Další ten rozepsanější dílek =)
19.06.2009 (14:00) • LucieNemcikova • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2051×
2. Kapitola
Ahojky Šári, ehhmm chtěl bych se zeptat jestli už ses vyvinula?" zeptal se opatrně.„Jak vyvinula?!" zeptala jsem se nechápavě.
„Aha tak asi ne. Mno víš ty staré báje sou pravdivé a ty ses měla dneska vyvinout ve vlkodlaka."
„Cože?" rozchcetala jsem se na všechny strany.
„Sama to poznáš." a zavěsil. Pokračovala jsem dál v cestě a kroutila nevěříčně hlavou. Chrisi máš bláznivího tátu.To tak abych byla vlkodlak. Přišla jsem ke škole jen tak tak. Jako na potvoru začlo sněžet ! Nééé si zase něco udělám.Praštila mě do nosu krásně nasláslá vůňě ale ignorovala jsem jí. A šla do učebny biologie. Doufám že Chris taky není po tátovi.Chris mi přisunul kus papíru.
Přijď po škole do lesa.
Ne neříkej že ještě on. Protočila jsem oči a začla Chrise dokonale ignorovat. Hodiny ubíhali rychle a dokonce jsem se o přestávkách s kamarádila s Leou je to moc příjemná holka. Ha poslední hodina tělocvik. To si dneska užiju hrajeme nekonečnou vybiku to nepřežiju!
Když učitelka vyhodila míč 1..2...3 a chytla ho Lea mrštila to pomě a já se lehounce vyhla. Uff mám štestí ! Teď všichni běželi pro míč a tak jsem se po něm rychle byl to Chris.
Rychle jsem se vrhla a hodila ho Lee zpátky na což na někoho ukázala a hodila mi ho lehounce zpátky a já ho rychle chytla a vymrštila po té osobě. „Auuu" zaskučel někdo. Až teď sem si všimla že sou tu snáma nějací kluci a ten někdo byl Chis natož jsme se s Leou hlasitě rozesmáli a já nedávala pozor, přistál mi v obličeji míč. Můj nos udělala hlasité „Křuuup" a to hned ke mně běžel Chris a křičel že jde semnou na ošetřovnu. Jakmile se zanáma zavřeli dveře čapl mě za nos a narovnal ho „Auuu co děláš?" nakvašeně sem na něj vyjekla. „Chceš abys ho měla křivej nebo co?" uvědomila jsem si že mi zněj už neteče krev. „Co-co to?" „Po škole, z vyučování tě omluvim." Odešel nechal mě tu jen tak stát sesunula jsem se na podlahu a pocítila něco studeného na mích tvářích byli to slzy, slzy neštěstí, lesknoucí se a rychle mizící. Sebrala jsem se ze země která mi přišla příjemně chladivá, nechala jsem školu, školou a běžela když jsem se po dlouhé době zastvilavšimla jsem si žě běhám poněkud rychleji a že už dávno nejsem ve Victorii. Vnukl se mi nápad už se tam nikdy nevrátím. Začnu nový život bez vlkodlaků a upírů. Našla jsem nejbližší skálu a vlezla do ní. Začala mi po tvářích stákat třpitivá tekutina a já jsem se pomalinku uspávala.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Něco krásně zářivého a teplého se dotklo mé tváře. Je tu nový den. Šla jsem hlouběji do lesa kde jsem našla krásnou louku lehla jsem si na ní a snila v tom jsem uslyšela můj hlasitý žaludek. Nejdřív mě napadl že bych si mohla něco ulovit jako vlkodlak, ale vždyť ani nevím jak se to dělá. Zvedla jsem se z trávi na které boužel nechalo moje tělo otisky. Byl čas se stát samostatnou holkou, holkou co vše ví a umí. Rozhlédla jsem se po lesa a spatřila pár hub, byli to růžovky nazbírala jsem jich asi 10, zvedla jsem ze země 2 kamínky a začla jsem nad hormadu klád křesat. Povedlo se, krásný a teplý oheň vzplál. Nabodala jsem houby na klasek a opékala je, chtělo by to chleba ale ten v přírodě nenajdu. Najednou se něco kolem mě mihlo a já ucítila příšerně lákavou a páchnoucí vůňi jahod. Tentokrát se to zastavilo u mě a já spatřila překrásnýho černovlasího kluka kolem 17. Jenže jsem podle instinktů poznala že tohle není jen tak obyčejnej kluk a jestli se nechi proměnit pro vlkdolaka mám vzít nohy na ramena. Vylekaně jsem popadla svoje jídlo a honem utíkala prič. Viděla jsem jen jak se kolem mě míhá zelená, ale boužel jsem vyděla i jinou barvu a ta barva byla klukova trička oranžová. Jediný co jsem ucitilo byl kámen o který jsem zakopla a tělo co na mě skočilo. Pak už jsem necítila nic jen viděla krásně oslepujíci tmu.
Autor: LucieNemcikova (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Budoucnost - 2.Kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!