Tak mě po dlouhé době navštívila múza... Tohle je příběh Edwarda, který se vrátí po několika letech do městečka Forks. Snad to není ohrané téma. Pěkné čtení.
27.05.2011 (15:00) • Nikiii • FanFiction na pokračování • komentováno 20× • zobrazeno 2733×
Dnes je to přesně dvacet pět let, kdy jsem viděl Isabellu Swanovou naposled. Slyšel její zrychlený dech, slyšel tlukot srdce. Viděl její čokoládové oči, ve kterých jsem se pokaždé ztratil, její smyslné rty, které byly nerovnoměrně vykrojené a tím byly jedinečné.
Dnes zase procházím ulicemi malého městečka Forks, kde jsem poznal svou jedinou lásku. Procházím kolem střední školy, kde se naše pohledy poprvé setkaly. Procházím kolem domku zesnulého šerifa Swana, kde bydlela.
Tolik jsem s ní prožil a přitom tak málo.
Nakonec jsem zabočil na mně známou lesní cestu. Šel jsem pomalu a vzpomínal. Jakoby to bylo včera, kdy jsme se zde procházeli ruku v ruce a já jsem jí vyprávěl o své minulosti a o své rodině.
Vešel jsem do mého bývalého domova. Necítil jsem vůbec nic. Nezbylo tu nic. Jen prázdné pokoje a můj starý, zaprášený klavír. Nemohl jsem odolat a usedl k němu. Věděl jsem, že tu melodii nikdy nezapomenu, a tak jsem začal hrát. Nechal jsem se unášet v tónech a v příběhu, který tato písnička měla. Každá ozdoba tónu měla šťastnou vzpomínku, na kterou se nedá zapomenout. Hrál jsem pořád dokola, nemohl jsem přestat. Ten úžasný pocit, že jsem zpět s mou milovanou, se nedal ukončit.
„Ehm... Promiňte, ale kdo jste?“ Na prahu stála Bella. Stále tak mladá a tak krásná...
„Bello?“ Opatrně jsem se zvedl a udělal krok k ní.
Je tady. Po několika letech ji opět vidím. Živou a zdravou a... stále mladou. Je snad upír?
„J-já nejsem Bella,“ odpověděla dívka. Není to Bella? Vždyť vypadá jako ona. Voní jako ona a ty rty a oči... Mám už halucinace? Nebo se jen opravdu bojí vzpomenout si?
Jen jsem nevědomě přikývl a dále si ji prohlížel.
Čokoládově hnědé oči, ve kterých se ztrácím, nerovnoměrné rty, růžence, dlouhé, tmavě hnědé vlnité vlasy s červeným nádechem a bledá, průsvitná kůže, tak jemná... Musí to být Bella.
„Jak se jmenujete?“ Pomalu přistupovala blíž. Nebála se mě.
„Já jsem Edward Cullen,“ slušně jsem odpověděl a udělal krok k ní.
Myslel jsem, že se bude držet dále, ale ne. Přistupovala blíže. Byla opatrná, ale nebála se... Už chybí jen krok a budu u ní, pomyslel jsem si.
„Hrajete opravdu nádherně. Odkud znáte tu píseň?“ zeptala se. Už nešla krok co krok, zrychlila. Obešla mě a mířila si to ke klavíru.
„Děkuju. No... složil jsem tuto píseň.“ Byla přesně jako Bella. Pohybovala se opatrně, takže byla nešikovná, a nemohl jsem jí číst myšlenky...
Stál jsem tam před klavírem a čekal, jestli začne o něčem mluvit, ale začala hrát. Začala hrát tu velmi známou melodii. Bellinu ukolébavku. Odkud ji zná?
„A ty? Odkud ji znáš?“ Tato dívka byla velmi zvláštní. Sice vypadala jako Bella a chovala se jako Bella, ale není to Bella. Něco je v ní více šmrcovního...
„Já ji znám od maminky. Tahle skladba má velmi zajímavý příběh,“ pravila velmi vážně.
„Jaký příběh?“ Usadil jsem se na zem do tureckého sedu a čekal. Tato mladá slečna mě uchvátila. Nevím, čím to bylo, ale byla úžasná...
Přestala hrát. Usmála se na mě, chtěl jsem ji úsměv oplatit, ale hned na to se tvářila velmi vážně. Usedla vedle mě, také do tureckého sedu.
„Tento příběh se odehrával, když bylo mamince stejně jako teď mě. Přijela tady za tatínkem, tedy za mým dědečkem. Chodila tady do školy. Říkala, že byla velmi nešikovná a velmi nenápadná, ale stejně o ni zdejší kluci jevili zájem, což ji udivovalo. Nikdo odtud se jí nelíbil, dokud ho nepotkala.“ Odmlčela se a vážně se mi zadívala do očí.
„Kdo to byl?“ pobídl jsem ji.
„Měl bronzové vlasy, karamelové oči, chladnou a světlou pleť a jmenoval se Edward Cullen.“
Autor: Nikiii (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Bylo jí tenkrát tolik, kolik mi je - 1. kapitola:
všechno se dozvíte v dalším díle ;) A děkuju
Wow... super určitě si přečtu další díl!
toto bolo tak krásne prosím rýchlo pokračovanie ... ja chcem vedieť či Bella ešte žije či je z nej upírka alebo človek ... či je to dievča Edwardova dcéra alebo snád niekoho iného a ako sa vlasten volá ... proste mám neskutočne veľa otázok a žiadnu odpoved ... prosím rýchlo pokračovanie strašne moc prosím
Je to velice krásná povídka. A to jen začátek. Jsem zvědavá, jak se to vyvine dál.
ja by som hrozne chcela pookračovaie. Bolo to strašne veľmi emotívne pre mňa.mPlakala som a to veľmi. JE to krásne. A Bellinej dcére to nepripadalo divné že má také isté meno a aj zložil tu uspávanku?? nevadí je to skvelé len by som chcela spoznať odpovede na moje otázky
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!