Táák je tu 6. je to krátký, omlouvám se, ale bude to lepší - doufám, vynasnažím se- jinak ples se blíží a chtěla sem se zeptat. Chcete aby povídka skončila plesem nebo mam po plese ještě pokračovat? Povídka je věnována Pajince2004 a všem čtenářům, kterým se líbí.
14.01.2010 (09:15) • CamaroLex • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1306×
Panika před plesem:
Když už jsem konečně přemluvila své větší já, aby vylezlo z vany. Nestačila jsem se divit, na mé posteli seděla Alice a líně houpala nohou. Utáhla jsem si pevně pásek na černém saténovém županu a nechápavě jsem jí pozorovala.
„Ahoj, no chtěla jsem ti jen předat několik alternativ tvé večerní róby.“ Zářivě se usmála, pak její výraz ztvrdl pod tíhou vize, chvilku tam tak seděla, když vyprskla smíchy a vyřítila se z pokoje. Ještě asi minutu jsem tam stála s výrazem dokonalého a totálně vygumovaného puku. Když někdo zaklepal na dveře, myslela jsem si, že je to Felix. Rychle jsem otevřela a chtěla ho poslat do patřičných míst… Jako třeba do mé pracovny samozřejmě.
Jenže ve dveřích stál Edward, hlasitě polkl a sjel mě pohledem od hlavy až k patě. Strkal mi do ruky nějakou obálku. „G-g-giana, mě poprosila abych ti to předal.“ Chtěl se otočit na patě, ale chytla jsem ho za paži a tím zastavila. Otočil se ke mně, znovu mě sjel pohledem a v jeho očích se zračil takový zvláštní strach. Pohotově jsem pustila jeho ruku a ustoupila o krok vzad.
„Ehm, promiň, jen nedáš si kafe?“ Trapně jsem žertovala ve snaze odlehčit náladu.
Edward nasadil zase úplně jiný mě neznámý pohled a přikývl.
„Ale jo vlastně jo.“ Jak mile to dořekl, skočil na mě. Uvěznil mě ve svém železném sevření a začal mě vášnivě líbat.
„Dveře,“ zasténala jsem když moje rty vysvobodil a přesunul se na krk. Nohou do nich kopl a dveře se s ohlušující ránou zabouchly. Posadil se na mojí postel a přitáhl si mě tak abych nad ním stála. Začal pomalu a jemně rozmotávat pásek na županu. Hodně si to vychutnával a rozbaloval si mě jako vánoční dáreček. Když na dveře někdo zaťukal. Edward si povzdychl a zabořil hlavu do mého už odhaleného bříška. Lehce mě na něj políbil a já se zachvěla.
„Já se tě snad nikdy nedočkám.“ Povzdechl si, zabořila jsem mu obličej do vlasů.
„Někdy možná jo.“ Políbila jsem ho na tu jeho nádhernou šišku, Edward si znovu povzdechl a já ucítila jeho dech na svém bříšku, zase. Pousmál se a znovu mě na něj políbil. Zvedla jsem mu hlavu, abych ho políbila, rychle jsem se oblékla a vyrazila ze dveří.
„Belo promiň, vím, že jdu zase nevhod, ale přijel Leo.“ Usmála jsem se na něj, a popácala ho po rameni. Šli jsme do mé pracovny kde už čekal Leo. Srdečně mě objal a zkoumavě mě prohlédl.
„Ahoj Bello, ani nevíš jak rád tě vidím.“ Lípnul mi pusu na tvář a ode dveří mé pracovny se ozvalo vzteklé vrčení, stál v nich Edward. Leo si stoupl přede mě do obranného postoje.
„To je v pořádku, nic se neděje, Edwarde prosím omluv nás teď na chvilku.“ Obratně jsem ho vystrkala ze dveří a v myšlenkách mu poslala aby na mě počkal tam, kde jsme skončili. Leo nervózně přešlapoval z nohy na nohu a rozpačitě koukal po pracovně.
„Hmm, miluje tě, víš o tom?“ Zeptal se najednou a já na něj vylila oči.
„A ze mě si to jako necítil?“
„Ne vždyť mě bráníš, tak jak bych mohl.“ Uchechtnul se a já to radši nechala být.
„Tak co jsi potřeboval? Tedy myslím kromě mé přítomnosti? “ Zazubila jsem se na něj a on na mě mrkl.
„No kromě toho, bych potřeboval práci, nemáš něco? Vím, že jsem odešel, ale nějaká menší prácička. Pokud možno placená by mi nevadila sem tam.“ Přešla jsem ke stolu a posadila se za něj.
„No to se nedivím, no můžu ti občas něco přihodit, ale nic moc placený to nebude, to víš už nejsi v gardě.“ Jen zachmuřile přikývl.
„To by ani tak nevadilo, peníze mi zas tak nevadí, ale potřeboval bych to co nejdřív, na co nejdýl a co nejdál.“ Začala jsem se smát.
„Tak který pak si zlomil srdce tentokrát.“ Pokrčil rameny. „Ani nevim jak se jmenovala, ale byla dobrá…“ Zasnil se a já se otřásla.
„Jo, dobrý je mi to jasný. Radši už nic neříkej, hned po plese odjedeš do Rumunska spolu s Alecem, Jane a panem Mortimerem. Dostaneš za tu 5000€. OK?“ Zakřenil se.
„Ooo tak to beru, ale ještě bych přece jen něco potřeboval. Potřebuju nějakou upírku na večer.“ Zamyslela jsem se a dostala jsem ďábelský plán.
„Fajn, je první tanec, ten je sólo můj. Pak se na jeden tanec přidají ke mně Cullenovi, aby zahájili ples. A až dotančí, dojdeš si bezpodmínečně pro Tanyu.“ Nonšalantně pokýval hlavou, ale v očích se mu rozsvítili jiskřičky.
„Hmm, to se mi líbí, tak jo. Ale počítáš doufám s tím, že až zdrhnu do Rumunska bude tu trošku dusno.“ A co sem měla dělat.
„Jasně, ostatně jako pokaždé, když ti cestu zkříží nějaká upírka. Vypláznul na mě jazyk a utekl z pracovny. Já se pomalým krokem vydala zpět do pokoje, cestou mě ale ještě odchytil Felix s Demetrim a tak než jsem se dostala do pokoje bylo pět a tedy i čas se začít připravovat. Vysvětlujte to, ale momentálně mírně náruživému upírovi, který sedí na mé posteli a čeká na mě.
Autor: CamaroLex (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Bonjour, ange de la mort 6.:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!