Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Čarodejnica a upír - 10. kapitola


Čarodejnica a upír - 10. kapitolaTak tuto zistíte, ako vlastne tie Belline schopnosti fungujú, plus sa učí ovládať novú schopnosť, ktorá jej bude veľmi, veľmi užitočná. Ale zatiaľ jej to ovládnuť nejde. Nechajte sa prekvapiť a budem rada, ak tu necháte komentáre. :)

Tak najskôr som vyskúšala vzduch. V mysli som si predstavila, ako sa vytvára vánok, ktorý ide až do silného vetra a pomaly šiel až do tornáda. Prestala som, len čo som videla, že som veľmi ublížila tým rastlinám, aj niektorým stromom, tým mojím tornádom alias Bella. 

„Och môj Bože!“ Toto je spúšť, musím to dať do poriadku. 

Sadla som si do tureckého sedu. Chytila som do ruky polámané kúsky stromov. V mysli som si predstavila, ako sa zničené kvety, konáre a všetko, čo bolo zničené mojím tornádom, vracia do pôvodného stavu. V duchu som poprosila o odpustenie, že som to tu takto zničila. Zatvorila som si oči a vybavila som si, ako to vyzeralo, zrazu som ucítila energiu prírody, ktorá mi naznačila, že jej to nevadí a otvorila som oči a po chvíli nebola ani pamiatka po mojom tornáde. 

„Ani mi to nevzalo energiu, ako mi to brávalo na začiatku,“ pomyslela som si. 

Ďalej som sa rozhodla vyskúšať vodu. Šla som k neďalekému potôčiku. Sadla som k vode a ponorila doň ruku. Chcela som vytvoriť vodnú guľu. Prestavila som si to v mysli, po chvíli mi brnelo v ruke a o chvíľu som vytiahla ruku, v ktorej som mala vodu do tvaru malej guľôčky. Hodila som ju do vzduchu a nechala voľne padnúť do vody. Trochu to zašpliechalo. 

Potom som si v mysli predstavila, ako voda zdivie. Chvíľu sa nič nedialo, no o chvíľu som zacítila v ruke brnenie a  zdvihla vodu, niečo ako vodopád, len bol vo vzduchu. Položila som na vodopád vo vzduchu ruku a predstavila si, ako zmrzla na ľad. Bolo počuť škrípanie, ako keď chodíte po snehu. Po chvíli to bolo na kosť zmrznuté. Ruku som mala celú ľadovú, keďže chvíľu mnou prebehla zima. Aby som to roztopila, v mysli som si predstavila, ako ide z mojej ruky teplo. V momente som ruku mala ako v ohni, dotkla som sa ľadu a bum, zľadovatený vodopád sa roztopil a už iba zaznelo čľup do vody.

Keďže moja schopnosti sú psychické, ale ovládala som ich rukou a mysľou, vždy som cítila niečo v ruke, ale nebolo to nikdy nepríjemné, práve naopak, vždy príjemné. 

Zrazu som zacítila niečiu energiu. Bolo ich viac, hneď som ich charakterizovala ako upíriu energiu. Pozrela som sa tým smerom a videla iba niečo ako mihnutie.

„Hej!“ zakričala som na nich.

Zastali. Boli to Jazz a Emmett.

„Ako to robíš, Bella? Je to úžasné,“ povedal mi zrazu Jasper.

„Jasper, vieš, je to komplikované. Živelné schopnosti ako vodu, oheň, ľad, vzduch a zem si predstavím v mysli, a idú niečo ako vlny. Pohnem, alebo lusknem a z mojej mysle sa to dá do skutočnosti. Čo sa týka zmrazenia, tam iba vystriem ruky a keď chcem pohybovať niečím alebo niekým, urobím to podobne ako pri živelných schopnostiach.“

„A, Bellinka, vyskúšaš to na mne?“ pridal sa Emmett.

„Neviem, či to na teba bude účinkovať, moje zastavenie času na teba neúčinkuje. A môžem ťa zraniť.“

„Mňa nezraní nič. Skús to, prosííím.“

„Tak fajn, koledoval si si o to. Skúsim ťa odhodiť na druhý koniec lúky.“ 

Predstavila som si v mysli, ako Emm letí na druhý koniec a celé som to preniesla do ruky. V mysli niečo ako vlna. 

Zrazu som len počula, ako niekto kričí. Bol to Emmett, letel vzduchom a pristál až na konci lúky.

„Tak, Emmett?“

„Fú, to bola paráda, cítil som niečo ako vlnu, ktorej sa nedá ubrániť a letel som ani neviem ako,“ povedal.

„Jasper, poď to skúsiť aj ty.“

„Nie, ja si to odpustím, Emmett,“ odpovedal Jasper.

„Jasper, ty máš schopnosť ovplyvňovania emócii a plus tie emócie cítiš. Však?“

„Áno, prečo sa pýtaš?“

„No vieš, napadlo ma, že keď ste tu, či by som nemohla skúsiť jeden malý experiment.“

„Aký experiment?“ spýtal sa ma s obavou v hlase.

„No vieš, ja... Takto, od vtedy, čo sme sa stretli všetci tu na lúke prvý raz, zistila som, že môžem cítiť iného energie a pozri, tu v knihe sa píše, že pomocou tejto schopnosti môže daná osoba ovládať  schopnosť iného.“

„A ako presne to chceš skúsiť?“

„No ešte som to neskúšala. Budeš môj pokusný králik, ak ti to nevadí.“

„Skúsim, to na Emmetta? Emm, súhlasíš?“

„Áno, pokusný králik číslo jeden?“ odpovedal Emm.

„Pokúsim sa ovládnuť Jasperovu schopnosť a poslať na teba nejakú emóciu.“

„Takže som pokusný králiček číslo dva,“ spýtal sa Emm.

„Presne tak,“ odpovedala som s humorom. 

Sadla som si do tureckého sedu, zavrela oči, predstavila si Jaspera, otvorila oči a zrazu som okolo neho videla modrú farbu. Bolo to príjemné, niečo ako šteklenie, kým som sa na neho napojila. Napojila som sa na neho asi na minútu. 

„Ty máš okolo seba modrú farbu, Jasper. No nejako mi nejde sa napojiť na tvoju schopnosť.“

„Skús to ešte raz.“

„Jasper, máš okolo seba modrú farbu, čo to môže byť?“

„To netuším.“ 

Tak sa pozrieme do knihy. Bolo tam napísané: 

„Schopnosť, s ktorou vycíti niekto magickú bytosť, môže aj ovládať schopnosť iného. Je to veľmi užitočné. Pri napojení nadaný, ktorú túto schopnosť má, uvidí nejaké svetlo. Môže byť rôzne. Nazýva sa plameň života. Daný plameň môže aj stisnúť, čím môže útočníka úplne ochromiť, samozrejme, záleží podľa toho, ako je útočník silný.

Plameň života sa v minulosti tak nazýval, dnes je známy pod názvom aura.“ 

„Môžeme?“ 

Zase som zavrela oči a predstavila si ho, videla som modrú farbu, čiže auru, a tentoraz som videla aj ja svoju. Mala som ju zelenkastú. Skúsila som spojiť. O chvíľu som ich spojila a zrazu som cítila, ako sa Emmett zabáva, poslala som na neho vlnu smútku. Nedokázala som to spojenie dlho udržať. O chvíľu som bola vysilená a zatočila sa mi hlava. Odpadla som. 

Prebrala som sa vo svojej izbe a nado mnou sa skláňali všetci Cullenovci – okrem Edwarda – a moji rodičia.

„Čo sa stalo?“ spýtala som sa zmätene.

„Omdlela si, keď si experimentovala s tou schopnosťou. Jazz a Emm nám to vysvetli,“ povedal mi Carlisle .

„Takže budeš sa šetriť a žiadne experimentovanie,“ pokračoval ďalej.

„Ale ja sa to musím naučiť ovládať,“ zaprotestovala som.

„Áno, ale až keď budeš ok,“ teraz sa pripojili aj ocko a mama.

„Fajn.“ 

Celý deň som ležala v posteli. Na ďalší deň bolo pekne, vzala som si deku a šla do záhrady. Zo slnka som sa snažila vziať energiu. Už mi večer bolo dobre. Od Carlislea som mala ospravedlnenku. Takže to bolo ok. Rose, Alice, Emm alebo Jazz mi nosili úlohy z tých dvoch dní. 

Prišla som do školy, na chodbe som stretla Edwarda. 

„Ahoj, súrodenci mi povedali, že si nejako experimentovala a odpadla. Si už ok?“

„Ahoj, áno som. Objavila som novú schopnosť a s Jasperom a Emmettom som sa stretla na lúke a rozprávali sme sa. Potom mi začali robiť pokusného králika na moju novú schopnosť, ale strašne ma to vyčerpalo a odpadla som,“ povedala som šepky.

„A inak, prečo ti nemôžem čítať myšlienky?“

„Pretože mám na sebe štít. Mám ho stále na sebe. Som skoro neporaziteľná, ale ovládam ho veľmi málo. A mimochodom, musíme sa o tom baviť tu pred ľuďmi?“

„To máš pravdu. Tak kedy by sme sa mohli porozprávať? Mimochodom, môžem ti skúsiť spraviť pokusného králika, tiež mám dar.“

„Snáď niekedy,“ odpovedala som. 

Šla som na hodinu a v triede bola Angela s Jessicou.

„Ahoj, Bella,“ pozdravila ma Jessica.

„Ahoj, prečo si nebola v škole?“ spýtala sa ma Angela.

„Ahojte, nebolo mi dobre.“

„Aha,“ odpovedali mi a mlčky sme šli na hodinu matiky. 

Dnešný deň v škole bol celkom v pohode. 

Prišla som domov a nikto u nás nebol, tak som využila čas a spravila si úlohy, troška som upratala a a keďže vonku pršalo, išla som si prečítať moju obľúbenú knihu.

 Okolo ôsmej večer prišli ocko a maminka domov.

„Bella, musíme s tebou hovoriť,“ povedal Charlie.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Čarodejnica a upír - 10. kapitola:

 1
2. martty555
18.12.2012 [23:49]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. BabčaS
18.12.2012 [19:26]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!