Tentokrát jen velmi, velmi krátce ^^ důležitá scénka odbyta.
16.09.2009 (13:45) • Ranya • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2150×
Někdy kolem půl dvanácté jsem se probudila, Martina ještě spala. Obě jsme využily toho, že můžeme dělat, co chceme, pro dohnání nedostatku spánku. Vstaly jsme až ve čtvrt na jedenáct. Přeběhly jsme do koupelny, probraly se a když jsme přišly zpátky, Polák se už objevil s nabídkou oběda. Já odmítla, Martina si vzala trochu, ale já se nepídila po tom, co to bylo.
Minula druhá hodina a ve dveřích se objevil Jacob. Nechápala jsem. Že by si už ujasnil, jak zareagovat? Oznámit mi, že se asi bude jednat o nešťastnou lásku, protože on mi už ani jako kamarádce nevěří...? Čekala jsem to nejhorší a počítala s nejděsivějšími variantami.
„Hi,“ /Ahoj./ trochu rozpačitě pozdravil. Martina bez komentáře zmizela na chodbu, protože nechtěla překážet. Já svou existenci mezitím umístila do rohu místnosti. Nějak jsem nebyla schopná odpovědět, dokonce ani česky, i když to by mi stejně k ničemu nebylo.
Jacob chvíli stál na místě, ale potom pomocí pár kroků přešel pokoj a opřel se o zeď necelý metr ode mě. Bála jsem se mu podívat do očí.
No jo, teď bych měla nýst odpovědnost za svoje činy… suše jsem pro sebe konstatovala.
Uplynuly necelé dvě minuty napjatého ticha a já ucítila, že Jake popošel dopředu, směrem ke mně. Neklidně jsem zvedla pohled od podlahy a krátce se na něj podívala – tedy, úmysl byl krátce. Na jeho tváři se roztáhl úsměv a já pravděpodobně zčervenala.
Potom se to událo nějak moc rychle, přestala jsem stíhat vnímat a až s několikaminutovým spožděním jsem si uvědomila, že činy v tomto případě vyjádřily jeho reakci mnohem lépe než slova.
Jemně mi položil ruku na tvář a políbil mě.
Autor: Ranya (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek C-C... C... C... C-C... C-Cullenovi! - 40. část:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!