Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Čarodejnica a upír - 23. kapitola

heh?


Čarodejnica a upír - 23. kapitola„Počul si to?“ spýtala som sa ho.
„Áno a aj ich nechutné myšlienky,“ odpovedal mi a pritom potichu zavrčal.
„Čo za myšlienky?“ chcela som vedieť.
„Nechci vedieť,“ odpovedal mi.
„Buď mi to povieš, alebo sa na teba napojím,“ pohrozila som mu.
„Tak sa napoj,“ povedal mi so smiechom.

Šli sme do školy.

Edward sa pre mňa zastavil so svojim Volvom.

 Keď sme prišli do školy, skôr než som si rozopla pás, Edward mi galantne otvoril dvere a všetci na nás pozerali presne tak, ako som si myslela. Niektoré dievčatá na mňa závistlivo pozerali. Edward ma odprevadil na španielčinu.

Vstúpila som do triedy sadla si na svoje miesto a začala si opakovať na písomku. Zrazu dve dievčatá, ktoré sedeli za mnou, sa začali rozprávať.

„Videla si, Edward chodí s tou chuderou Swanovou,“ povedala jedna.

„Áno, videla a som z toho prekvapená. Čo na nej vidí?“ odpovedala druhá.

„To neviem, ale podľa mňa ju využíva,“ odpovedala jej.

Veľmi ma to nahnevalo, chcela som sa otočiť, že im niečo poviem, ale v tom prišiel profesor a začal hodinu. Zapísal, rozdal písomky a začali sme písať. Nebola až tak ťažká. Písomka bola na celú hodinu. Po hodine zazvonilo a vyšli sme z triedy, už na mňa čakal Edward.

„Počul si to?“ spýtala som sa ho.

„Áno a aj ich nechutné myšlienky,“ odpovedal mi a pritom potichu zavrčal.

„Čo za myšlienky?“ chcela som vedieť.

„Nechci vedieť,“ odpovedal mi.

„Buď mi to povieš, alebo sa na teba napojím,“ pohrozila som mu.

„Tak sa napoj,“ povedal mi so smiechom.

 

Napojila som sa na Edwarda a počula všetky ich myšlienky. Nechala som nás napojených po zvyšok dňa. Na to, čo som počula pomocou Edwardovho daru, som nemala slov. Väčšina školy – hlavne dámska časť – v myšlienkach kričala, že ako môže Edward so mnou chodiť.

Mikeove myšlienky boli o tom, ako ja môžem chodiť s Edwardom.

Na to bol Edward pekne nazúrený.

Na chémii, keďže tú som mala so všetkými Cullenovcami.

Počas dnešného dňa som zistila, že on mi čítať myšlienky nemôže, ale v mysli môžeme komunikovať.

 

„Hej, nežiarli, to by som potom mala aj ja žiarliť?“ poslala som mu v myšlienkach.

„Ja nežiarlim, len mi vadí Mike,“ odporoval mi.

„A mne vadia všetky baby!“ vrátila som mu to.

V myšlienkach sme komunikovali celý deň. Bolo to úžasné.

 

Profesor mám zadal pokus. Ja som bola s Edwardom a venovali sme sa viac našej myšlienkovej komunikácii ako pokusu. Chytila som do ruky jednu chemickú látku, chcela som prečítať meno, ale padla mi z ruky a šlo to rovno do zmesi, ktorú zamiešal Edward a poslal mi v myšlienkach, že aby som okamžite zastavila čas.

Zastavila som, všetko znehybnelo. Tá chemická látka bola vo vzduchu a Cullenovci sa hýbali.

„Edward, prečo si chcel zastaviť čas?“ spýtala som sa nahlas.

„Pretože to, čo ti padlo a padalo do nášho pokusu, bola kyselina sírová a vyhodila by si tým celú laborku do povetria,“ odpovedal mi so smiechom.

„Moja malá sestrička vyhodí celú laborku do povetria, super. Daj to do pôvodného stavu a aspoň pár dní nebude mať chémiu,“ smial sa Emm.

„Emmett!“ okríkla som ho.

Vzala som nádobku, dala ju na stôl a dala všetko do pôvodného stavu.

„Emm naozaj chcel vyhodiť laborku, a radšej to nechaj na mňa,“ povedal mi Edward v myšlienkach.

Po škole sme šli ku Cullenovcom, ako zvyčajne, a hľadali odpovede. Carlisleova pracovňa bola plná tabuliek, kuchyňa plná elixírov. Na tabuľkách bolo, ako ich uniesli a vždy, keď sme sa s ním stretli a bojovali, ale k ničomu to neviedlo. Teraz ma napadlo, čo tak sa pozrieť do knihy a cez internet niečo skúsiť zistiť.

Edward nechcel, aby som sa premiestňovala a energiu si míňala, tak ma vzal na chrbát, rozbehol sa a o chvíľu sme boli v mojej izbe. Vzala som knihu a šli sme späť.

Začala som listovať v kapitole schopnosti.

Našla som tam o schopnostiach, ktoré má ten netvor. Potom som spolu s Edwardom prešla celú knihu.

Edward mi šiel pre pitie a ja som listovala ďalej. Na jednej stránke som sa zastavila a zarazila, bola písané v nijakom jazyku, ktorý som nevedela preložiť.

„Edward!“ zakričala som.

„Čo sa stalo?“spýtal sa s desom v hlase a všetci boli dole.

„Neviete niekto, čo je toto za jazyk a hlavne to preložiť? Pretože ja to vôbec neviem.“

„Ukáž,“ povedali ostatní.

„To je latinčina,“ povedal Carlisle prvý, „môžem si to opísať a cez noc to preložím.“

„Do toho,“ odpovedala som, za pár minút to mal opísané.

 Vzala som knihu a Edward ma vzal domov, počkal ma v izbe a ja som šla do kúpeľne. Dala som si sprchu, umyla zuby a šla do izby. Edward ležal na mojej posteli. Ľahla som si k nemu.

„Počuj, čo ak nič nenájdeme a nezničíme ho. Už veľa možností nemáme. Kiež by nám pomohol ten článok v knihe,“ povedala som mu po chvíli ticha.

„Neboj, nedovolím, aby ti ublížil,“ odpovedal takmer okamžite.

„Ani ja,“ odpovedala som mu z polospánku.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Čarodejnica a upír - 23. kapitola:

 1
4. Pegi
20.02.2013 [16:11]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.02.2013 [15:27]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.02.2013 [17:03]

NatalieVolturikrásna kapitola len tak dalej :))) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. BabčaS
19.02.2013 [14:13]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!