Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Čarodejnica a upír - 26. kapitola


Čarodejnica a upír - 26. kapitolaTak urobí Bella to kúzlo, alebo nie? A čo sa stane ďalej?

„Toto by nám mohlo pomôcť, ale čomu nerozumiem je to, ako zlúčiť oheň so zemou a vodu so vzduchom,“ povedala som.

„Ale ja áno,“ povedala mamina.

„A ako, mami?“ opýtala som sa jej. 


 

„No, to kúzlo môže robiť iba jeden, musíte urobiť kruh zo zeme, potom ho zapálite a nad to, aby sa oheň nedotýka vody, musí ísť vzduch s vodou. Je to náročné a hlavne nebezpečné!“ zdôraznila poslednú vetu.

„Ale nemáme inej voľby? Dnes zaútočil na ocka. Alice to videla, ja tiež, bola som napojená na Edwarda, zmrazila školu a s Edwardom sme ho takmer zničili, ale ušiel,“ odpovedala som.

„Mám to hovoriť v latinčine alebo netreba?“ spýtala som sa.

„Neurobíš to!“ vykríkol Edward.

„Edward, budeš mi musieť veriť, urobím to. Zoženieš mi ten horský kryštál ty alebo si ho zoženiem sama?“ ohradila som sa.

„Povedzte jej niekto niečo!“ skríkol Edward.

„Myslím, že by sme mali Belle veriť!“ povedala Rose.

„Díky, Rose,“ usmiala som sa na ňu.

„Donesiem ten horský kryštál, postarajte sa o ostatok. Alice, ideš so mnou,“ povedala Rose.

„Budeme na lúke,“ zakričala som na nich.

 

Šli sme na lúku. Maminka všetkých s nevôľou preniesla a Carlisle ma učil ako čítať v latinčine. Nebolo to nič ťažké.

Na lúke som spravila veľký kruh so zeme, hodila som oheň, z neďalekého potoku vodu. Nad to vzduch. Zastavila som to.

O polhodku tu bola Rose s Alice. Vzala som od nich kúsok kryštálu, ktorý priniesli.

„Si si istá, že to urobíš?“ opýtala sa ma maminka s Edwardom naraz.

„Áno, inú možnosť nemáme. Máte tu elixíry, ak by zaútočil, musíte ho odraziť,“ opýtala som sa ich, ale môj pohľad viedol na Edwarda.

Vedela som, že sa o mňa bojí, ale myslím, že toto už preháňa.

 

Mávla som rukou, plamene sa rozostúpili. Bola som v strede a Cullenovci s maminkou boli na okraji lúky. Sadla som si a začala som odriekať latinsky:

 

Per tempus et locum (per tempus et lokum - cez čas a priestor volám)

Per spatium tempusque nobiscum dicam! (per spátum, tempus dikam - cez čas a priestor prejdi k nám!)

 

Povedala som to prvý raz, kruh začal žiariť, druhý raz oheň bol ešte raz tak väčší, tretí voda zahasila oheň, že bol z neho plamienok a vytvorila sa guľa, v ktorej bola presne rozdelená zem, oheň, voda  a vzduch. Spojili sa s kameňom a vzniklo veľké svetlo, ktoré zhaslo a všetko ustalo. Zatočila sa mi hlava a odpadla som. Keď som otvorila oči, Edward už bol pri mne.

„Bella, si v poriadku?“ opýtal sa ma s obavou v hlase.

 

 Pozrela som sa vedľa seba a v kruhu bolo malé bábätko a sedem ročné dievčatko.

„Bella?“ chytala dych. „To si... si... predsssa ty,“ koktala zrazu maminka.

Zrazu malá sedem ročná Bella začala utekať. Esme ju chytila.

„Pustite ma! Kde to som? Ako som sa sem dostala? Bola som predsa v postieľke a maminka zhasla a odišla.“ Panikárila som teda nie ja, ale moje sedemročné ja.

„Ja ti to vysvetlím, Bella. Toto je sen a ráno sa prebudíš a všetko bude v poriadku,“ snažila som sa vysvetliť sama sebe - teda sedemročnej Belle.

Rose chytila to malé bábo.

„Rose, to je Bella, teda ako bábo. Daj na ňu pozor,“ povedala maminka, teda skôr ju chytal šok.

„Neboj,“ odpovedala jej.

„Ako bábätko si bola zlatá, Bella,“ rozplývala sa Rose.

„Och môj Bože, toto bude zmätené,“ poznamenala som.

„Ale viete, čo to znamená?“ opýtal sa Emm. „Sestrička, ty si tá z toho proroctva,“ pokračoval Emm.

„Áno, to asi áno,“ pripojila sa Alice s Jasperom.

„Bella, takže ty si zmizla sem vtedy. To bude to tretie znamenie, mala som to celý čas pred očami a nazdávala som sa, že... No ja neviem... Som v šoku... ako...“ začala mamina.

Carlisle jej musel dať lieky na upokojenie.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Čarodejnica a upír - 26. kapitola:

 1
01.03.2013 [21:13]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. BabčaS
01.03.2013 [16:07]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!