavilo i tebe, neprozradilo tě to a byla prča?“ Dostala jsem ženiální nápad.

„Hele, Edwarda už si tu viděl že? No tak ten teď trpí v tělocvičně a s Tanyou. Chtěla bych jí naštvat, tak co si takhle zatančit?“ Úsměv se mu roztáhl od ucha k uchu.

„Tak jo, ale jen v případě, že se bude tancovat se vší parádou. A předpokládám, že si pak budeš chtít zatancovat s Edwardem. Tak to si nenechám ujít.“ Přikývli jsme a upírskou rychlostí jsme běželi k tělocvičně. Ještě jsme tam nebyli a už byli slyšet Edwardovi nešťastné vzdechy. Felix rozrazil obě křídla dveří a my vtrhli směle v před. Culil se na ně s úsměvem od ucha k uchu.

 „Ahoj, ahoj, já se nudím a tak sem Bellu přemluvil k tanečku. Můžeme se přidat?“ Edward začal nadšeně přikyvovat, vykročil ke mně. Když ke mně došel vzal mě za ruku a snažil si mě k sobě přitáhnout. Asi chtěl dokázat Tanye, že opravdu někoho má, ale to já nechtěla. Naznačila jsem aby to nedělal, smutně se odtáhl. Lípla jsem mu pusu na tvář, abych to trošku napravila.

 „To víš já mam tancovat s Felixem, momentálně jsem zadaná.“ Překvapeně se na mě usmál a chtěl ještě něco říct. Jenže to už ho zase ukořistila Tanya. Chtěla jsem ho poškádlit. Nahodila jsem smutný výraz a otočila se k Edwardovi.

„Ale vidím, že jsem tě podcenila. Už sis našel dokonalou partnerku, bude vám to spolu slušet.“ Obrátila jsem se a poslala mu v myšlenkách.

 „Soudě podle toho jak se o tebe tře.“ To už se vrátil Felix s cédéčkem, odepnula jsem si plášť. Černé kalhoty, které jsem původně měla ke korzetu jsem vyměnila za temně rudou, volnou sukni se šikmým střihem. Takže na jedné straně jsem jí měla pod koleno a na druhé dosahovala do půlky stehen. Edward mi chtěl ještě něco říct, ale to už začala hrát hudba vášnivého tanga a mě si k sobě přivinul Felix. Lehce jsem pokrčila nohy v kolenou a kývla jsem, že můžeme. Felix byl skvělý tanečník a skvěle vedl. Ladně jsme brázdili parkety tělocvičny. Mrkl na mě a indikoval mi tak zvedačku. Ve chvíli kdy mě jednou rukou pustil jsem poskočila a koleny se opřela o jeho pokrčenou nohu. Prudce nás otočil a vedl na druhou stranu. Když jsme míjeli přihlížejícího Edwarda a Tanyu, která se snažila získat jeho pozornost. Prudce zastavil a znovu na mě mrkl. Pokrčila jsem nohu a zavěsila se jí o tu jeho, hluboce mě zaklonil a políbil na krk. Normálně by si to nedovolil, ale v myšlenkách mi posílal, že chce Edwarda naštvat. Zase mě zvedl. S nohou pořád zavěšenou o tu jeho si mě k sobě prudce přitiskl a začal v krouživém pohybu couvat. Písnička se blížila ke konci, Začal zpomalovat, vytáhl mě na špičky a prudce mě od sebe odstrčil. Vzal mě za ruku a zatočil. Já se v té otočce posadila a ve chvíli kdy dozněl poslední tón jsem seděla s pohledem upřeným na Felixe. Usmíval se od ucha k uchu, přišel ke mně a zbytečně mi pomohl na nohy. Edward zhluboka dýchal a měřil si mě pohledem, začínala druhá písnička, taky na tango, procházel kolem mě směrem k východu. Chytla jsem ho za paži a trhla jím k sobě, moc mi to nešlo, ale zastavil. Mrkla jsem na něj, v tu chvíli ke mně přišel a začal tancovat. Dvakrát jsme ladně obkroužili tělocvičnu. Odstrčil mě od sebe tak jako před tím Felix, ale on mi držel ruku, ve chvíli kdy bych ho měla pustit mi s rukou trhl a tím mě zabalil zpátky k němu. V okamžiku kdy jsem k němu přitančila, mě chytl ze zadu volnou rukou za boky a dál tancoval, líbal mě při tom na krk. Byla jsem díky jeho vášnivému tanci celkem zadýchaná. Při další otočce si mě k sobě otočil zase čelem, když muzika končila, začal mě točit, písnička se blížila ke konci a Edward mě pořád v točení směroval k jeho náruči. Zaznívali poslední tóny, Edward mě zaklonil a s příchodem posledního tónu mě políbil. Ne lehce a letmo jako Felix, ale vášnivě a polibek pěkně prodlužoval. Obkresloval mi jazykem tvar rtů až do doby, kdy si někdo odkašlal. Tanya, jak jinak, že? Edward se narovnal a vzal mě sebou. Pořád mě držel za ruku, Felix přihopkal z druhé strany a vzal mě okolo pasu. Edward nebyl pozadu.

 „Pánové jste opravdu skvělí tanečníci.“ Vyšli jsme všichni tři před tělocvičnu, kde se Felix trhnul,

„Díky Bello máš to u mě, to stálo za to.“ Mrkl na mě.

 „To já ráda Felixi, vždyť mě znáš, Přijď zase aspoň nevyjdeme ze cviku.“ Ještě se na mě zakřenil a natáhl ruku k Edwardovi. V tom vlítla na chodbu Tanya,

 „Edwarde, ty jsi si se mnou, ale nezatančil. A s Bellou ti to tak šlo.“ Mrkla jsem na Felixe, jednu nohu jsem si zase zavěsila na tu Edwardovu a sklouzla se kousek dolů a zpátky. Edwardovi se na kalhotách začal nadouvat jakýsi tajemný hrbolek. Copak to tak mohlo být. Tanya se zamračila a naštvaně si odfrkla.

„To víš Tanyo, já ho vedla.“ Ve chvíly kdy sem to dořekla mě Edward prudce zaklonil a znovu políbil. Lekla jsem se a ve smíchu vypískla. Polibek jsem mu nadšeně oplatila.

„Já ti dám, že si mě vedla, ale si dobrá inspirace. To se musí nechat.“ Zvrčel toužebně tak nahlas aby to slyšela i Tanya a Felix. Felix se nenápadně usmíval a Tanya přišla blíž k Edwardovi.

 „Tak až budeš mít čas, přijď za mnou do mého pokoje, zkusíme do probrat tu choreografii.“ S těmito slovy naštvaně odkráčela. „Ale tentokrát budu lepší já, to si teda piš, holčičko. Sice to s nim táhneš, ale podle mého je to nejhezčí upír v paláci a královnou parketu budu já. A ten tvůj královskej původ ti nepomůže.“ Stačila ještě poslat v myšlenkách.

„Tanyo!“ zavolala jsem na ní a ona se na podpatku otočila.

„Já to s nim netáhnu, co se týče něj máš asi pravdu, ale za mínění hostů na plese já nemůžu a muj původ s tim nemá co dělat.“ Edward se na mě nechápavě koukal, V hlavě se mi rozezvučel jeho hlas. Snad mi to můžeš říct ne? Koukala jsem na něj jako puk, na upíra jsem momentálně měla vedení ještě trochu delší než dlouhý. No to nemůžu, protože vzhledem k tomu cos tu teď předved to víš stejně dobře jako já. Usmál se na mě,

„To máš pravdu, ale chtěl jsem vidět tvou reakci. Docela mě těší, že mi nečteš myšlenky pořád. Já ti je taky nemůžu číst nonstop.“ Spadla mi čelist,

 „Jak to?“ Pokrčil rameny,

„Já, to nevim, ale většinou když přemýšlíš nade mnou, tak mě blokuješ.“  Úsměv se mi roztáhl od ucha k uchu.

„To by se mohlo hodit.“ Felix se na nás usmíval a culil se. Zajímalo mě co si myslí a tak jsem se zaposlouchala do jeho myšlenek.

„No tak se zdá, že Bella už nebude sama.“ Blahosklonně si hrál s tou myšlenkou a Edwardovi cukaly koutky.

 „No, tím bych si nebyla jistá Felixi.“ Rozpačitě se začal koukat po chodbě, rozloučil se a rychle zmizel.  Edward už se neuculoval a koukal se někam za mě.

„Co budeš teď dělat?“ Vypálil na mě, a sledoval mou reakci.

 „No je přibližně čtvrt na tři ráno, takže budu dělat to co vždycky. Půjdu si zaplavat.“ Tohle asi nečekal, stroze přikývl. Chtěla jsem odejít, ale to mi nebylo dovoleno, chytl mě za paži a otočil si mě k sobě.

„Můžu jít, s tebou?“ Šibalsky jsem se na něj usmála.

„No, proč ne, ale riskuješ tím svůj život. Neboť zda tě někdo  se mnou uvidí, strýčkové jistě nebudou se dlouho rozmýšlet. Tvůj život se obrátí v prach. A pro po pane Cullene  máte vůbec plavky?“ Dělala jsem si z něj srandu a mrkla na něj. Edward se na mě šibalsky podíval, přišel ke mně a pošeptal.

„Já to klidně risknu, jak sem řekl život mě bez lásky nebavil, takže když jsem jí našel. Nevzdám se jí.“ Když byl u mě tak blízko, neudržela jsem se a lípla mu pusu na tvář. Zase zmateně zamrkal, ale vzápětí se  mu úsměv roztáhl od ucha k uchu.

  „Ty plavky ti sežene Giana,  a co se koupání týče. Bazén je na střeše druhé věže, za patnáct minut jsem tam.“ Chtěla jsem ještě něco doříct, když se za námi ozvalo.

 „S těmi plavkami si nedělejte starosti.“ Jak mile to dořekla přistála Edwardovi na hlavě malá luxusní taštička z jednoho z městských butiků.

 „Myslela jsem si, že by se ti mohly hodit.“ Alice, jak jinak, vypařila jsem se do svého pokoje abych se převlékla.

Chtěla bych tuto povídku věnovat Klea a Lied, a Pajince2004 bych chtěla poděkovat za uveřejňování. Takže všem velký díky

                                                                                                                                                                      Camaro Lex Povídky od CamaroLex



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bonjour, ange de la mort 4.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!