Ahoj, no jsem moc ráda za komentíky, Pajinko2004 jsem poctěna. Jinak ste mi ale neřekli co s Bonjour, ange de la mort.
15.01.2010 (12:00) • CamaroLex • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1705×
Vešla jsem do mého pokoje a žasla jsem, na posteli jsem místo Edwarda měla čtvery plesové šaty. Typovala jsem to na Alici, ale mýlila jsem se, tedy alespoň z části. Od Alice byly šaty smetanové barvy, v předu nabírané a jemně zdobený korzet. Potom tu byli šaty temně černé, ale na můj vkus moc usedlé - byl na nich položen lísteček s Volterským erbem. Takže strýčkové. Potom tu byli sytě červené poseté nějakými flitry či co. Ty byly taky od Alice. No a poslední byly s korzetem, měli tmavě modrou úzkou sukni až do půli lýtek, kde se tvořil malý rozparek. Korzet měl na sobě nabranou tmavě modrou látku, ale ve spod byl temně černý. Okamžitě mi padly do oka. Až když jsem je zvedla abych si je mohla lépe prohlédnout, spadl z nich taky lísteček. Otevřela jsem obálku: doufám, že ti budou… Z obálky na mě ještě vypadl jemný řetízek z chirurgické oceli. Tak buďto na mě někdo prásknul, že na ní ujíždim a nebo to Edward poznal prostě podle toho, že jí nosim a celkem dost.
Šaty od něj byli sice krásné a z těch ostatních připadaly jediné v úvahu. Ale k mému smutku jsem zjistila, že by byli tak Jane, ale mě ne - bohužel. Vytáhla jsem tedy ze skříně svoje. Edward se docela trefil ty moje byly taky modré, ale byly bíle žíhané. Byly k mému uspokojení jednoduché, korzet dlouhá sukně jemné zdobení. Oblékla jsem se a šla si pro boty, jenže jsem zavadila o skříňku a na šatech se zjevila celkem viditelná trhlina, naštěstí na boku. Jemným trhnutím jsem si vyrobila rozparek který byl až nad koleno.
No co stejně by se to stalo, při tangu nebo Latinské Americe. Vždycky se to stane. No konečně jsem našla boty, když do pokoje vtrhl Edward jako velká voda a zajel pod postel. Koukala jsem jako blázen.
„Tanya.“ Sykl jen a já rychle v pokoji rozprášila trochu mého parfému, aby nebyl cítit. Radši jsem to trošku přehnala, ale moc dýchat se tu nedalo. To bylo poprvé a naposled co jsem tu vůni použila. Obula jsem se, když do pokoje vtrhla Tanya.
„Sakra, neumíš klepat?“ Nechápavě se na mě podívala, když si konečně uvědomila kam se to vřítila jako velká voda.
„Ehm, promiň, neviděla jsi Edwouška?“ Brada mi spadla metr hluboko.
„Koho že?“ Odkašlala si a s pohoršeným výrazem to zopakovala. No to mi moc nepomohla, obrátila oči v sloup.
„Ježiši, Edwarda přece!“ Uhodila na mě netrpělivě a čekala.
„Ne toho jsem opravdu neviděla, proč ho vlastně scháníš?“
,,No chci si s ním probrat ještě to tango, a chtěla jsem jestli by, no. Ehm, jestli by nešel na rande. Viděla jsem ho na chodbě, ale někam zmizel.“ S tou poslední větou už odešla a zaklaply za ní dveře. Edward ještě chvilku čekal a pak vylezl.
Edwardův pohled:
Svlékl jsem se a v ručníku jsem šel k posteli. Jenže když jsem na postel vysypal onen tajemný obsah taštičky od Alice byly tam plavky. Jo no oni tam měly být plavky, jenže tam byly plavky dámské. Přešlapoval jsem před postelí a přemýšlel co teď, když mi na pokoj zaklepala Bella. Ještě jsem váhal, ale když už klepala po druhé. Nesměle jsem ji pozval dál. Culila se od ucha k uchu.
„Ty asi nebudou pro tebe, zlato.“ Dala mi pusu na tvář na postel hodila jinou taštičku a vyfičela z pokoje. Otevřel jsem jí a tam byli pánské plavky – díky bohu. Když jsem Bellu dohonil a následně s ní pak šel k bazénu, skočila hned do vody a několikrát přeplavala bazén, Já stál na břehu a obdivoval její krásné tělo. Když na mě houkla abych šel taky do vody doplaval jsem rychle k ní. A nemohl jsem si pomoct, začal jsem ji líbat. Jemně jsem si na ní lehl a pokračoval, Belle se to zdá se líbilo. Jenže tam vtrhl Emmett. Dělal si ze mě jako vždy srandu, ale teď jsem byl hodně naštvaný. Ne všechno musela Bella vědět a on to ještě rozmazal. Nejspíš se mi to snažila ulehčit, protože mě zase začala líbat. Chvilku pak poslouchala hádky za dveřmi. Nevydržel jsem to a zase si jí k sobě přitáhl. Chvilku mě chlácholivě líbala. Když mi oznámila, že musí jít.
Můj výraz ji asi přesvědčil, protože mě vyzvala abych šel s ní. U dveří její pracovny na ní čekal Rumun. Obraně jsem si před ní stoupl, ale ona mě obešla a ještě ho div neobjímala. No co dočkal jsem se objímala potom toho Lea. Který nás taky vyrušil, já se jí snad nedočkám. Tolik jsem po ní toužil. Chvilku jsem na ní čekal na její posteli, když mě napadlo, že bych jí mohl jako správný džentlmen koupit šaty, jenže jako správný chlap jsem pro ně poslal Alici. Nakonec z toho byly troje šaty plus jedny, které posílali její strýčkové. No Bella bude mít z čeho vybírat. Položil jsem to na postel a zapadl do svého pokoje…
Když jsem potom asi o dvě hodiny později šel za Bellou, narazil jsem na chodbě na Tanyu. Rychle jsem se jí snažil vyhnout a zabočil do uličky ve které byl Bellin pokoj. Jenže ta fúrie tam byla taky. Rychle jsem zaběhl k Belle a jako správný zbabělec se schoval pod postel. Bella mi poskytla skvělé krytí. Neměla ani jedny šaty, protože ty ode mě jí byly malé. Vybírala je sice Alice, ale ve finále jsem si pro ně došel. Bella mě krásně navnadila a pak rychle vyprovodila z pokoje. No když ne někdo jiný, tak aspoň Bella. Ale počkej po plesu už se mi nevykroutíš. Zlatíčko
Ahoj lidi, za chyby se předem omlouvám a jinak mám V Bonjour, ange de la mort pokračovat i po plese nebo to mam plesem skončit?? Nutně potřebuju vědět váš názor!!! Díky.
Autor: CamaroLex (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Bonjour, ange de la mort 7.:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!