Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bozk pre šťastie - 5. kapitola

2.narzis - Tik Tak Tik TaK Tik Tak


Bozk pre šťastie - 5. kapitolaĎalšia kapitola je na svete. Ďakujem veľmi pekne za komentáre. Túto kapitolu by som v prvom rade chcela venovať mojim úžasným spolužiačkám, ale samozrejme aj všetkým mojim čitateľom.

5. kapitola

Keď sme prišli do učebne, Emmett si šiel sadnúť na svoje miesto. Ja musím čakať na profesorku. Konečne prišla, už by som nezniesla tie pohľady.

,,Dobrý deň. Ja som Isabella Swan. Som tu nová.“ Podala som jej papiere, ktoré mi podpísala.

,,Ahoj. Som profesorka Greenová,“ nachvíľu sa odmlčala. „Jediné voľné miesto je len pri Emmettovi, takže nech sa páči, sadni si a dávaj pozor.“ Tak som si teda sadla vedľa Emmetta. Preberali sme rovnice, ktoré som už dávno vedela, pretože vo Phoenixe som chodila na krúžok, do ktorého ma nanútila mama. Áno, oco chcel to, mama to, a ja poslušné dievča som robila to, čo chceli.

,,Takže ,Bella, musím sa ťa niečo spýtať,“ šepkal na mňa Emmett. Keď som sa naňho pozrela, začal napínať bicepsy.

,,Mám svaly?“ Tak toto ma vážne prekvapilo.

,,Áno, máš. Len dúfam, že ti to nestúpne do hlavy ako Jacobovi Blackovi, a nebudeš taký namyslený.“ Keď som vyslovila jeho meno, zamračil sa.

,,Ty poznáš Jacoba? Odkiaľ?“ pýtal sa udivene.

,,Veď on je majster sveta.“

,,Psisko smradľavé,“ zahundral si. Nevenovala som tomu pozornosť. Nechcem to riešiť, je to ich vec.

Celý deň prebehol rýchlo. Na obede som sedela s Jessicou a jej partou. Spoznala som ešte Lauren a Bena. Vypytovali sa ma na Phoenix, a keď som im popravde povedala, že neviem, prečo sme sa presťahovali, už sa viac nepýtali. Posledná hodina. Keď som prišla, mráz mi prešiel po chrbte. Učí nás profesorka Brownová. Ako by povedal Mathew: Koniec mi je! S telesnou som nikdy nemala problémy, ale teraz určite budem.

,,Dobrý deň, dievčatá! Dnes si dáme trošku gymnastiky, ale najprv sa rozbehajte a rozcvičte sa,“ privítala nás. No, tak aspoň jedno plus, že budeme mať gymnastiku. Všimla som si, že je tu so mnou aj jedna z Edwardových sestier, Alice. Neverím, že sú adoptovaní. Sú si taký podobní. Tie oči a pokožka. Ako som premýšľala, stihla som sa rozcvičiť.

,,Takže začneme stojkami. Potom budeme robiť kotrmelce. Kto bude chcieť, môže na konci hodiny urobiť stojku sám a má jednotku,“ povedala plán na celú hodinu. Neviem, kde sa to vo mne zobralo, ale rozhodla som sa na konci hodiny urobiť stojku, a nie len to.

,,Takže vyšvihnete sa hore a ja vám pridržím nohy. Toto spravíme asi trikrát.“ Postavili sme sa do radu a jedna za druhou urobili stojku.

,,Ahoj, ja som Alice. Som Edwardova sestra,“ ozvalo sa za mnou.

,,Ahoj, ja som Bella,“ otočila som sa na ňu.

,,Ako si prežila hodinu s Emmettom? Už sa nám chválil, že si má svaly,“ pretočila oči.

,,Ale nebolo to také zlé. Len mi začal ukazovať bicepsy...“

,,Swanová, nekecaj! Si na rade!“ kričala na mňa Brownová. Veď ja jej ukážem.

Urobili sme všetko podľa plánu a teraz nadišla moja chvíľa. Mám na ňu také nervy! Keď sa opýtala, kto ide na jednotku, ihneď som sa hlásila. So mnou sa prihlásila iba Alice. Alice dostala samozrejme jednotku.

,,Swanová teraz ty!“ Urobila som stojku.

,,No, kebyže nám predvedieš aj niečo iné dostaneš jednotku, ak nie máš trojku.“ Teraz som naozaj nahnevaná! Chcela to! Pripravila som sa... rozbehla sa a urobila salto! Nevie s kým sa zahráva! Iba sa na mňa pozerala. Tuším, ani nedýchala. Baby v telocvični začaly tlieskať.

,,Pani profesorka, poprosila, by som vás ešte aj toto podpísať,“ podala som jej papier a pero, ,,a tú jednotku nepotrebujem!“

,,Bella, to bolo úžasné!“ prišla za mnou Alice.

,,Ďakujem, Alice. Aj tebe to šlo úžasne!“

Alice sa na mňa len usmiala.

,,Nemá ma rada. Mám také podozrenie, že kvôli Edwardovi. Sedím s ním a ešte ma chce doučovať francúzštinu,“ posťažovala som sa jej.

,,Tvoje podozrenie je správne, Bella. Na Edwarda má zálusk už odvtedy, ako sme sa sem presťahovali,“ smiala sa, keď sme vychádzali zo šatne a mierili si to na parkovisko.

,,Ale predsa ja jej nesiaham ani po päty.“

,,No v tomto s tebou nemôžem súhlasiť, a myslím, že ani Edward, by s tým nesúhlasil. Uvidíme sa zajtra. Ahoj!“ Už bola preč. Nechápem, ako to myslela. Išla som k autu. Musím ísť ešte za Jacobom. A potom do posilňovne, kde uvidím zase Edwarda.

 

*shrnutie*

- 4. kapitola - ♦♣♦ - 6. kapitola -



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bozk pre šťastie - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!